Sruby z felg aluminiowych pasuja do stalowych, w druga strone nie, bo sruba jest troche dluzsza. Tak bylo w przypadku kiedy jakis czas temu do auta ze stalowkami wkladalismy alumy.
glosna turbina asv...
Zwiń
X
-
glosna turbina asv...
witam wszystkich zainteresowanych...(niedouczony asowiec)
proponuje zaczac od poczatku...
1.czy ktos doznal defektu silnika z powodu tych halasow(nie jest to szum ale jakby tarcie na lozyskach albo lopatkach)???
2.niektorzy byli b.blisko-odlaczenie elektrozaworu agr czy chocby przewodu podcisnieniowego od silownika agr
3.trafne bylo takze to ze po odlaczeniu f.powietrza ten halas niesamowicie sie wzmaga
na moj maly rozumek jest to kwestia akustyki
po prostu soft jest taki ze zawor agr za wczesnie sie otwiera i za pozno zamyka-do ukladu ssania powietrza dostaja sie dzwieki z wydechu
skoda wymyslila wygluszenie lewego nadkola skad uklad czerpie powietrze(najlepiej ten dzwiek slychac na otwartych drzwiach kierowcy-ale zanim to sie stalo musialem znalezc inne rozwiazanie...
poniewaz nie grzebie w sterownikach(nie umiem) zmienilem po prostu punkt pracy elektrozaworu sterujacego ograniczeniem doladowania
nie za duzo bo mozna odczuc opoznienie przy przyspieszaniu i nie za malo bo halas nie znika zadowalajaco
zycze owocnych prob-to nie jest trudne i z niecierpliwoscia czekam na ataki na aso-tam pracuje
ps.tak wiem ze zawor ten jest sterowany wspolczynnikiem wypelnienie impulsu prostokatnego
pzdrnie pomogl ani razu
-
-
bardzo fajnie, ze dzielisz sie wiedzak
tylko tak trzymac, mysle ze wszyscy moga na tym skorzystac i my(ocp) i Ty(aso)k
[ Dodano: Wto 19 Lip, 05 19:03 ]
AFAIR dedzio chyba ma ASV z zaslepionym EGRem :roll:bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
Perfect service by DobryGrzesWawa
Komentarz
-
-
Kolego owiczO
to może poradzisz coś na moją "sowę",bo panowie z serwisu chcą eksperymentować na moim silniku.Piszę "ekperymentować" bo sami nie wiedzą co może powodować taki a nie inny dzwięk .Podobno rozrząd chcą wymieniać.A ja mam dopiero 10 tyś najechane.Nawet się kopsne do Szczecina.
pozdrawiamk
kurna nie wytrzymałem wczoraj,wlazłem pod auto w poszukiwaniu "sowy" ,zacząłem nadsłuchiwać świstów , przedmuchów i zobaczyłem na wylocie powietrza z turbiny jakąś ciecz , po przetarciu wylotu okazało się , że jest to olej. O czym to może świadczyć?
Komentarz
-
-
No nieeeeeee! Tak tego tematu nie można zostawic. Mam ten sam problem z szuraniem przy przejechanych 9.000 km. Problem ten opisywałem tutaj:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=3523,
zacytuję:
"Podczas przyśpieszania (nie za szybkiego) o ile się nie mylę na wszystkich biegach, w okolicy 1500 obrotów do około 2000 słychać z przodu (patrząc zza kierownicy) szum. Można go porównać do odgłosu jajowatej aluminiowej felgi toczonej po gładkim betonie. Oczywiście ciszej, jednak jest to wyraźnie słyszalne. I ten odgłos toczenia "spóźnia się" w stosunku do odgłosu pracującego i przyśpieszającego silnika. Najlepiej słyszalne jest gdy silnik nie do końca się rozgrzeje, potem już słabiej, ale jednak... Silnik chodzi równo, nie szarpie, przyśpiesza normalnie".
jednak nikt mi nawet słowa nie odpisał :cry:
Czy komuś w końcu udało się może to szuranie wyeliminowac???
Pozdrawiam "szurających" :wink:
[ Dodano: Czw 06 Kwi, 06 22:39 ]
Dzisiaj wpadłem na pewien pomysł :roll:
W trakcie jazdy wyłączyłem ASR. I szuranie przy przyspieszaniu zanikło... Czyżby to kwestia wady ASR??? Sprawdzcie u siebie czy to pomogło i dajcie znac.
[ Dodano: Pon 10 Kwi, 06 20:43 ]
No i co, nie robiliście prób? :?Pozdrawiam, Dezet
Komentarz
-
-
ja mam u siebie cos podobnego....slychac najlepiej jak trzymam na pól sprzegle na jedynce i rusze w miare szybko i od razu odpuszcze gaz.....cos kreci przez chwile dalej syczac i trac :shock: myslalem ze to jakas rolka np.rozrzadu ktora kreci sie dalej zwalniajac :?: turbiny tez nie wykluczam.. nie mam pojecia co to moze byc??były:
L&K Combi 1.9 Ahf 2001r - ehhhhh
Passat Combi highline 1.8T Awt 2001r
jest:
Golf highline 3d 1.9 Asz 2001r
Komentarz
-
-
Odnośnie szumów to mogę wam powiedzieć że u mnie wytwarza to nieumasowiony wzmacniacz. Ale to na pewno was nie dotyczy.
Autorushttp://forum.muratordom.pl/showthrea...5%82a-Autorusa
Budowa mojego domku MURATORZE
----------------------------------------------------
Octavia AZS TDI 130KM obecnie 407 kkm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Dezetpyza99
A sprawdzałeś ruszanie z wyłączonym ASR? Bo jestem ciekaw, czy moje spostrzeżenia dotyczą tylko silnika ASV (Ty masz AHF).
ps.chyba wczesniej tak nie miałem?? a moze nie z wróciłem uwagi...kurcze co to jest??
ps.2 z wyłaczonym ASR jest to samo :?były:
L&K Combi 1.9 Ahf 2001r - ehhhhh
Passat Combi highline 1.8T Awt 2001r
jest:
Golf highline 3d 1.9 Asz 2001r
Komentarz
-
-
booyak
W mojej OII 1,9 TDI BJB występuje dokładnie ten sam objaw od ok . 10kkm, w ASO oczywiście twierdzą, zę ten typ tak ma
Komentarz
-
U mnie jest to samo (co prawda silnik inny). Wymiana turbiny nic wniosła-dźwięk pozostał.Przestałem się przejmować.Tym bardziej, że pan z Al Jerozolimskich nic nie stwierdził, wszystko w porządeczku. Pewnie tak sobie szumi.... :evil: Ważne, że autko pomyka.
było 172/338 by MT a jest 241/310 i 4x4 :-)
Komentarz
-
-
Jestem przerażony !!!
Chciałem stworzyć temat i opisać w nim mój problem, a tym czasem widzę,
że jest on wałkowany od Sob 12 Lut, 05 16:21 pod tematem "Problem z szumem podczas spadku obrotów w octavi TDI ASV!!!"
Przerażony jestem tym bardziej, że temat nie został jeszcze rozwiązany, a ja niedawno kupiłem Octavię ASV 110KM (Celebrate) z listopada 2004
i od razu zauważyłem ten nieprzyjemny szum/szmer (jak zwał tak zwał). (Że też wcześniej nie czytałem tego forum :/ bym odpuścił sobie ASV)
A może już wiadomo o co chodzi, tylko nie napisaliście rozwiązania?
Panowie, zwłaszcza Ci, którzy rozpoczęli dyskusję: JanuszP, karolz, _tm_, i inni którzy się przyłączyli
- zmieniliście auta? rozwiązaliście problem? czy może po prostu się przyzwyczailiście do tego "trzepotania?
Z przykrością zawiadamiam, że na dzień dzisiejszy: 05.09.2007 (przegląd po 60kkm),
wiedza ASO na powyższy temat nie zmieniła się (przynajmniej w tym, w którym byłem - Poznań) :? Diagnoza nadal brzmi: "ten typ tak ma"
(a już w ogóle rozbił mnie komentarz - chyba przygłuchego mechanika - który stwierdził: "ten świst - toż to turbina" - no to chyba koleś nie czytał tego forum ;-) ).
A Wasza diagnoza? Poddaliście się już? Podpowiedzcie coś, bo mnie szlag przez to "wirowanie" trafi
Przeczytałem już chyba (a może jednak nie?) wszystko na tym forum o tej sprawie i nie znalazłem rozwiązania poza propozycją owicz0
- zmieniał ktoś punkt pracy elektrozaworu sterującego ograniczeniem doładowania? ktoś to przetestował?
A co z wymianą ERG (ARG), albo ISC? Coś przyniosło skutek?
Odezwijcie się proszę ;-(
Poza tym z moją skodzinką wszystko w porządku.. ale ta jedyna rzecz nie daje mi spokojnie spać ;-(
P.S. Chciałem wstawić chipa (czy Master's Tuning w Poznaniu posiada własną hamownię?),
ale ktoś tu straszy, że przy powyższym problemie ASV może za długo nie wytrzymać ;-(! POZDRAWIAM Z POZNANIA !
Komentarz
-
-
Od momentu kupna zrobiłem ok. 6kkm i łudziłem się, że na przeglądzie 60kkm ASO mi ten problem zlikwiduje, a tu niestety ZONK (kompletny brak profesjonalizmu).
Ziomal, niby da się z tym żyć, ale generalnie jest to uciążliwe i zapobiegliwego kierowcę (takiego, który lubi jak wszystko gra) przyprawia to o zawrót głowy...
(a może nadwrażliwego, a nie zapobiegliwego?)
U mnie jest tak jak pisali koledzy wcześniej.. a już najgorzej przy obciążeniu, np. pod górkę, albo przy zaciągniętym ręcznym :-/
Prawdę mówiąc chciałbym się z tym uporać, choćbym miał wymienić turbinę - gorzej, że ponoć (z tego co pisaliście) nawet nowe do ASV zachowywały się tak samo.... :?:! POZDRAWIAM Z POZNANIA !
Komentarz
-
-
Bassus, u mnie ten dzwięk jest od nowości i nic z nim nie robiłem,autko ma nalatane prawie 130kkm w tym połowa z programem na ok 140/297Nm i jest wszystko ok tak wiec mysle ze TTTM
Zamieszczone przez BassusChciałem wstawić chipa
Zamieszczone przez Bassusle ktoś tu straszy, że przy powyższym problemie ASV może za długo nie wytrzymać ;-(
Zamieszczone przez BassusPrawdę mówiąc chciałbym się z tym uporać, choćbym miał wymienić turbinę - gorzej, że ponoć (z tego co pisaliście) nawet nowe do ASV zachowywały się tak samo.... :?:
:diabelski_usmiech-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
lec
Zamieszczone przez Bassusczy Master's Tuning w Poznaniu posiada własną hamownię?,
a tak wogole to witam Poznaniaka i zapraszam na najbliższy spot we wtorek (szczegoly w dziale klubu, watek poznanski).
Komentarz
-
Zamieszczone przez Arekto lepiej zrobić korekte programu a nie wstawiac chipa
Zamieszczone przez ArekJa juz jeżdze u siebie prawie 70kkm z programem i nic sie nie dzieje
Dzięki za słowa pocieszenia ;-)
[ Dodano: Czw 06 Wrz, 07 10:21 ]
Zamieszczone przez lecjak chcesz jechac do prawidzwego Mastersa to jedz do MarkA do W-wy, albo do Roba do 3City albo to Aligatora do Katowic. Ten poznanski to tuner opla ktory tak naprawde jedynie wgrywa softy podeslane mailem.... :roll:
Zamieszczone przez leca tak wogole to witam Poznaniaka i zapraszam na najbliższy spot we wtorek (szczegoly w dziale klubu, watek poznanski).
- chyba nawet jesteśmy sąsiadami na oPN ? Ostatnio nawet oglądałem sobie Twoje autko (jeżeli to było Twoje) i podziwiałem tuning zewnętrzny - o wewnętrznym nic nie wiem ;-) Dzięki za zaproszenie na spot - na najbliższy pewnie nie dotrę, ale myślę że na kolejne powinno się udać ;-)
Skoro jesteś z Poznania to pewnie znasz Kocar - zdaje się, że tam ASO wysyła samochody na chiptuning - co o nich myslisz ? Aligator budzi zaufanie, ale Kocar pod nosem ;-) (proszę wszystkich o wybaczenie, że piszę o tuningu w tym wątku)! POZDRAWIAM Z POZNANIA !
Komentarz
-
-
lec
Bassus, oPN - a co to ? Kocar znam tylko ze slyszenia, ani dobrze ani zle wiec sie nie wypowiadam... ja osobiscie robie u Aligatorka - daleko i niewygodnie ale pewnie i solidnie.
Komentarz
Komentarz