Klocki EBC

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • vittorio
    Classic
    • 2005
    • 33

    Klocki EBC

    Jednak nikt z moderatorów nie zdobyl sie na to, aby zamknac ten topic.

    Apel wiec do wszystkich, dla ktorych zalezy na OCP : PRZESTANCIE TU JUZ PISAC
    www.octaviaclub.cz - czech skoda octavia club :-)
  • Kmab
    Rider
    • 2005
    • 269

    #2
    Klocki EBC

    Na stronie brytyjskich fanatyków Skody znalazłem następującą informację w dziale tunningu (dotyczyło klocków):


    "...If this is a bit too expensive, others to consider are the Pagid Blues, Mintex 1155 and EBC Redstuff. Please don’t use Greenstuff if you plan on doing very fast road work or even the odd trackday, they will either melt, crumble or catch fire (not generally considered to be a good thing)."

    Cały tekst tutaj

    W wolnym tłumaczeniu:"Proszę nie używajcie Greenstuff jeśli planujecie ostrą jazdę lub jakąś jazdę całodniową. Mogą stopić się, pokruszyć, lub przyjarać się (co generalnie nie jest zbyt dobrą rzeczą)



    Pytanie do tych, którzy mają EBC - mieliście jakieś kłopoty z tymi klockami?
    Obecnie na tapecie Subarak OBK 2.0D

    Komentarz

    • misiekwaw
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 7715
      • Ford

      #3
      Re: Klocki EBC

      Zamieszczone przez Kmab
      [...]
      W wolnym tłumaczeniu:"Proszę nie używajcie Greenstuff jeśli planujecie ostrą jazdę lub jakąś jazdę całodniową. Mogą stopić się, pokruszyć, lub przyjarać się (co generalnie nie jest zbyt dobrą rzeczą)



      Pytanie do tych, którzy mają EBC - mieliście jakieś kłopoty z tymi klockami?
      AFAIR KarolZ był bardzo niezadowolony :roll:
      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
      http://www.disi-tune.pl
      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
      Był WRX
      Była Octa

      Komentarz

      • rentier
        Ambiente
        • 2005
        • 203

        #4
        zdaje sie, ze te klocki kupilem u Nexusa, zrobilem na nich 8k km w trasie i na razie spoko, byly to trasy N. Targ - Wwa czyli 1800km w ciagu 13h wiec mozna powiedziec, ze caly dzien jechalem
        1.9 TDI ATD KOMBI 4x4

        Komentarz

        • MiKruS
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7976

          #5
          Angole ogolenie nie maja dobrego zdania o EBC, ja bym sie nimi nie przejmowal.

          O kazdym produkcie opinie beda rozne. Ja z greenstuffow jestem zadowolony. Zrobilem na nich ok 40-45kkm i wlasnie padly na amen, za kilka dni zmieniam klocki i znowu zaloze greenstuffy.

          Hamuje sto razy przyjemniej niz seryjne - mi w zupelnosci wystarczy.
          TDI 205PS

          Komentarz

          • Kmab
            Rider
            • 2005
            • 269

            #6
            Zamieszczone przez MiKruS
            Angole ogolenie nie maja dobrego zdania o EBC, ja bym sie nimi nie przejmowal.
            I tak i nie, Redstuffy są polecane.
            Może po prostu jest jakaś feralna seria Greenstuff'ów...
            Obecnie na tapecie Subarak OBK 2.0D

            Komentarz

            • BioBogon
              Elegance
              • 2005
              • 921

              #7
              I tak i nie, Redstuffy są polecane.
              Czy ktoś jeździ na tych klockach?
              Leon FR 2.0TDI 170KM

              Komentarz

              • MiKruS
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7976

                #8
                Redstuffy sa klockami do mocnych aut i zastosowan torowych (w amatorskim wydaniu). Generalnie on zaczyna dobrze hamowac jak sie go rozgrzeje, wiec nie ma raczej sensu zakladania go do aut uzytkowych - jak nasze Octavie.
                TDI 205PS

                Komentarz

                • Nexus6
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 4847
                  • Volkswagen

                  #9
                  jeżdżę na GS z seryjnymi tarczami - nie mam uwag
                  w porównaniu do seryjnego badziewia - niebo a ziemia
                  użytkowane przeze mnie intensywnie w trasie i w mieście
                  włącznie z kilkoma hamowaniami awaryjnymi - dziwnym trafem nie popękały, nie stopiły się i nie zapaliły
                  (na seryjnych pewnie zaliczyłbym juz niejednego dzwonka)
                  With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                  Komentarz

                  • rentier
                    Ambiente
                    • 2005
                    • 203

                    #10
                    Nexus6 a jakie ja mam, niestety faktura poszla do ksiegowej i nie moge juz tego sprawdzic, bo wole nie wiedziec niz sie z ksiegowa widziec czesciej niz raz w miesiacu :szeroki_usmiech
                    1.9 TDI ATD KOMBI 4x4

                    Komentarz

                    • Sanchos
                      Classic
                      • 2004
                      • 32

                      #11
                      Ebc long

                      Witam
                      Osobiście posiadam takie klocuszki zarzucone na Brembo Max i jestem średnio lub mniej zadowolony
                      Przez pierwsze 2000 km piszczały teraz też im to się czasami zdarzy a mam zrobione na nich 5 tkm po ostrym chamowaniu smierdzą niemiłośernie
                      Mam te klocuszki z drugiej parti tz. z tym dodatkiem który miał docierać się do tarczy

                      ps. jakieś półtora roku temu założyłem takowe do felci na tarczach wierconych zimmermana i po normalnej(czytaj w miarę ostrej jeździe) zachamowałem z 80km/h w odległości 200 m dobrze że nic przede mną nie było
                      Po zdjęciu okazało się że się okładzina zeszkliła(wiem za powiecie za ostro nie były dotarte)
                      ale na lukasach przyjeżdżałem zawsze na miejsce z kopcącymi się klockami a zawsze bez problemu chamowały

                      Tym w OKCIE dam jeszcze czas 5tkm i wtedy się ponownie wypowiem

                      Komentarz

                      • Forest
                        Ambiente
                        • 2004
                        • 133

                        #12
                        W serwisie maja klocki OMP. Czy są to dobre klocki? Klient z serwisu mówi że są bardziej sportowe i muszą się rozgrzać żeby hamowały dobrze i nie poleca ich do normalnej jazdy. Tylko co Octavia ma ze sportem wspólnego? I to w serwisie? To po co je sprzedają? Komplet chyba coś ok. 220 zł. A takie ferodo z allegro: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=56943860 ? To są podróby czy mozna je śmiało brać?

                        Komentarz

                        • Nexus6
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 4847
                          • Volkswagen

                          #13
                          Zamieszczone przez rentier
                          Nexus6 a jakie ja mam, niestety faktura poszla do ksiegowej i nie moge juz tego sprawdzic, bo wole nie wiedziec niz sie z ksiegowa widziec czesciej niz raz w miesiacu :szeroki_usmiech
                          u Ciebie siedzą zamienniki standartowych (nie Green Stuff)

                          [ Dodano: Pią 15 Lip, 05 10:09 ]
                          Zamieszczone przez Forest
                          A takie ferodo z allegro: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=56943860 ? To są podróby czy mozna je śmiało brać?
                          zamiennik standartowy klocków fabrycznych
                          With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                          Komentarz

                          • tomek
                            L&K
                            • 2005
                            • 1078

                            #14
                            1. czytajac ten watek zastanawiam sie dlaczego seryjnie nie sa montowane te "lepsze" klocki skoro czesc z was widzi taka roznice, a ich koszt nie powala na kolana??

                            2. Sprawa wydaje sie jasna z tarczami wierconymi/nacinanymi - mialem okazje jezdzic samochodem z takimi i hamowanie naprawde bylo slychac. Halas wydaje mi sie byc powodem niemontowania takich tarcz seryjnie.

                            3. Kiedys spotkalem sie z opinia, ze nalezy zakladac klocki tego samego producenta co tarcze. Dobor materialow jest wtedy odpowiedni i nie ma problemu (a przynajmniej mniej) ze cos sie szybko zuzywa lub gnie. To mnie najbardziej przekonuje...
                            O2FL RS | S2 | F2

                            Komentarz

                            • Nexus6
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 4847
                              • Volkswagen

                              #15
                              Zamieszczone przez tomek
                              1. czytajac ten watek zastanawiam sie dlaczego seryjnie nie sa montowane te "lepsze" klocki skoro czesc z was widzi taka roznice, a ich koszt nie powala na kolana??
                              bo to księgowi rządzą w firmach produkujących samochody, nie inżynierowie :diabelski_usmiech

                              Zamieszczone przez tomek
                              3. Kiedys spotkalem sie z opinia, ze nalezy zakladac klocki tego samego producenta co tarcze. Dobor materialow jest wtedy odpowiedni i nie ma problemu (a przynajmniej mniej) ze cos sie szybko zuzywa lub gnie. To mnie najbardziej przekonuje...
                              teoretycznie tak, a naprawdę to trzeba dobierać doświadczalnie ... k
                              With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                              Komentarz

                              • lukasz3112
                                RS
                                • 2008
                                • 3607

                                #16
                                odgrzeję kotleta żeby nie zakładać nowego tematu.
                                Tył już wymieniłem cały. Został przód. I tutaj chcę zapodać Green Stuffy. Pytanie czy ktoś obecnie używał lub ich używa? bo te opinie są z 2005r więc już trochę czasu minęło.
                                Do normalnych tarcz się nadają czy kupić jakieś nawiercane/nacinane?
                                Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

                                Komentarz

                                • shado
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 5315
                                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                  #17
                                  Ja miałem Green Stuffy, ale jakoś mega szału nie było. Mam wrażenie, że najlpiej to było na fabrycznych
                                  BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                                  SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                                  Komentarz

                                  • kowal 2002
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2006
                                    • 5161

                                    #18
                                    lukasz3112, też miałem Green-y do nacinanych Ultimaxów i niby hamowało nieźle ( jak na tarczę 280 mm ), ale klocki strasznie szybko się szkliły ( po jakiś 1000 km ) i przegrzewały tarcze. Po trzech szlifowaniach klocków i dwóch toczeniach tarcz ( całość w ciągu jakiś 5 tys km ) dałem sobie spokój...
                                    Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                    Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                    Komentarz

                                    Pracuję...