Po co w tdi zakładacie manometry (turbo boost)?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jaro-g1
    Classic
    • 2009
    • 3

    Po co w tdi zakładacie manometry (turbo boost)?

    Witamy
  • Edward
    Classic
    • 2008
    • 13

    #2
    Po co w tdi zakładacie manometry (turbo boost)?

    Przepraszam za pytanie laika ale nie znam się na temacie ops: .
    Po co w tdi zakładacie manometry (turbo boost) :?: Czy w autach z turbinami trzeba kontrolowac doladowanie - tzn. czy jak bym cisnął auto np na 3 biegu na wysokich obrotach (4000) przez dłuższy czas (wyprzedzanie np ok 10s) to auto może wpaść w tryb awaryjny - notlauf :?: Czy manometr jest właśnie w tym celu, żeby nie przeginać i wiedzieć kiedy zmienić bieg i uniknąć notlaufa? Dzieki za odpowiedzi.

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      masz po prostu dodatkowe wskaźniki, które pomagają kontrolować pracę silnika i tyle.

      Zamieszczone przez Edward
      czy jak bym cisnął auto np na 3 biegu na wysokich obrotach (4000) przez dłuższy czas (wyprzedzanie np ok 10s) to auto może wpaść w tryb awaryjny - notlauf
      nie
      (ale nie piłuj na trojce, zmień bieg )
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • Salvatore
        Rider
        • 2008
        • 282

        #4
        No i bajer niezły jest do tego

        Komentarz

        • Edward
          Classic
          • 2008
          • 13

          #5
          Zamieszczone przez szkoda
          nie
          (ale nie piłuj na trojce, zmień bieg )
          sie wie :wink:
          dzięki

          Komentarz

          • Purchawa
            Admin
            S_OCP Member
            • 2004
            • 8007

            #6
            W seryjnym aucie nie jest raczej potrzebne, choc i tak warto by bylo miec i wiedziec jak przyspieszac na np. zimnym silniku, zeby nie obciazac zbytnio turbiny.

            A jak sie modyfikuje silnik, to chce wiedziec co sie dzieje w danej chwili w silniku.
            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

            STOP ECO-TERRORISM!

            Komentarz

            • Damianjg
              Rider
              • 2008
              • 621

              #7
              Zamieszczone przez Edward
              Zamieszczone przez szkoda
              nie
              (ale nie piłuj na trojce, zmień bieg )
              sie wie :wink:
              dzięki
              A to jest wiecej biegow niz 3 ??
              A ja myslalem ze moja skodzina wyciaga tylko 140 bo sie jej obroty skonczyly na 3 biegu :P
              Az musze isc sprawdzic ile ich jest faktycznie :P

              Komentarz

              • leszekmw
                RS
                • 2005
                • 5356

                #8
                najbardziej to jest podobno potrzebne żeby laski wyrywać :diabelski_usmiech ,szkoda miałeś dać jakieś zdjęcia...
                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                GVI 1.4TSI
                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                Komentarz

                Pracuję...