Zamieszczone przez HP
Turbina i jej wymiana... ale nie u nas
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez owicz0110 koni ma fabrycznie ustawione 2.3
130(awx)ma 2.6
wezta vaga i sprawdzta w grupie 11 na 3 lub 4 biegu gaz do dechy i jest tam wartosc zadana i obok wartosc faktyczna
[ Dodano: Nie Lip 17, 2005 10:46 pm ]
Zamieszczone przez HPA tak z ciekawości: jakie powinno być max ciś doładowania?
- w 110-ce 950mbar
- w 130-ce 1300mbar
[ Dodano: Nie Lip 17, 2005 10:49 pm ]
Zamieszczone przez HPPo pierwsze to ciś doładowania było 2830 mbarTDI 205PS
Komentarz
-
-
Yhm....
Ale jak mi potem wytłumaczyli po odjęciu ok 1 wychodzi ok 1800, a niby max dopuszczalne może być ok 2000... Prawda to?
Teraz jest ok 1600. Była jakaś kicha w układzie dolotowym. Nie bardzo wiem o co chodziło. Coś wspominali też o wadliwych turbinach z 2004, niemniej jednak obecnie autko chula miodnie :diabelski_usmiechbyło 172/338 by MT a jest 241/310 i 4x4 :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez owicz0110 koni ma fabrycznie ustawione 2.3
130(awx)ma 2.6
jeszcze raz powtarzam odejmij 1.0 bara od kazdego pomiaru :!:bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
Perfect service by DobryGrzesWawa
Komentarz
-
-
Seryjne cisnienia doladowania (info by Ali, thx):
AGR/AHF 0.9bar - 0.95bar
ASV - 1.05bar
ASZ/AWX - 1.3bar
ARL - 1.5bar
Tak jak mowilem. Wartosci podane przez owicz0 sa z kosmosu.
W overbooscie nas nie interesowaly."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez HPDzięki za info!!!
BTW, pojedz do jakiegos porzadnego tunera, niech Ci zrobi poprawny program, bo na tym co masz to zaraz znowu sie cos wysra. :evil:"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
ludzieto brednie
overboost to silniki common rail
tu tego nie ma
2 sprawa superb byl tuningowany przez szczecinek i trafil do mnie po raz pierwszy
wskazania ktore w nim opisalem sa prawdziwe-4 bieg ok60/h i ostro w pedzel
ten kto pisze o doladowaniu 950/1300 to grafoman-950 to powazny problem dla cisnieniowcow a 1300 to mam jak czytam te brednie
2000 mbar to dopuszczalne dla 90 km(a i tak na 0.5 sekundy wzrasta nawet do 2.2 bara
blad doladowania wyrzuca tylko przy naprawde przegietej pale lub gdy przez dluzszy czas 2-3 sekundy nie moze dostosowac cisnienia faktycznego do wymaganego
zanim jakis genij(usz) cos chlapnie niech wezmie vaga i jedzie na autostrade
smierc grafomanom.... :twisted: :evil: :evil: :twisted:nie pomogl ani razu
Komentarz
-
-
owicz0, proponuje idz sie doszkolic, bo wlasnie przez takich "fachowcow" ASO maja taka opinie jak maja. :twisted:
BTW, wiesz co to cisnienie atmosferyczne i ile wynosi jego neutralna srednia wartosc?"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez owicz0ja posluguje sie wskazaniami przyrzadow (skanerow )ktore tak sa ustawione ze licza od zera
tak robi cala grupa wolkswagena a jak chcesz se przeliczac na mm slupka rteci to sie przesiadz na skuter parowy... :twisted: :twisted:
Ale jak chcesz to do tego co napisalem, dodaj sobie 1 i bedziesz mial:
AGR/AHF 1.9bar - 1.95bar
ASV - 2.05bar
ASZ/AWX - 2.3bar
ARL - 2.5bar
I nadal wartosci podane przez Ciebie sa z kosmosu i jezeli nadal twierdzisz, ze nie ma overboosta w TDI, to prosze idz zweryfikuj jeszcze raz swoja wiedze. :twisted:"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rentieroj Purchawa i pomyslec, ze przedwczoraj miales urodziny a dzis tyle pracy z ASO :szeroki_usmiech
Zaraz przeglad to zagrzewam sie do boju.
Bede testowal kolejne, a mam pare rzeczy do zrobienia, to bede mial z czego im ocene wystawic."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PurchawaZaraz przeglad to zagrzewam sie do boju.
Bede testowal kolejne, a mam pare rzeczy do zrobienia, to bede mial z czego im ocene wystawic.
Tylko nie daj im wymieniac klockow, bo bedziesz musial wymienic cala zwrotnice :evil:bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
Perfect service by DobryGrzesWawa
Komentarz
-
-
troche sie balem mojego mechanika, ale jak ostatnio zrobil mi z czeszka wlacznie z zarowkami nad tablica rejestracyjna (czego nie zauwazyli 15k km na inspekcji w ASO) nie pajade juz do ASO, po ostatniej wymianie zaoszczedzilem 200 PLN na robociznie, 530 PLN na pompie wody, tak, ze ma juz na przeplywomierz1.9 TDI ATD KOMBI 4x4
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JackalTylko nie daj im wymieniac klockow, bo bedziesz musial wymienic cala zwrotnice :evil:
W zeszlym roku roku sobie poradzili. I z klockami i tarczami.
Moze jak bede nad nimi stal i pokazywal co i jak to nie spieprza?"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PurchawaZamieszczone przez JackalTylko nie daj im wymieniac klockow, bo bedziesz musial wymienic cala zwrotnice :evil:bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
Perfect service by DobryGrzesWawa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez owicz0- overboost to silniki common rail tu tego nie ma
- (a i tak na 0.5 sekundy wzrasta nawet do 2.2 bara
Widzisz, ze sam sobie zaprzeczasz?
Wlasnie na chwile cisnienie wzrasta ponad zadane. To jest wlasnie overboost."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
Komentarz