Jaki silnik 1,9 TDI 90 KM czy 110 KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dariuspolo
    L&K
    S_OCP Member
    • 2007
    • 1168

    #51
    wojciech_, w 90konnych jest przewaznie dluzsza 5 (0,717).
    T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
    SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
    Zuzycie paliwa

    Komentarz

    • turbojajko
      Ambiente
      • 2008
      • 168

      #52
      Zamieszczone przez wojtassss
      Myślę, że jak już to przede wszystkim z powodu opłat od ilości koni mechanicznych (Niemcy)
      nieprawda

      W Niemczech nie ma nic takiego jak oplaty od ilosci koni mech. Jest podatek srodowiskowy zalezny od pojemnosci silnika,rodzaju silnika, oraz klasy spalin. To akurat dla AGR i AHF - 1,9 l daje to samo.
      Przynajmiej ja nie palace takiego nie place :lol:
      miauuuuuuuuuuu!
      O1 SLX

      Komentarz

      • robbieT
        Classic
        • 2009
        • 17

        #53
        Może odświeżę post, dlaczego warto kupić 110-kę ? Jako posiadacz 3 autka ze stajni VW TDI zakochany w pogwizdującej turbinie - wybrałem droższą 110 zamiat 90 własnie z uwagi na to pogwizdywanie niesamowite samo w sobie. To oczywiście subiektywne całkowicie, obiektywna całkowcie to elastyczność silnika i prowadzenie pow 100 km/h

        Komentarz

        • wojciech_
          Ambiente
          • 2008
          • 164

          #54
          robbieT, 90-cio konne ALH tez pogwizduje jak 110tka
          Zamieszczone przez robbieT
          to elastyczność silnika i prowadzenie pow 100 km/h
          - co masz na mysli?? Uklad jezdny jest przeciez ten sam

          Komentarz

          • robbieT
            Classic
            • 2009
            • 17

            #55
            wojciech_, nie chodzi mi o zawieszenie , może się niefortunnie wypowiedziałem tylko o lepszą elastyczność przy wyprzedzaniu i nabieraniu prędkości. Oczywiście nie ma tu czegoś drastycznego, cały szacun dla każdego TDI. Dramat przy 110 to wymiana sprzegła dwumasowego i choć nawet wstawiłem z 1 kołem to koszt i tak niemały :-(
            pozdr/RobbieT

            Komentarz

            • wojciech_
              Ambiente
              • 2008
              • 164

              #56
              Zamieszczone przez robbieT
              Oczywiście nie ma tu czegoś drastycznego, cały szacun dla każdego TDI
              chetnie przejechalbym sie seryjna 110tka zeby sprawdzic, jaka jest ta roznica w dynamice

              Komentarz

              • robbieT
                Classic
                • 2009
                • 17

                #57
                Zapraszam do 3-miasta, mam seryjną 110-tką i nie zamierzam nic w niej przerabiać :-) Zawsze mozna gdzieś śmignąć miedzy ostanio w dużych ilościach u nas wystepujących Szkodniczek w służbie federalnej "-)

                Komentarz

                • Pinech_88
                  Drive
                  • 2009
                  • 52

                  #58
                  Mam 110 i powiem szczerze, że jak się przejadę raz na jakiś czas odmulić octavię przyszłego teścia (ma on 90) to czuję delikatną różnicę przy prędkościach powyżej 130-140 km/h. Jednak mała, ale jest ;-)
                  "Życie to nie bajka, choć czasem tak wygląda."

                  Komentarz

                  • wojciech_
                    Ambiente
                    • 2008
                    • 164

                    #59
                    Zamieszczone przez Pinech_88
                    to czuję delikatną różnicę
                    Pinech_88, to bylo napisane w przenosni czy rzeczywiscie ta roznica jest mala?? Przy nizszych predkosciach jest jeszcze mniejsza? Spodziewalem sie, ze jest to bardziej odczuwalne

                    Komentarz

                    • Pinech_88
                      Drive
                      • 2009
                      • 52

                      #60
                      Przy mniejszych prędkościach jeden i drugi przyspiesza tak samo(ja przynajmniej nie widzę różnicy), ale powyżej 140km/h 90 zaczyna mieć już małe opory. Nie idzie tak dobrze jak 110-tka. Takie przynajmniej ja mam odczucie. Jednym i drugim często pokonuję trasę ok 100-150 km.

                      Przy normalnej jeździe tak ok 110-130 km/h w trasie spalanie miałem w obydwu samochodach na takim samym poziomie. ( Nie sprawdzałem jeszcze jak sytuacja przedstawiałaby się przy obciążonych samochodach)

                      Polecam osobiście przetestować 90 i 110, żeby samemu zobaczyć czy widzi się różnicę.
                      "Życie to nie bajka, choć czasem tak wygląda."

                      Komentarz

                      • bradley
                        L&K
                        • 2008
                        • 1465

                        #61
                        A ja widzialem przepasc pomiedzy AGR a AHF w przyspieszaniu. I nie chodzi o predkosci powyzej 130 bo nie osiagalem takich, ale o 3 pierwsze biegi.
                        Ale porownujac AGR, 1Z z AFN to ta 110 to jakis zamulacz. Takze seria, serii nie rowna.
                        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                        Komentarz

                        Pracuję...