Dziękuję za odpowiedzi.
Silnik 1.6 odpada, zarówno w O1 jak i w O2.
Zastanawiałem się nad opcją O2 z 1.4 TSI ale po doposażeniu w podstawowe dodatki cena bardzo szybko rośnie i wychodzi poza mój budżet.
Max jaki planuję przeznaczyć na auto to 60.000 i dobrze żebym się w tym zmieścił razem z ubezpieczeniem.
O1 1.8 T w wersji Ice+ i pakietem sport wychodzi ok 58000 u dealera. A co do silnika - Gdyby ten silnik spełniał aktualne normy Euro to spokojnie siedziałby w nowych autach grupy VAG. Pamiętajcie, że w czasach kiedy projektowano ten silnik, księgowi nie mieli tyle do gadania co teraz
Myślałem jeszcze nad nową Fabią Combi (1.9 TDI) bo mi się bardzo podoba, ale ona też wychodzi więcej niż O1... Roomster podobnie...
Może macie jakieś inne sugestie?
Silnik 1.6 odpada, zarówno w O1 jak i w O2.
Zastanawiałem się nad opcją O2 z 1.4 TSI ale po doposażeniu w podstawowe dodatki cena bardzo szybko rośnie i wychodzi poza mój budżet.
Max jaki planuję przeznaczyć na auto to 60.000 i dobrze żebym się w tym zmieścił razem z ubezpieczeniem.
O1 1.8 T w wersji Ice+ i pakietem sport wychodzi ok 58000 u dealera. A co do silnika - Gdyby ten silnik spełniał aktualne normy Euro to spokojnie siedziałby w nowych autach grupy VAG. Pamiętajcie, że w czasach kiedy projektowano ten silnik, księgowi nie mieli tyle do gadania co teraz
Myślałem jeszcze nad nową Fabią Combi (1.9 TDI) bo mi się bardzo podoba, ale ona też wychodzi więcej niż O1... Roomster podobnie...
Może macie jakieś inne sugestie?
Komentarz