Nic z tym nie robiłeś? Mi to coraz bardziej przeszkadza. Coraz częściej wolę wrzucić luz niż jechać na wolnych obrotach (eko-jazda) bo przynajmniej nie czuję tego szarpania przy puszczaniu gazu. Pamiętam że jakieś 2-3 miesiące temu parę osób się wypowiadało na ten temat ale niestety szczegółów nie pamiętam ;/
Nowe srubki przy zmienie kol ?
Zwiń
X
-
Nowe srubki przy zmienie kol ?
Witam!
Na poczatku sorry WIELKI za moj jezyk pisany , ale mam niemickiego windowsaops:
Mam takie pytanko :
Tak sie sklada, ze wraz z moja czaszka dostalem stalowe felgi z oponami zimowymi, letnie oponki sa na aluflegach. Slyszalem gdzies, ze podczas zmiany alu na stal , lub odwrotnie, trzeba rowniez zmienic sruby bo sa krotsze ... czy dluzsze .... sam nie wiem :roll:
Czy wiec moge przelozyc sobie kolka pod domkiem , czy musze jechac do specjalisty i zakupic nowe srubki ?
Prosze o rade...miauuuuuuuuuuu!
O1 SLX
-
-
..ja akurat interesowałem się śrubami zabezpieczającymi to oryginalne śruby do felg oryginalnych stalowych i aluminiowych maja kształt półkolisty a do felg nieoryginalnych stożkowy więc pewnie takie są gniazda pod śruby w felgach. Długość samego gwintu różni się chyba niewiele ale długość samego gniazda może być różna.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kristoturbojajko, jeżeli masz fabryczne alusy to śruby są te same do stalowych i alu.
`
Zamieszczone przez KlauzeroNo właśnie, może koledzy nie brali pod uwagę długości gwintu, tylko długość śrub?miauuuuuuuuuuu!
O1 SLX
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez turbojajkoA co masz na mysli przez dlugosc gwintu ? Jego skok ? Skok musi byc taki sam , bo inaczej srubki nie pasowaly by w "dziurke" :lol: . A to cz sie wkreci do konca to inna sprawa.Mądry Polak po ©kodzie...
Komentarz
-
Komentarz