Lelon, z tego co wiem jest dokladnie tak jak piszesz - jedna z glownych zmian jakich dokonano w B5FL bylo wlasnie wzmocnienie zawieszenia bo nie tylko na polskich drogach lubilo szybko sie konczyc.
B5FL jest moim zdaniem bardzo udana i przede wszytkim dopracowana konstrukcja - pewnie bedzie palil jakies 0.5L wiecej niz OII (wieksza masa i gabaryty) ale jechalem nim z lekko dlubnietym 130KM tdi (na jakies 150~160km) i jak dla mnie prowadzil sie zajebiscie - O2 jechalem tylko raz i to jako pasazer wiec nie moge sie wypowiadac ale z moich doswiadczen (passat B4 VR6 '95 a octavia 1 1.8T '2003) passat powinien dawac wieksza przyjemnosc z jazdy. Czesci zawieszenia potanialy i sa dostepne zamienniki dobrej jakosci wiec tragedii nie ma jedyna wada sa gorne miejsca w kategorii najczesciej krojone auto...
gdybym stal przed podobnym wyborem raczej bralbym passata (w bogatej wersji wyposazenia)
B5FL jest moim zdaniem bardzo udana i przede wszytkim dopracowana konstrukcja - pewnie bedzie palil jakies 0.5L wiecej niz OII (wieksza masa i gabaryty) ale jechalem nim z lekko dlubnietym 130KM tdi (na jakies 150~160km) i jak dla mnie prowadzil sie zajebiscie - O2 jechalem tylko raz i to jako pasazer wiec nie moge sie wypowiadac ale z moich doswiadczen (passat B4 VR6 '95 a octavia 1 1.8T '2003) passat powinien dawac wieksza przyjemnosc z jazdy. Czesci zawieszenia potanialy i sa dostepne zamienniki dobrej jakosci wiec tragedii nie ma jedyna wada sa gorne miejsca w kategorii najczesciej krojone auto...
gdybym stal przed podobnym wyborem raczej bralbym passata (w bogatej wersji wyposazenia)
Komentarz