marek1,
Jaki silnik TDI wybrac(90,101,105,110,130km)?
Zwiń
X
-
Jaki silnik TDI wybrac(90,101,105,110,130km)?
Mam zamiar kupić Skode Oktavie Tour w dizlu,pytanie brzmi jaki silnik wybrać?Słyszałem wiele o drogich pompo wtryskiwaczach,pompach,regen.turbin it.d.,chodzi o kompromisowym rozwiązaniu miedzy osiągami,kosztami eksploatacyjnymi i ewentualnymi naprawami.Czytałem,ze 90 km.to dobry wybór,ale do 100w13 sek.to duzo,moze ten 101 konny?Proszę o dobra i uzasadniona rade,dzięki.bryn-bryn
-
-
Najoptymalniejszy to 110KM na pompie. Silnik 101 jest tylko w wersji 4x4, a silnika 105KM w Octavi I 1U nie bylo. Jest dopiero w wersji 1Z czyli Octavia II.
Jak czytam o drogich turbinach, wtryskach, pompkach to smiac mi sie chce - taka jest moja opinia :twisted: Sa auta, ktora nie moga przejechac 40kkm bez awarii tych rzeczy, a innym przejechaly 300kkm i NIC sie z tych rzeczy nie wysypalo :idea:
To sa takie same koszty jak naprawa silnikow benzynowych, gdzie w kazdej chwili moze wysypac sie modul zaplonowy, czy tam co chwile trzeba komplet kabli i swiec zmieniac itd.
Komentarz
-
-
Ja polecam AHFa 110km, pancerny silnik. W standardzie juz w miare dynamiczny, a jak malo to robisz lajt program i masz 130km i zadnych pompowtryskiwaczy. Lepiej znosi gorsze paliwo, mnie awaryjny, prostrzy. Same plusyOld Octavia 1.9 AHF - New Leon 2.0 BKD - New Passat 2.0 HGW ;-) Pontiac Trans Am 7.5
Spoty Lublin - kazda pierwsza sroda miesiaca. Zapraszamy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Techno200Ja polecam AHFa 110km, pancerny silnik. W standardzie juz w miare dynamiczny, a jak malo to robisz lajt program i masz 130km i zadnych pompowtryskiwaczy. Lepiej znosi gorsze paliwo, mnie awaryjny, prostrzy. Same plusy
Komentarz
-
-
Ja mam 90km i troche mi malo. Przejechalem sie 100konnym Golfem 4 i czuc roznice. 110-tka pewnie starczylaby mi na jakis czas :twisted:
Jechalem tez Golfem 130konnym i to mi sie podobalo wiec jak mialbym kupowac Octavie Tour to tylko 130KM :szeroki_usmiech albo i mocniejszy gdyby byl choc napewno ten silnik nie pobije spalania jakie jest w moim AGR-ku (chyba go juz nie produkuja, jest ALH :?: )
110 powinna byc ok.
Co do awaryjnosci to niezaprzataj sobie tym glowy. TDI sa pancerne i zbyt czesto sie niepsuja.
Plastik pod silnikiem jak w kazdym innym aucie grupy VAG mozna zgubic. U mnie jest juz zdaje sie 3 i niejest juz w super stanie no ale ja mieszkam na Kaszubach i czesto jezdze po roznych wertepach i polnych drogach czy lakach.
Jak juz niechcesz zgubic oslony albo rozwalic michy to kup sobie i zamontuj tulejki podwuzszajace na przod. Mam u siebie i zdaja swietnie egzamin.
Komentarz
-
-
Ja bym brał 130 KM. Jak bedzie mało zawsze można dołożyć te 20KM i juz jest 150KM, a to na O1 powinno zwykłemu userowi wystarczyć przynajmniej na początku!
Jeśli weźmiesz 90KM, to pewne jak większość zaczniesz kilka dni po wyjechaniu z salonu myśleć o wirusie i w sumie z rozterkami (czy to bezpieczne itp...) będziesz chciał się zblizyć do tych 130 KM....Jarek "Vinci"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaa w ASZ programem robisz 160...
W sumie to mozemy sie licytowac, bo przeciez kazdy silnik mozna zawirusowac i moc wzrasta i zawsze najmocniejszy bedzie lepsza baza. Chodzilo mi raczej o koszt podniesienia mocy i koszt zakupu. 216+przekladka to koszt ~900zl. Jaka jest roznica pomiedzy 90tka a 110tka i 130tka w cenie samochodu? Wychodzi na to, ze za doplata 900zl mozna cieszyc sie baaardzo dobra 110tka w serii (przerobka ALH). A za doplata programowa z ALH robi sie 150patatajow (no i to by w sumie starczylo niejednemu, + to kres IC, turbo i pompy)VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_osZamieszczone przez Techno200Ja polecam AHFa 110km, pancerny silnik. W standardzie juz w miare dynamiczny, a jak malo to robisz lajt program i masz 130km i zadnych pompowtryskiwaczy. Lepiej znosi gorsze paliwo, mnie awaryjny, prostrzy. Same plusyskoda octavia elegance 1.9 TDI/110km, 146tk
_______________________________________
http://oferia.pl/usluga/item102597-k...-poligraficzna
Komentarz
-
-
Z tego co ustaliłem + własne obserwacje:
AHF - montowany w latach 1997-2000, norma Euro2, wtryski: DSLA 150 P520 o ciśnieniu: 190/300 bar
ASV - montowany w latach 2000-2005, norma Euro3, wtryski: DSLA 150 P357? o ciśnieniu: 220/300 bar. Dodatkowo posiada podgrzewacz płynu chłodzącego w małym obiegu na trzech świecach żarowych
Komentarz
-
Komentarz