tydzien temu kupilem w salonie vw golfa V (jeszcze tydzien i odbieram go ) wziałem wersje 5 drzwiową, no i tu niby nic dziwnego, ale wg dielera hatchback z 5 drzwi wg ich oznaczeń jest nazywany i opisywany jako wersja kombi, natomiast wersja 3 drzwiowa ma wpisane hatchback. spotkaliscie sie z tym??
no i pyt drugie: jak działa klimatronik dwustrefowy? bo ja do tej pory uważałem ze działa to na tej zasadzie ze przód auta ma np 22 st a tył 30, ale z tego co widze w wyposazeniu (nie ma w konsoli srodkowej nawiewu na tył auta) to ten klimatronik działa na zasadzie podziału temperatur pomiedzy kierowca/ pasazer?
aaaaa i jakiego ubezpieczyciela proponujecie? bo w tym tygodniu musze wszystko opłacic
dzieki za odp
pozdr kej:
Climatronic jak i kazda inna klima dwustrefowa polega na tym, ze moze ustawic rozna temperature dla kierowcy i pasazera.
W zasadzie mowi sie, ze super bo klima dwustrefowa ale czy ja wiem czy to sie przydaje :?:
yhy, dzieki za pomoc, tak czy owak te temperatury sie chyba i tak mieszaja i guzik z tych roznic;p
a co sadzicie o tej wersji nadwozia? dziwna sprawa nie??
A można na PW poznać cenę i wersję wyposażenia. Bo mam na sprzedaż Golfa V i jestem ciekaw za ile można wyrwać takiego z salonu (oczywiście po upustach). 8)
Czarna sztuka - Bixenon skrętny - Czerwona skóra - Pakiet SPORT
Było: 109KM 250Nm. Jest: 147KM 320Nm by TDI-RACING :-)
klimatronic dziala lewo/prawo nawiwu na tyl w w tunelu to fajny bajer, zawsze mozna dolozyc - wymienic ale i tak pod siedzeniem masz 4 nawiey na tyl wg mnie to wystarcza - ja i tak z tylu nie jezdze
przed obiorem dobrze obejrzyl autko glownie lakier czy nie ma gdzies zadrapan itp, bo jak wyjedziesz to juz koniec, tak samo alumki luknij czy ktos nie przytarl, i przy okazji jak bedzie mial alu 16 luknij czy nie masz opon honkok czy jakos tak, ja nie zwrocilem uwagi na poczatku i jade teraz reklamowac, one maja nie rowne wciecia, sa np 3 glebokie i 2 prawie nie widoczne przejechalem 6 tys KM i juz widac ze sa bardzo starte (fragmetami mam slika)
i przy okazji jak bedzie mial alu 16 luknij czy nie masz opon honkok czy jakos tak, ja nie zwrocilem uwagi na poczatku i jade teraz reklamowac, one maja nie rowne wciecia, sa np 3 glebokie i 2 prawie nie widoczne przejechalem 6 tys KM i juz widac ze sa bardzo starte (fragmetami mam slika)
Właśnie stąd się bierze taka atrakcyjna cena :wink: , ciekawe na czym jeszcze fabryka przyoszczędziła 8)
przed obiorem dobrze obejrzyl autko glownie lakier czy nie ma gdzies zadrapan itp, bo jak wyjedziesz to juz koniec, tak samo alumki luknij czy ktos nie przytarl, i przy okazji jak bedzie mial alu 16 luknij czy nie masz opon honkok czy jakos tak, ja nie zwrocilem uwagi na poczatku i jade teraz reklamowac, one maja nie rowne wciecia, sa np 3 glebokie i 2 prawie nie widoczne przejechalem 6 tys KM i juz widac ze sa bardzo starte (fragmetami mam slika)
Żeby VW dawał do auta na pierwszy montaż koreańca :?: (nawet do takiego made in Mexico :?: ) - szok normalnie :?
o kurde, tak spojrzałem na Twoje fotki w podpisie i zobaczyłem O2 :P - podobne :wink:
w O2 spokojnie można wyłączyc (jest przycisk) a w Jetce nie wiem,
sorki za wprowadzenie w błąd :roll:
ale czy u Ciebie napewno nie ma wyłącznika to nie jestem pewien
Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Żeby było ciekawiej, wszystkie systemy (TPM również) korzystają z sygnałów rejestrowanych przez sensory ABSu, przy czym tego ostatniego wyłączyć się nie da, mimo iż w niektórych warunkach potrafi wydłużyć drogę hamowania.
Komentarz