Nowe srubki przy zmienie kol ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Indi
    Classic
    • 2010
    • 8

    Nowe srubki przy zmienie kol ?

    Nic z tym nie robiłeś? Mi to coraz bardziej przeszkadza. Coraz częściej wolę wrzucić luz niż jechać na wolnych obrotach (eko-jazda) bo przynajmniej nie czuję tego szarpania przy puszczaniu gazu. Pamiętam że jakieś 2-3 miesiące temu parę osób się wypowiadało na ten temat ale niestety szczegółów nie pamiętam ;/
  • turbojajko
    Ambiente
    • 2008
    • 168

    #2
    Nowe srubki przy zmienie kol ?

    Witam!

    Na poczatku sorry WIELKI za moj jezyk pisany , ale mam niemickiego windowsa ops:

    Mam takie pytanko :
    Tak sie sklada, ze wraz z moja czaszka dostalem stalowe felgi z oponami zimowymi, letnie oponki sa na aluflegach. Slyszalem gdzies, ze podczas zmiany alu na stal , lub odwrotnie, trzeba rowniez zmienic sruby bo sa krotsze ... czy dluzsze .... sam nie wiem :roll:
    Czy wiec moge przelozyc sobie kolka pod domkiem , czy musze jechac do specjalisty i zakupic nowe srubki ?

    Prosze o rade...
    miauuuuuuuuuuu!
    O1 SLX

    Komentarz

    • kristo
      Rider
      S_OCP Member
      • 2004
      • 266

      #3
      turbojajko, jeżeli masz fabryczne alusy to śruby są te same do stalowych i alu.
      Pink Floyd fan.

      Komentarz

      • Klauzero
        Rider
        • 2008
        • 575

        #4
        kristo, zawsze mi się wydawało, że do alusów zazwyczaj są dłuższe śruby, ale mogę się mylić.
        Mądry Polak po ©kodzie...

        Komentarz

        • Krzycho-63
          Rider
          • 2007
          • 628
          • Superb II (3T4)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Zamieszczone przez kristo
          jeżeli masz fabryczne alusy to śruby są te same do stalowych i alu
          Dokładnie tak!Przy fabrycznych alufelgach są te same śruby.
          Skoda Superb II Ambition
          2.0 TDI CR 170 KM

          https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

          Komentarz

          • norbi99
            Ambiente
            • 2008
            • 218

            #6
            ja mam niefabrycze fele i śrubki są dłuższe od tych ze stalówek

            Komentarz

            • ARobert
              Rider
              • 2008
              • 254
              • Octavia II (1Z3)
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #7
              ..ja akurat interesowałem się śrubami zabezpieczającymi to oryginalne śruby do felg oryginalnych stalowych i aluminiowych maja kształt półkolisty a do felg nieoryginalnych stożkowy więc pewnie takie są gniazda pod śruby w felgach. Długość samego gwintu różni się chyba niewiele ale długość samego gniazda może być różna.

              Komentarz

              • Klauzero
                Rider
                • 2008
                • 575

                #8
                No właśnie, może koledzy nie brali pod uwagę długości gwintu, tylko długość śrub?
                Mądry Polak po ©kodzie...

                Komentarz

                • Johnny_B
                  Rider
                  • 2008
                  • 372

                  #9
                  wymienialem teraz kola z alu na stalowe z zimowkami i nie musialem dokupywac nowych srub ...

                  Komentarz

                  • turbojajko
                    Ambiente
                    • 2008
                    • 168

                    #10
                    Zamieszczone przez kristo
                    turbojajko, jeżeli masz fabryczne alusy to śruby są te same do stalowych i alu.
                    Tak , mam oryginalne alu , wiec jutro biore sie za robote :wink:
                    `
                    Zamieszczone przez Klauzero
                    No właśnie, może koledzy nie brali pod uwagę długości gwintu, tylko długość śrub?
                    A co masz na mysli przez dlugosc gwintu ? Jego skok ? Skok musi byc taki sam , bo inaczej srubki nie pasowaly by w "dziurke" :lol: . A to cz sie wkreci do konca to inna sprawa.
                    miauuuuuuuuuuu!
                    O1 SLX

                    Komentarz

                    • Klauzero
                      Rider
                      • 2008
                      • 575

                      #11
                      Zamieszczone przez turbojajko
                      A co masz na mysli przez dlugosc gwintu ? Jego skok ? Skok musi byc taki sam , bo inaczej srubki nie pasowaly by w "dziurke" :lol: . A to cz sie wkreci do konca to inna sprawa.
                      Chodziło mi o długość gwintowania i to czy wkręci się do końca. W każdym razie przyjąłem do wiadomości, że przy oryginalnych śrubach i felgach nie ma to znaczenia
                      Mądry Polak po ©kodzie...

                      Komentarz

                      Pracuję...