[O1] Trzy pytania uzupelniajace.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Silent
    Classic
    • 2010
    • 6

    [O1] Trzy pytania uzupelniajace.

    Komu paluche napisałem pozdrowinia w zakopcu? Biała Octavia combi 8-16 sierpnia:P
  • Popekx
    Classic
    • 2008
    • 15

    #2
    [O1] Trzy pytania uzupelniajace.

    W nawiazaniu do moich kilku pytan sprzed paru dni.

    1. Pytalem o wymiane oswietlenia przy pokretlach od nawiewu. Ktorys z kolegow podrzucil mi link, ale tam bylo wszystko ladnie opisane odnosnie zegarow Dzieki, moze kiedys skorzystam, ale interesuja mnie nawiewy. Podejrzewam, ze trzeba wyciagnac radio, poleczke i tam juz sie jakos dostane. Jakie tam sa zaroweczki? W jaki sposob zamontowane? Wystarczy przekrecic i wyjac?

    2. Spryskiwacz reflektora. Jego mocuje sie tylko na zatrzask? Jego cena?

    3. Silnik 1,9 AGR. Olej 10W40. Przebieg oryginalny, serwisowany w ASO (264 kkm) - jaka jest norma zuzycia oleju od wymiany do wymiany? - wiem, zawalicie mnie zaraz roznymi kasliwymi uwagami. Laikiem nie jestem, w tym temacie pojecie mam, ale interesuje mnie odpowiedz uzytkownika, ktory powie mi jak to wyglada z wlasnego doswiadczenia...
    "Pieprzymy niemiecką precyzję, hiszpański temperament, nie polubimy każdej drogi - My, wierni japońskiej technologii!" ;-)

    Komentarz

    • JanuszSz
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 2835
      • Superb II combi (3T5)

      #3
      Popekx,
      1.Prawdopodobnie spaliła się zaróweczka podświetlająca pokrętła.. Wymiana jest prosta :

      wyjmujesz środkowe pokrętło ciąnąc kombinerkami przez jakąś szmatkę, a potem cienniutkimi sczypcami wyciądasz żaróweczke podswietlajacą trzy pokretła.

      2.Spryskiwacz reflektora mocowany jest blaszką rozprężną od strony wewnętrznej zderzaka.Co doc eny pytaj kolegów Superbman lub Speedy.

      3.Z silnikiem AGR przejeździłem 220 kkm,wymieniłem,bo pękł blok.Od wymiany do wymiany nie było konieczności uzupełniania stanu.
      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

      Komentarz

      • Popekx
        Classic
        • 2008
        • 15

        #4
        Zamieszczone przez JanuszSz
        Popekx,
        1.Prawdopodobnie spaliła się zaróweczka podświetlająca pokrętła.. Wymiana jest prosta :

        wyjmujesz środkowe pokrętło ciąnąc kombinerkami przez jakąś szmatkę, a potem cienniutkimi sczypcami wyciądasz żaróweczke podswietlajacą trzy pokretła.

        2.Spryskiwacz reflektora mocowany jest blaszką rozprężną od strony wewnętrznej zderzaka.Co doc eny pytaj kolegów Superbman lub Speedy.

        3.Z silnikiem AGR przejeździłem 220 kkm,wymieniłem,bo pękł blok.Od wymiany do wymiany nie było konieczności uzupełniania stanu.
        Czy te srodkowe pokretlo mam ciagnac do siebie? Ja myslalem, ze raczej je wepchnac do srodka, ale jeszcze sie temu nie przygladalem. No i jaka zaroweczka Robiac to wolalbym juz zamontowac nowa

        A co do trzeciego pytania. Po prostu moja narzeczona jezdzi na semisyntetyku i od wymiany do wymiany zszedl jej praktycznie caly bagnet. Musialem jej dolac 150-200 ml. Juz mam zakupiony olej na wymiane, ktora zbliza sie calkiem niedlugo i zajele jeszcze semisyntetyk. Ale mysle, ze na kolejna wymiane trzeba bedzie przeskoczyc juz na minerala. Bo gubic - nigdzie oleju nie gubi.
        "Pieprzymy niemiecką precyzję, hiszpański temperament, nie polubimy każdej drogi - My, wierni japońskiej technologii!" ;-)

        Komentarz

        • tomekbog
          Classic
          • 2008
          • 16

          #5
          Sam też wymieniałem ją tylko że ja rozbierałem prawie całą półkę może nie potrzebnie ale się udało a żarówka tam jest taka jak była przy maluchu na licznikach taka malutka nie pamiętam dokładnie ale ona jeststandardowa

          Komentarz

          • JanuszSz
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 2835
            • Superb II combi (3T5)

            #6
            Zamieszczone przez Popekx

            Czy te srodkowe pokretlo mam ciagnac do siebie? J... No i jaka zaroweczka
            pokrętło masz pociągnąć do siebie.Złap szczypcami przez szmatkę lub gumę i pociągnij.Zaróweczka taka cieniutka rurka.

            Zamieszczone przez Popekx


            jezdzi na semisyntetyku. mysle, ze na kolejna wymiane trzeba bedzie przeskoczyc juz na minerala..
            Ja bym pozostał na półsyntetyku.W mrozy się nie zagęści tak jak minerał,a jeśli od wymiany do wymiany trzeba by dolać nawet 1l,to nie widzę problemu.
            Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

            Komentarz

            • Popekx
              Classic
              • 2008
              • 15

              #7
              Podziekowal
              "Pieprzymy niemiecką precyzję, hiszpański temperament, nie polubimy każdej drogi - My, wierni japońskiej technologii!" ;-)

              Komentarz

              Pracuję...