glosna turbina asv...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • hubi2000
    Rider
    • 2010
    • 601

    #76
    Zamieszczone przez rOBERTO795
    Zamieszczone przez hubi2000
    Zamieszczone przez Arek
    Bassus, wrzuć na luz TTTM i nie uda Ci sie tego dzwieku usunąć
    tylko dlaczego przed programem nie było tego świstu a po programie ~2 miesięcy sie zaczęły ?
    bo wirnik szybciej sie kreci.
    sporo osób ma ten świst bez robienia programu
    Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

    https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #77
      syfu nałapałes... zrob logi bo ciezko cos stwierdzic...
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • rOBERTO795
        RS
        • 2009
        • 3465
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #78
        Zamieszczone przez hubi2000
        Zamieszczone przez rOBERTO795
        Zamieszczone przez hubi2000
        Zamieszczone przez Arek
        Bassus, wrzuć na luz TTTM i nie uda Ci sie tego dzwieku usunąć
        tylko dlaczego przed programem nie było tego świstu a po programie ~2 miesięcy sie zaczęły ?
        bo wirnik szybciej sie kreci.
        sporo osób ma ten świst bez robienia programu
        i cóz z tego nie zmienia to parametrow pracy turbiny wiec ja zamknąłbym ten wątek.
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz

        • lionen
          Classic
          • 2013
          • 9

          #79
          odkopie trochę wątek... znalazł juz ktoś rozwiązanie? czy to szuranie to dźwiek tego typu:

          http://www.youtube.com/watch?v=fZkVI2m5gpA&feature=related//www.youtube.com/watch?v=fZkVI2m5gpA&feature=related]http://www.youtube.com/watch?v=fZkVI2m5gpA&feature=related[/URL]

          Komentarz

          • K_Popiel
            Rider
            • 2010
            • 608

            #80
            Tutaj jest opisane trochę mojej walki z tym zjawiskiem, oraz przemyślenia i pomysły



            Pod tym filmikiem autor napisał co było problemem, pozwolę sobie zacytować:

            "Z opóźnieniem odp. aby komuś w przyszłości pomóc. Okazało się po diagnozie, iż jest to odgłos turbiny Zleciłem naprawę firmie zajmującej się regeneracją Po rozebraniu i wyczyszczeniu wykryli jeszcze uszkodzenie wirnika. Był on krzywy. Okazało się tez, że musiało coś do niej wpaść ponieważ jedno/dwa ze skrzydełek miały mech. uszkodzenie. Wirnik wymieniony na nowy, wszystko ustawione u nich. od tamtej pory było w porządku Cena robocizny i części to jak dobrze pamiętam 750zł"

            Moje przypuszczenia również kierują się w stronę turbiny. Wkrótce wymiana także napiszę co i jak
            // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
            ------------------------------------------------------

            Komentarz

            • hubi2000
              Rider
              • 2010
              • 601

              #81
              Zamieszczone przez K_Popiel
              Tutaj jest opisane trochę mojej walki z tym zjawiskiem, oraz przemyślenia i pomysły



              Pod tym filmikiem autor napisał co było problemem, pozwolę sobie zacytować:

              "Z opóźnieniem odp. aby komuś w przyszłości pomóc. Okazało się po diagnozie, iż jest to odgłos turbiny Zleciłem naprawę firmie zajmującej się regeneracją Po rozebraniu i wyczyszczeniu wykryli jeszcze uszkodzenie wirnika. Był on krzywy. Okazało się tez, że musiało coś do niej wpaść ponieważ jedno/dwa ze skrzydełek miały mech. uszkodzenie. Wirnik wymieniony na nowy, wszystko ustawione u nich. od tamtej pory było w porządku Cena robocizny i części to jak dobrze pamiętam 750zł"

              Moje przypuszczenia również kierują się w stronę turbiny. Wkrótce wymiana także napiszę co i jak
              ja jeszcze zauważyłem gdy autko chodziło odłączyłem waz od EGR i zasłoniłem go reka tak aby sie zrobiło sie ciśnienie i co sie okazało (pojawił sie odgłos sowy) silnik chodził na biegu jałowym wiec gdzies bokiem uciekało powietrze
              Cupra 2.0 TFSI 305KM/420Nm

              https://www.youtube.com/watch?v=_SAtv9muPcE

              Komentarz

              Pracuję...