Tarcze Brembo MAX. Wasze opinie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Lechul
    Classic
    • 2005
    • 15

    Tarcze Brembo MAX. Wasze opinie

    Zamieszczone przez Yarek
    KruPin, zdecydowanie źle mnie zrozumiałeś - ostatnia rzecz jaką chciałbym zrobić, to "naskakiwać" na Marka. Zdaję sobie sprawę z ogromnego doświadczenia i wiedzy, jakie ma Marek - zresztą na wszystkich zawodach to widać... bardzo tą wiedzę i doświadczenie szanuję, wbrew temu co opowiada Mikrus.
    Zaprzeczasz sam sobie! Umiem czytac posty i nie rob juz wiecej glupich z ludzi, bo mnie obrazasz :? Piszesz, jakbym byl na Forum raz na miesiac i nie wiedzial co tu sie dzieje. Mala ilosc postow nie swiadczy o tym, ze nie wchodze tu. A wchodze non stop i wiem co sie dzieje!

    Zamieszczone przez Yarek
    Rzecz, z którą przez chwilę próbowałem na tym forum walczyć (wyjaśnić?), to ślepa gloryfikacja wszystkiego co pochodzi z MT i umniejszanie zasług reszty świata.
    Nie masz racji, tak bardzo, ze az nie wiem co napisac, zeby nie stracic wieczoru na polemike! To Ty umniejszasz zaslugi Marka!!!!!!!!!!! Chlopie ile Ty masz lat?! Albo z premedytacja klamiesz i chcesz z Nas zrobic oszolomow albo nie wiesz co piszesz. Poziom frustracji z kazdym Twoim postem rosnie do granic wytrzymalosci i mam ochote z Toba pogadac jutro w Toruniu i to chyba zrobie! Nie mozna byc tak podlym i wmawiac ludziom rzeczy, ktorych nigdy nie praktykowali. Az dziw bierze, ze tak mozna robic na publicznym Forum przy innych uzytkownikach. Tak to sie robilo w poprzednim ustroju, a to sa metody UBeckie :?

    Zamieszczone przez Yarek
    A teraz o tym traktowaniu klienta - posłuże się faktami, żeby wszystko było jasne: średnio co druga osoba, która robiła w ostatnich czasach soft u Marka a którą poprosiłem o opinię - odradziła mi Master's Tuning. Większość z nich po wielu próbach zrobienia korekty, którą mieli 'obiecaną' (cytat: na razie zrobimy lajtowy program, później poprawimy) wybiera się na zrobienie "porządnego" programu do innych tunerów. Z ich punktu widzenia, muszą wydać pieniądze po raz drugi, ponieważ nie satysfakcjonuje ich program "lajtowy" (np. 110 zrobiona na 125PS, lub 130 dymiąca jak przysłowiowy Batory).
    Co do traktowania klientow przez Marka, to znam takie przypadki bardzo dobrze!!! I szkoda, ze nie dotarlo do Ciebie jak tlumaczylem Ci to na spocie jeszcze w czerwcu :? Gadka byla na temat tego Leona VP110 Twojego kolegi, ktoremu wyszlo 125KM. Mowilem, ze nie wolno traktowac Marka doslownie!. Marek ma taki styl, jak bedzie mial komus powiedziec "spadaj chlopie, nie truj dupy!", to tak zrobi. Wtedy nalezy podejsc do tego z dystansem i przyjechac jeszcze raz po paru dniach i Marek przywita Nas z otwartymi rekami. Mozna wtedy pogadac sobie i wyjedzie sie z dobrym wrazeniem, jak od starego kumpla, bo tak zawsze bylo i bedzie! Rozumiem, ze jesli ktos mial bezstresowe dziecinstwo i byl glaskany po glowce, to wszelkie slowa krytyki beda zbyt bolesne, zeby nie obrazic sie i nie pojechac do konkurencji :lol: Ale tak tez musi byc, bo wtedy konkurencja mialby klopoty :mrgreen:
    Co do tych wielu przykladow, to obaj wiemy, ze to byly dwie, no moze trzy osoby z bardzo wrazliwa psychika. Jak Marek cos zjebal, to jedzie sie do niego ku#$wa i wyklada kawe na lawe! To nie A. Poniedzialek. K#$%wa! Marek jak widzi, ze ktos ma cisnienie, czy to z powodu jakiegos fuckup'a, czy innego, to robi program od nowa za free!!! Tak bylo np. w przypadku SEBA teraz i jego Octy. Marek napisal zupelnie nowy program z ALH (a Octa to AGR). A dlaczego? Bo na dotychczasowym sofcie ten samochod po samowolce wlasciciela nie mial prawa pojezdzic zbyt dlugo. Pomine, ze sral ogniem, az swiata nie bylo widac i lapal notlaufy przy 3500! Marek oswiadczyl, ze skasuje klienta za hamowanie i widzac krople potu na czole Seby, kedy powiedzial mu, ze treba napisac kompletnie nowy soft od nowa powiedzial mu, ze nie wezmie od niego grosza za to! No i powiedz mi kto jest w stanie cos takiego zrobic?! I to nie jest odosobniony przypadek. Tylko ja znam takich na prawde wiele, a nie 2-3 :P Dlatego nie jestem sobie w stanie pozwolic na takie traktowanie Marka i sranie za jego plecami jest IMo niedopuszczalne, jezeli wczesniej sie z nim nie pogadalo szczerze. Marek, to nie jest cipa! On potrafi zniesc gorzkie slowa w przeciwienstwie do niektorych. Ale to taka cecha charakteru :lol: :P Marek to konkretny gosc i nalezy go tak traktowac, a wtedy bedzie wszystko O.K.!!!
  • tomcatek
    Classic
    • 2005
    • 24

    #2
    Tarcze Brembo MAX. Wasze opinie

    Czy brembo max 09.7012.75 spelniaja swoje zadanie ? tzn nie wygna sie prze pierwszej kaluzy.
    Jak szybko sie scieraja klocki przy tych tarczach ?
    Ktos ma doswiadczenie na temat tego sprzetu ?

    Pozdrawiam

    Komentarz

    • Jackal
      Elegance
      S_OCP Member
      • 2004
      • 758

      #3
      polecalbym EBC Turbo Groove, do nabycia u Nexus6'a

      ewentualnie poluj na Martineza, a on chyba takie posiada
      bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
      Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
      Perfect service by DobryGrzesWawa

      Komentarz

      • tomcatek
        Classic
        • 2005
        • 24

        #4
        A co jest nie tak z brembo ?

        Komentarz

        • Samiec
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 4287
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          Zamieszczone przez tomcatek
          A co jest nie tak z brembo ?
          Jest sporo opini ze sie szybko gna :?
          I druga sprawa ,ze podobno jest duzo podrobek :roll:
          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

          Komentarz

          • djczas
            RS
            • 2005
            • 9612

            #6
            wystrzegaj sie wszystkich tarcz nacinanych z klinem poniewaz w tych miejscach jest tarcza osłabiona zauważ że najlepsze hamulce są wiercone a nie nacinane i wiercone
            co do tarcz EBC to widziałem u znajomego dość dużą sterte do sprwadzenia bicia
            wiec nie wiem czy to dobry wybór ale moge sie mylic (błądzić jest ludzką rzeczą a nieomylność boską czy jakoś tak ) wiec nie wypowiadam sie kategorycznie bo nie miałem EBC a;e jesli chodzi o tarcze moge polecić Brembo Wiercone.
            Ale pamietaj wybór należy do ciebie k

            Komentarz

            • tomcatek
              Classic
              • 2005
              • 24

              #7
              Ok dzieki za rade.
              Chyba zmowiec ocos u Nexusa

              Komentarz

              • Purchawa
                Admin
                S_OCP Member
                • 2004
                • 8007

                #8
                Ja od siebie moge polecic zestaw - wiercone tarcze Zimermann + klocki Ferodo DS Performance. Mam od ponad 40kkm i sobie bardzo chwale. Ostatnio kolega cook tez taki zalozyl i nie poznal swoich hamulcow.
                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                STOP ECO-TERRORISM!

                Komentarz

                • Nexus6
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 4847
                  • Volkswagen

                  #9
                  każdy zestaw "performance" jest lepszy od rozwiązania fabrycznego :diabelski_usmiech
                  With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                  Komentarz

                  • Forest
                    Ambiente
                    • 2004
                    • 133

                    #10
                    A te Zimmermany to gdzie i za ile można kupić? Bo tez będę musiał niedługo wymieniać. I tak się zastanawiałem nad tymi Brembo z Allegro, komplet za 200 zł, te lepsze za 300 zł. A w serwisie mają jakies promocje za 550 zł komplet tarcz i klocków z wymianą do TDi. Drogo to chyba nie jest co? Pozdrawiam.

                    Komentarz

                    • tomcatek
                      Classic
                      • 2005
                      • 24

                      #11
                      Zamieszczone przez Forest
                      A te Zimmermany to gdzie i za ile można kupić? Bo tez będę musiał niedługo wymieniać. I tak się zastanawiałem nad tymi Brembo z Allegro, komplet za 200 zł, te lepsze za 300 zł. A w serwisie mają jakies promocje za 550 zł komplet tarcz i klocków z wymianą do TDi. Drogo to chyba nie jest co? Pozdrawiam.
                      Raczej nie.
                      Mnie tyle w sumie wyniesie z wymiana komplet podstawowy EBC

                      Komentarz

                      • Purchawa
                        Admin
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 8007

                        #12
                        Zamieszczone przez Forest
                        A te Zimmermany to gdzie i za ile można kupić?
                        Np. tu: www.hamulce.net ale ma je w ofercie wiekszosc sklepow "tuningowych".
                        Koszt 280mm to jakies 300-350zl za sztuke.
                        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                        STOP ECO-TERRORISM!

                        Komentarz

                        • Forest
                          Ambiente
                          • 2004
                          • 133

                          #13
                          Ja dostałem przed chwila ofertę z firmy Lewian www.lewian.pl, cytuje poniżej:

                          "Ceny artykułów:
                          ************************************************** *****************
                          1. Przód: Tarcze Standard ==== cena brutto: 132,00 zł
                          2. Przód: Tarcze Sport ==== cena brutto: 250,00 zł
                          ************************************************** *****************
                          Tarcze i bębny - cena za 1 sztukę
                          W cenie uwzględniono rabat dla AKP"

                          Chodzi oczywiscie o produkty Zimmermann. Czy zestaw standard będzie dobry? Za te pieniadze to tyle prawie co te Brembo z Allegro. BO 500 zł za komplet sport to trochę dużo, jesli nie bedzie dużej różnicy. A klocki? Jakie znosne do tego by pasowały? Te ferodo? Czy może jakieś inne tak do 150 zł. Pozdrawiam.

                          Komentarz

                          • Purchawa
                            Admin
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 8007

                            #14
                            Tanio te tarcze.
                            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                            STOP ECO-TERRORISM!

                            Komentarz

                            • Aligator
                              Ambiente
                              • 2004
                              • 162

                              #15
                              Zrobiłem na MAXach jakieś 70kkm, hamowały dobrze, bić zaczęły dopiero pod koniec.

                              Teraz jeżdzę na polskich zwyłych nienacinanych tarczach, powiedziałbym że hamują lepiej, ale już minimalnie zaczęły bić.
                              www.dynosoft.pl

                              Komentarz

                              • Forest
                                Ambiente
                                • 2004
                                • 133

                                #16
                                A polskie mikody? Kosztują ok. 200 zł komplet? Czy nie ma sensu? Chodzi mi ogólnie o to zeby się po paru tysiącach km nie zwichrowały. Tak się nastawiłem na te zimmermany standard za 132 zł to by wyszło niecałe 300 zł z wysyłką + klocki czyli w 500 zł by sie zamknął. I nie wiem czy jes sens dokładać 250 zł do wersji sport, nie wiem czy te nawiercenia nie wpływają ujemnie na trwałość tarczy. Poradźcie coś. Pozdrawiam.

                                Komentarz

                                • Jackal
                                  Elegance
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 758

                                  #17
                                  popatrzecie sobie jeszcze na ATE... ja mam klocki+tarcze przod oraz klocki tyl i bardzo sobie chwale...

                                  ale juz na wiosne bedzie EBC TurboGroove (przod+tyl) + EBC GS + EBC plyn... a przy okazji przewody teflonowe w stalowym oplocie :twisted: Strzezcie sie wszyscy z tylu 8)
                                  bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                                  Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                                  Perfect service by DobryGrzesWawa

                                  Komentarz

                                  • slavi
                                    Rider
                                    • 2004
                                    • 422

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Jackal
                                    popatrzecie sobie jeszcze na ATE... ja mam klocki+tarcze przod oraz klocki tyl i bardzo sobie chwale...
                                    ate powerdisc szybko robia sie cienkie (z klockami ate w komplecia) chyba druga para klockow na nich to max.
                                    na + to lepsze hamowanie w deszczu- szybciej lapia
                                    na - troche halasuja - ale to wiadomo przez naciecia

                                    Komentarz

                                    • adam_was
                                      Drive
                                      • 2005
                                      • 63

                                      #19
                                      Jat tam na ATE powerdisc mam już trzecie klocki (też ATE), fakt że te są już ostatnie.
                                      Dotychczas przejechałem na nich prawie 80 kkm, jeszcze na 5-7 tys. wystarczy.
                                      Pierwsze klocki mi szybko poszły (18 kkm), kolejne tak po jakichś 30, a te ostatnie trochę więcej wytrzymają. Wygląda na to, że im głębsze rowki tym szybciej uciekają klocki.
                                      Żadnego nadmiernego hałasu przy hamowaniu nie zaobserwowałem, chociaż nie mam porównania, bo jak kupiłem skodzinę to miała tarcze do wymiany i od razu poszły ATE powerdisc.
                                      Z efektów hamowania jestem bardzo zadowolony, chociaż przyznam, że nie mam rajdowego zacięcia.
                                      Następne też pewnie będą takie, a jak cena mnie nie zniechęci to założe do nich powerpads'y czyli klocki ATE dedykowane do powerdisców, tylko nie wiem jakiej ceny można się spodziewać i jak z dostępnością będzie, bo to jakaś nowość ponoć.

                                      Komentarz

                                      • Masmo
                                        L&K
                                        • 2005
                                        • 1145

                                        #20
                                        Zamieszczone przez Forest
                                        Ja dostałem przed chwila ofertę z firmy Lewian www.lewian.pl, cytuje poniżej:

                                        "Ceny artykułów:
                                        ************************************************** *****************
                                        1. Przód: Tarcze Standard ==== cena brutto: 132,00 zł
                                        2. Przód: Tarcze Sport ==== cena brutto: 250,00 zł
                                        ************************************************** *****************
                                        Tarcze i bębny - cena za 1 sztukę
                                        W cenie uwzględniono rabat dla AKP"

                                        Chodzi oczywiscie o produkty Zimmermann. Czy zestaw standard będzie dobry? Za te pieniadze to tyle prawie co te Brembo z Allegro. BO 500 zł za komplet sport to trochę dużo, jesli nie bedzie dużej różnicy. A klocki? Jakie znosne do tego by pasowały? Te ferodo? Czy może jakieś inne tak do 150 zł. Pozdrawiam.
                                        Ja też szukam jakiejś opcji economy. Powiedz kupiłes te tarcze? Jak się sprawują? Co do klocków to używałem Textary (ok 170zł) i ATE (ok 200zł) do seryjnych tarcz obie się spisują ATE są nieprawdopodobnie trwałe.
                                        Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                                        Komentarz

                                        • Forest
                                          Ambiente
                                          • 2004
                                          • 133

                                          #21
                                          Jeszcze nie kupiłem. Zastanawiam się. a razie jeżdżę na starych dopóki się klocki nie skończą. A później pewnie te zimmermany kupię. Te tańsze raczej. A klocki to nie wiem w sumie jakie. Pozdrawiam.

                                          Komentarz

                                          • Sebastian_M26
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 1823
                                            • Superb II (3T4)

                                            #22
                                            Co do tarcz się nie wypowiem bo brak mi doświadczenia
                                            Jeśli chodzi o firme Ferodo to kupiłem klocki Premier (są bardzo tanie 120zł komplet)
                                            nie założyłem bo się zbytnio pospieszyłem

                                            Jak to włoskie rzeczy wysokie osiągi (w testach) a jakość i trwałość kiepska...
                                            Jeszcze nie zakładałem a już zauważyłem że z 1 strony klocek jest grubszy o 1mm ( kiepskie wykonanie) nie wiem jak to będzie miało wpływ na hamowanie
                                            Jeśli ich tarcze też są tak wykonane to ja dziękuje...
                                            i kupie ATE lub EBC
                                            Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                            Komentarz

                                            • Masmo
                                              L&K
                                              • 2005
                                              • 1145

                                              #23
                                              Re: Tarcze Brembo MAX. Wasze opinie

                                              Zamieszczone przez tomcatek
                                              Czy brembo max 09.7012.75 ......
                                              Znalazłem coś takiego:
                                              http://moto.allegro.pl/show_item.php...2+wys%C5%82any.
                                              czy to możliwe żeby to była cena za orginalne Brembo???
                                              Co wybralibyście Brembo Max czy ATE Powerdisc???
                                              Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                                              Komentarz

                                              • slowdriver
                                                Classic
                                                • 2005
                                                • 17

                                                #24
                                                Re: Tarcze Brembo MAX. Wasze opinie

                                                Zamieszczone przez Masmo
                                                czy to możliwe żeby to była cena za orginalne Brembo???
                                                Patrzac na niemiecki eBay, dostaniesz tam 2 sztuki za ok. 103 Euro. W cenie sa wliczone koszty przesylki oraz spray do czyszczenia tarcz. Na tej aukcji sa tez dosc dobre zdjecia, warto zobaczyc jak wyglada original :-)

                                                Zamieszczone przez Masmo
                                                Co wybralibyście Brembo Max czy ATE Powerdisc???
                                                Tez by mnie to interesowalo. Tarcze mam od nowosci, czyli maja juz ponad 145k km i przydalo by sie wymienic. Klocki wymienilem przy 90k i teraz ostatnio przy 135k. Tarcze tylne i klocki zajechalem przy 60k - troche szybko poszly, wiem. Nie sadzilem, ze tylne hamulce szybciej sie zuzywaja niz przednie wiec patrzylem tylko na przod. To byl blad. Gdzies w gorach autko przestalo hamowac. Przod wygladal normalnie ale tylne tarcze byly prawie czarne i miale takie piekne sloneczne promienie idace od srodka tarczy, w szczeliny te mozna bylo spokojnie wlozyc zyletke.
                                                1.8T L&K 2000 - AGU

                                                Komentarz

                                                • mwisniak
                                                  Drive
                                                  • 2005
                                                  • 97

                                                  #25
                                                  Zdecydowanie odradzam Brembo MAX.

                                                  Dwa razy dawałem im szansę przejeżdzając w sumie 2 x 10 kkm.
                                                  Tarcze 280mm (nacinane) kupiłem od Leszka 'Ferodo' Wójcika (www.hamulce.net)
                                                  Pierwsze 10 kkm przejeździłem w zestawie z klockami Ferodo DS Performance z ww. źródła.
                                                  Te klocki są wymagały wstępnego rozgrzania by zacząć skutecznie hamować.
                                                  Tarcze Brembo Max mają 'bardziej agresywne nacięcia' niż EBC TG i są bardzo mało komfortowe w użytkowaniu. Bardzo hałasowały, cały czas odczuwałem drgania w układzie hamulcowym, przy każdym, najdelikatniejszym hamowaniu dawały znać o swoim istnieniu. Efekty uboczne były tak silne, że trudno mi było ocenić wzrost skuteczności hamowania -> wróciłem do seryjnych tarcz (miałem zachowane) i skodziankowych klocków.

                                                  Po jakimś czasie (tj. ok. 15 kkm na standardowych hamulach) postanowiłem dać jeszcze jedną szansę tarczom Brembo MAX - tym razem z klockami EBC Green Stuff.
                                                  W moim odczuciu para ta spisywała się lepiej niż poprzednia, jednakże ze względu na to, ze te Brembo się w koncu skrzywiły i zaczęły non stop drgać po kolejnych 10 kkm postanowiłem je wyrzucić.

                                                  Tu muszę dodać, że nigdy nie zajeżdżałem tych hamulców, ponieważ mam chyba jakieś problemy z pompą hamulcową, ale to już inny temat (widziałem na forum ze dwa topiki)

                                                  Obecnie jeżdżę na (8 kkm):
                                                  - Zimmermann Sport (wiercone 280mm) - 300,- PLN/szt.
                                                  - EBC GreenSfuff
                                                  - płyn EBC Race 307st.
                                                  i ten zestaw polecam, choć nadal go nie katowałem, gdyż problem z pompą nie został jeszcze rozwiazany.
                                                  Dodam, że te Green'y czasami piszczą, co mnie akurat nie przeszkadza (Lancery EVO jakie oglądam na rajdach też mają piszczące hamulce).
                                                  Maciek - AHF'02 Combi 133@312, B6, EBC TG/GS

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...