wszedzie zle nie jest, ale w B. Tatrzanskeij nie pozwalaja stac nad swoim autem, jezeli to robi akurat jadyny gosc ktory sie zna na rzeczy to OK, ale jak trafisz na innych ..............
Turbina i jej wymiana... ale nie u nas
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez rentierwszedzie zle nie jest, ale w B. Tatrzanskeij nie pozwalaja stac nad swoim autem,
Masz pelne prawo wiedziec, co sie dzieje z Twoja wlasnoscia i czy robia to co do nich nalezy, a nie wykrecaja wlasnie nowe czesci i wkladaja stare. :twisted:
Po tym jak raz mi powiedzieli, ze cos zrobili a pozniej sie okazalo, ze nawet pokrywy silnika nie zdjeli, to im autka samego nie zostawie. Chocbym mial dzien wolny brac."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Masz pelne prawo wiedziec, co sie dzieje z Twoja wlasnoscia
a na wlasnosc prywatna jestem bardzo czuly ....
a tak ogolnie rzecz biorac, zamiast czuc sie w ASO jak gosc specjalny, ktory daje zarobic to czuje sie jak intruz, ktore chce popatrzec jak sie wozek naprawia .................1.9 TDI ATD KOMBI 4x4
Komentarz
-
-
wiesz Purchawa
jest taki sprytny narzad co sie nazywa vas
on ma taka sprytna opcje co sie nazywa prowadzone funkcje
poniewaz dla superba awx nie ma literatury(w serwisie)papierowej to ja czsem z tego sprycirstwa korzystam
i jest tam taki sprytny przeglad wartosci mierzonych
jest to glupie i uciazliwe ale jezeli ten spryciarz podaje mi ze max doladowanie do awx wynosi 2.6 bara to dlaczego mam wierzyc tobie skoro oprogramowanie robia czesi-bylo nie bylo nominalni wlasciciele marki?
szkoda ze nie mieszkasz blizej bo z przyjemnoscia utarlbym ci nosa-chyba ze nalezysz do pieniaczy i niezaleznie od efektow jest zle bo aso to wrog
pzdrnie pomogl ani razu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez owicz0ludzieto brednie
overboost to silniki common rail
tu tego nie ma
2 sprawa superb byl tuningowany przez szczecinek i trafil do mnie po raz pierwszy
wskazania ktore w nim opisalem sa prawdziwe-4 bieg ok60/h i ostro w pedzel
ten kto pisze o doladowaniu 950/1300 to grafoman-950 to powazny problem dla cisnieniowcow a 1300 to mam jak czytam te brednie
2000 mbar to dopuszczalne dla 90 km(a i tak na 0.5 sekundy wzrasta nawet do 2.2 bara
blad doladowania wyrzuca tylko przy naprawde przegietej pale lub gdy przez dluzszy czas 2-3 sekundy nie moze dostosowac cisnienia faktycznego do wymaganego
zanim jakis genij(usz) cos chlapnie niech wezmie vaga i jedzie na autostrade
smierc grafomanom.... :twisted: :evil: :evil: :twisted:
Owicz...nie masz racji. W każdym turbodoładowanym silnkiku jest overboost. Ponadto musisz rozszeżyć swoje wąskie horyzonty myślowe a nie tylko cytować literaturę i klapki na oczach. Generalnie te 3,3bar o których wspominasz są wyssane z palca i nie mogłeś widzieć tych wartości na Vag-u/Vas-ie gdyż G-71 (geber fur Saugrohrdruck) pokazuje tylko do 3bar a dokładnie 3.09bar. Te 3.09bar równa się 4,8V ze stabilizowanego 5V którym jest zasilany z komputera a mi się wydaje że czujnik nie pokaże większej wartości napięcia...niż napięcie zasilania. No chyba że tkwi tam przeróbka o której nie wiemy bo takie istnieją. Tuner mógł podnieść ciśnienie bardzo wysoko ale powyżej 3000 mbar spręzarka zwykle ulega awarii. Generalnie pompowane przez nią ciśnienie nie niszczy jej...lecz żeby napompować ciśnienie na tym poziomie musi ona pracować na obrotach krytycznych...a to dla niej zabujstwo i stąd wysrywki turbin.
Jeśli chodzi o nominalne ciśnienie dla poszczególnych silników to wynoszą one tak jak cytują koledzy. Od wartości wskazywanej przez Vag-a musisz odjąć 1000mbar i jest ciśnienie rzeczywiste.
Dla opisywanego silnika AWX ciśnienie fabryczne wynosi 2350mbar czyli 1,35bar. Tyle jest ustawione programowo. Po gwałtownym dodaniu gazu ciśnienie to może się wahnąć do wartości 2500-2600 ale ten stan nie może trwać więcej niż 3-4s. Wynika to ze zwiększonej dynamiki gazów spalinowych i bezwładności samej sprężarki. Po upływie tego czasu spręzarka musi pompować tyle...ile chce komputer...bo inaczej masz chłopie notlauf.
Wyzywanie tu userów od grafomanów i ciśnieniowców wydaje mi sie niewłaściwe. Ludzie biorą pod uwagę faktyczne ciśnienie doładowania a nie wskazania z Vaga, które wygląda zajebiście na wyświetlaczu a faktycznie jest o ten 1000mbar mniejsze.
Na zakończenie chciałbym dopowiedzieć że zbyt wysokie ciśnienie turbo wcale nie jest korzystne w procesie spalania. Żeby manipulować ciśnieniem należy zmienić inne parametry i wtedy daje to wymierne efekty
pzdr
co do twojej ostatniej wypowiedzi muszę Ci dać dobrą radę. Ty nigdy nie bierz na poważnie do głowy co jest napisane w Vas-ie
I tak na marginesie ...to czesi mają do oprogramowania sterowników tyle co piernik do wiatraka...czyli nic
pzdrPogromca mitów...o pieknych koniach
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez HPAle wymiana zdań z powodu mojej skromnej osoby w pewnym stopniu, niestety.
k
Sobie tylko dyskutujemy...
[ Dodano: 18 Lip 2005 10:08 pm ]
Zamieszczone przez owicz0i jest tam taki sprytny przeglad wartosci mierzonych
jest to glupie i uciazliwe ale jezeli ten spryciarz podaje mi ze max doladowanie do awx wynosi 2.6 bara to dlaczego mam wierzyc tobie skoro oprogramowanie robia czesi-bylo nie bylo nominalni wlasciciele marki?
Ale tak jak napisal Master's. Masz klapki na oczach i wiesz tyle, co Ci przyrzad pokazuje.
I wlasnie stad moja opinia o ASO.
I wcale nie jestem pieniaczem. Niech ktores ASO mnie przekona profesjonalnym podejsciem do klienta i swoja wiedza, a bede ich stalym klientem."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Master'sOwicz...nie masz racji.
[ Dodano: 18 Lip 2005 10:11 pm ]
Zamieszczone przez HPJasnek
To tylko konstruktywna dyskusja"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
z panem mastersem pisywalem juz i jego wiedze szanuje
caly spor poszedl o poziom odniesienia w pomiarach cisnienia
wszystkie skanery zczytuja sygnal z mostka whatstone'a w odniesieniu do zera
i caly czas pisze o wartosciach granicznych
jezeli doladowanie nie zmniejszy sie to wyskakuje do trybu awaryjnego
wiec jezeli na jezdzie probnej normalnym awx przy przyspieszaniu doladowanie trwa przez chwile 2.6 to jest dla mnie wartosc graniczna(op chwili maleje)
a w x po tuningu przekracza 3 bary(teraz nie jestem juz taki pewien o ile)i trwa to czas dluzszy-i przy tym wszystkim turbina wydaje dziwne dzwieki(brzydkie)-nie mam powodow aby wymienic to ustrojstwo na gwarancjinie pomogl ani razu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez owicz0caly spor poszedl o poziom odniesienia w pomiarach cisnienia
wszystkie skanery zczytuja sygnal z mostka whatstone'a w odniesieniu do zera
i caly czas pisze o wartosciach granicznych
Moim zdaniem o czym innym byla dyskusja... No ale pracownik ASO zawsze ma racje i wie co mowi. :twisted:"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez owicz0z panem mastersem pisywalem juz i jego wiedze szanuje
caly spor poszedl o poziom odniesienia w pomiarach cisnienia
wszystkie skanery zczytuja sygnal z mostka whatstone'a w odniesieniu do zera
i caly czas pisze o wartosciach granicznych
jezeli doladowanie nie zmniejszy sie to wyskakuje do trybu awaryjnego
wiec jezeli na jezdzie probnej normalnym awx przy przyspieszaniu doladowanie trwa przez chwile 2.6 to jest dla mnie wartosc graniczna(op chwili maleje)
a w x po tuningu przekracza 3 bary(teraz nie jestem juz taki pewien o ile)i trwa to czas dluzszy-i przy tym wszystkim turbina wydaje dziwne dzwieki(brzydkie)-nie mam powodow aby wymienic to ustrojstwo na gwarancji
Jest kilka powodów głośnej pracy sprężarki a jednym z nich jest chiptuning. Jeśli tuner ustawił parametry ciśnienia doładowania na pałę (a po tym jak podajesz jakie ciśnienie pompuje turbina...myślę że tak właśnie jest) to nie wróżę jej długiego zywota.
Moim zdaniem należałoby zweryfikować parametry programu i dokonać ewętualnej korekty. Można byłoby ocalić dmuchawkę i oszczędzić kłopotów które niebawem mogą się pojawić
pzdrPogromca mitów...o pieknych koniach
Komentarz
-
Komentarz