no sam jestem ciekaw jak Ci pójdzie, ja osobiście bym się samemu nie pchał , bo są airbagi w fotelu itd ale życzę powodzenia i czekam na efekty
O2 - dziwne zachowanie sprzegla 1,9TDi 105KM
Zwiń
X
-
O2 - dziwne zachowanie sprzegla 1,9TDi 105KM
Witam
mam zamiar dolaczyc do szanownego grona OCP. znalazlem O2 z orginalnym przebiegiem 108kkm, serwisowana.
niepokoi mnie zachowanie sprzegla- mianowicie pedal sprzegla w pierwszej fazie wciskania jest bardzo miekki. samo sprzeglo dziala dobrze-nie slizga, nie ma drgan
czym moze byc spowodoway bardzo miekki skok sprzegla w pierszej fazie??
moze to byc konczacy sie docisk??
-
-
Zamieszczone przez tomasz0328moze to byc konczacy sie docisk
Komentarz
-
-
Hej,
miałem też takie wrażenie zaraz po wymianie sprzęgła - brało bradzo nisko a 5-8 cm początkowego ruchu - luz - sporo lżej niż później
Już miałem się wrócić do serwisu ale po przejechaniu 20 -30 km wszystko wróciło do normy
- wiec pewnie jakaś automatyczna regulacja jest - może u ciebie już wyczerpałą swoje możliwośći?
Jeżeli masz zamiar ją kupić podjedź do serwisu (niekoniecznie ASO) i ją sprawdź - niewiele to kosztuje a możesz sobie zaoszczędzic sporo kłopotu.
100 tys to nie jest dużo ale pamiętaj, nie wiadomo kto nie wiadomo jak i gdzie te 100 zrobił - co innego np autostrada w niemczech a co innego warszawa w korkach
Slizganie szprzęgła to wygląda trochę jak ruszanie z automatem - obroty do góry a prędkość nie bardzo
na 1 można niezauważyć - wrzuć 3 1800-1900 obrotów i gaz - na pewno będziesz wiedział
pzdr
Komentarz
-
-
O ile się nie mylę sprzęgło jest hydrauliczne, przy ścieraniu tarcz i klocków płynu troszkę ubywa a sprzęgło jest w tym samym układzie. Napewno to co radzi octavkaTDI czyli wizyta w ASO nie zaszkodzi. Ja bym spróbował dolać płynu i odpowietrzyć nie tylko sprzęgło ale i hamulce i wtedy sprawdzić.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez octavkaTDIna 1 można niezauważyć - wrzuć 3 1800-1900 obrotów i gaz - na pewno będziesz wiedział
Na marginesie pojechałem do znajomego warsztatu i tak właśnie próbował z moim autem i było książkowo ok, ale jak się wyskoczyło na szosę rozpędziło auto na IV biegu i przerzuciło na V i wtedy gaz do "dechy" to obroty silnika wzrastały a prędkość liniowa auta zdecydowanie mniej . Po wyjęciu tarczy okazało się że ze zużycia jest cienka jak żyletka. Odnośnie regulacji sprzęgła to w O I z sinkiem 1,9TDI ASV na 100 % nie ma regulacji. Jest tylko samoregulacja w miarę ścierania się tarczyTeraz xenony by krzynol
Komentarz
-
-
jeżeli masz taki luz na sprzęgle i nie odpowietrzałeś układu, to warto to zrobić i sprawdzić jak się będzie zachowywać, jeżeli problem zniknie to po sprawie, jeżeli nie to warto zobaczyć jak funkcjonuje siłownik sprzęgła (pompa sprzęgła), może się okazać, że jest zabrudzony albo mu się "pada"..... przerobiłem ten temat
wymiana rozwiązuje problem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez oorsoojeżeli masz taki luz na sprzęgle i nie odpowietrzałeś układu, to warto to zrobić i sprawdzić jak się będzie zachowywać, jeżeli problem zniknie to po sprawie, jeżeli nie to warto zobaczyć jak funkcjonuje siłownik sprzęgła (pompa sprzęgła), może się okazać, że jest zabrudzony albo mu się "pada"..... przerobiłem ten temat
wymiana rozwiązuje problem
jak to wyczyscic? jest jakis problem z demontazem? trzeba plyn spuszczac?
Komentarz
-
-
genio, Tu znajdziesz więcej na ten temat http://www.fabiaclub.pl/forum-pl/vie...3+sprz%EAg%B3aOctavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
Komentarz