Kody klimatronika...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • misiekwaw
    RS
    S_OCP Member
    • 2004
    • 7715
    • Ford

    #26
    Zamieszczone przez PPK
    Dzieki MisiekWAW bede probowal. :twisted: :twisted:
    Zobaczymy czy mi bedzie pokazywalo temp oleju.
    nie będzie :szeroki_usmiech
    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
    http://www.disi-tune.pl
    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
    Był WRX
    Była Octa

    Komentarz

    • PPK
      Ambiente
      • 2004
      • 188

      #27
      No to skucha. Trudno ale zobacze jak tam z ta predkoscia jest.
      Niestety tylko 160.4 KM i 380 Nm

      Komentarz

      • Martinez
        L&K
        • 2004
        • 1366
        • Audi

        #28
        OK umnie działa używałem szybciej/wolniej zamiast cieplej/zimniej Licznik przkłamuje o jakieś 8-9 kmh
        Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
        teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
        czarna AR 156 1.8 T.Spark

        Komentarz

        • arci9
          RS
          • 2004
          • 2007

          #29
          OK umnie działa używałem szybciej/wolniej zamiast cieplej/zimniej Licznik przkłamuje o jakieś 8-9 kmh
          u mnie też aż o tyle...
          tylko jedno ale, skąd wiadomo żę licznik kłamie a nie ....klima :hmm

          Komentarz

          • karolz
            Elegance
            S_OCP Member
            • 2004
            • 823

            #30
            Zamieszczone przez arci9
            OK umnie działa używałem szybciej/wolniej zamiast cieplej/zimniej Licznik przkłamuje o jakieś 8-9 kmh
            u mnie też aż o tyle...
            tylko jedno ale, skąd wiadomo żę licznik kłamie a nie ....klima :hmm
            sprawdzalem z gpsem i klima pokazuje prawie to samo co gps
            sa niewielkie roznice ale to mozna zaliczyc do tolerancji bledu bo gps odswiezal dane co 2s ... wiec mysle ze mozna uwazac ze klima pokazuje prawdziwa predkosc
            NajtFukinPatrol North-West

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratoRS
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #31
              Zamieszczone przez karolz
              sa niewielkie roznice ale to mozna zaliczyc do tolerancji bledu bo gps odswiezal dane co 2s ... wiec mysle ze mozna uwazac ze klima pokazuje prawdziwa predkosc
              Mozna bylo ustawic co 1s, ale potwierdzam GPS pokazuje mniej wiecej to samo co klima. A sam licznik moze nawet przeklamywac przez niedokladne wlozenie wskazowki w fabryce :szeroki_usmiech
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • MiKruS
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7976

                #32
                Zamieszczone przez Maicroft
                A sam licznik moze nawet przeklamywac przez niedokladne wlozenie wskazowki w fabryce :szeroki_usmiech
                To akurat mozna przetestowac VAG-iem.
                U mnie wskazowka jest dobrze wyskalowana, a licznik przeklamuje podobnie jak u Was.

                Wiec tak ma byc - najwyrazniej.
                TDI 205PS

                Komentarz

                • arci9
                  RS
                  • 2004
                  • 2007

                  #33
                  U mnie wskazowka jest dobrze wyskalowana, a licznik przeklamuje podobnie jak u Was.
                  to jak wszystkim tak przekłamuje to jest k

                  ciekawe jak wyskalowane są radary :?: :twisted:

                  Komentarz

                  • cook
                    Ambiente
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 181

                    #34
                    Ponieważ ten temat ostatnio mnie interesował jutro zapodam w miare solidne tłumaczenie tego na polski, niestety niektóre objaśnienia kodów będą brzmieć dość dziwnie.
                    Były posiadacz 1.8 Turbo

                    Nikt nie tańczy na trzeźwo, chyba że oszalał..

                    Komentarz

                    • sebo
                      Ambiente
                      • 2004
                      • 201

                      #35
                      JA troche potłumnaczyłem (tłumaczyłem translatorem) jak ktoś chce to moge przesłac ) piszcie na PRIV
                      152 KM/342,8 Nm
                      ARL, FMIC, dostroił
                      Masters Tuning

                      Komentarz

                      • cook
                        Ambiente
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 181

                        #36
                        Czytałem, to będzie robota kumpla magistra germanistyki, tylko te techniczne klimaty .....

                        [ Dodano: Wto 24 Maj, 05 23:21 ]
                        Pamiętajcie, że robicie to na własną odpowiedzialność!!!

                        Proponuję porównać to z tłumaczeniem seba.

                        U mnie nie wszystko działa.

                        KODY KLIMATYZACJI DLA CLlMATRONIC

                        NUMER URZĄDZENIA STERUJĄCEGO
                        SELEKCJONOWANIE PAMIĘCI BŁĘDÓW

                        AKTYWACJA: WPROWADZENIE TESTU CZŁONU NASTAWNEGO NASTEPUJE POPRZEZ RÓWNOCZESNE UAKTYWNIENIE PRZYCISKÓW "ECON, UMLUFT(PRZYCISK RECYRKULACJI)-" DLA T=2S. -> TEST AKTYWNY

                        OPIS: POPRZEZ UAKTYWNIENIE "TEMP+" POKAZANY ZOSTANIE NASTĘPNY BŁĄD.
                        PRZYCISK "TEMP+" -> XXX (NASTĘPNY BŁĄD)
                        POTYM JAK WSZYSTKIE BŁĘDY ZOSTANĄ POKAZANE, POKAżE SIĘ: 000 -> WYNIK KONIEC
                        JEŚLI NIE MA BŁĘDU, POKAżE SIĘ KOD: 444 -> NIE WYKRYTO BŁĘDU
                        OPRÓŻNIANIE PAMIĘCI BŁĘDÓW: PO ZAKOŃCZENIU EMISJI (WSKAŹNIK 000, TZN. BRAK NASTĘPNEGO BŁĘDU) MOŻNA OPRÓŻNIĆ PAMIĘĆ BŁĘDÓW.
                        000 -> URUCHOMIĆ PRZYCISK "EKON" DLA T=2S
                        JAKO POTWIERDZENIE POKAżE SIĘ: 444 -> BRAK BŁĘDU
                        OPUŚCIĆ MODE: KRÓTKOTRWAŁE URUCHOMIENIE PRZYCISKU "ECON"
                        ŹRÓDŁO DANYCH MIEJSCE BŁĘDU RODZAJ BŁĘDU PRZYRZĄD STEROWNICZY
                        0119 PODAJNIK DLA SZYBKOŚCI JAZDY
                        0214 NAPIĘCIE ZASILAJĄCE
                        021A NAPIĘCIE REFERENCYJNE
                        0510 CZUJNIK TEMPERATURY WYDMUCH-NAPŁYW NA SIEDZENIA
                        0511 CZUJNIK TEMPERATURY WYDMUCH-NAPŁYW NA NOGI
                        030B CZUJNIK TEMP . TEMPERATURA ZEWNĄTRZ-ZDERZAK CZUJNIK
                        0311 TEMP.-TABLlCA STEROWNICZA
                        0313 CZUJNIK TEMP. KANAŁ ZASYSACZA ŚWIEŻEGO POWIETRZA 0332 CZUJNIK TEMP. PAROWNIK
                        0333 SENSOR CISNIENIOWY DLA CZYNNIKA CHŁODZĄCEGO
                        0318PRZEŁĄCZNIK CISNIENIA DLA URZĄDZENIA KLIMATYZACYJNEGO
                        031C BEMO DLA CZUJNIKA TEMP.
                        031D FOTOSENSOR DLA NASŁONECZNIENIA
                        0382 ZAWÓR KOMPRESORA
                        04F7 SILNIK NASTAWNY DLA PRZYKRYWY TEMP.
                        04F8 SILNIK NASTAWNY DLA PRZVKRYWY CENTRALNEJ 04F9 MIECHY ŚWIEŻEGO POWIETRZA
                        04FA SILNIK NASTAWNY DLA KLAPKI CISNIENIA ZAPOROWEGO
                        025B SILNIK NASTAWNY DLA KLAPKI DOLNEJ/ODMRAżAJĄCEJ
                        04B6 SYGNAŁ PRZESTOJU
                        0538 CAN-BUS
                        0513 PRZEJSCIE
                        053D KOMBI
                        04AE WERSJA BAZY DANYCH - GATEWAY
                        0414 URZĄDZENIE STERUJĄCE NIE KODOWANE
                        043F NIE PRZEPROWADZONE USTAWIENIE PODSTAWOWE
                        062E SYGNAŁ DLA TEMPERATURY CZYNNIKA CHŁODZĄCEGO (NIE CZYNNY)

                        TEST OGNIWA NASTAWNEGO


                        WYMAGANIE: LICZBA OBROTÓW SILNIKA. PRĘDKOŚĆ JAZDY. NAPIĘCIE

                        AKTYWACJA: WPROWADZENIE TESTU OGNIWA NASTAWNEGO NASTĘPUJE POPRZEZ NASTĘPUJĄCE PROCEDERY: RÓWNOCZESNE WCIŚNIĘCIE PRZYCISKU "ECON" I "UMLUFr'
                        WŁĄCZYĆ SILNIK. POWYlSZĄ KOMBINACJĘ PRlYCISKÓW TRlYMAĆ W DALSlYM CIĄGU PRZEZ T=2 S -> TEST AKTYWNY
                        (NA WYŚWIETLACZU UKAZĄ SIĘ WSZYSTKIE SEGMENTY)
                        OPIS: W OBECNIE AUTOMATYCZNIE PRZEBIEGAJĄCYM TEŚCIE OGNIWA NASTAWNEGO (TRWANIE OK.. 30S)
                        ZOSTANĄ NASTAWIONE AKTUATORY W ZALEZNOŚCI OD CZASU.
                        NASTEPNIE DIAGNOZOWANA JEST PERYFERIA URZĄDZENIA STERUJĄCEGO (SENSORY, SILNIKI, MIECHY ŚWIEŻEGO POWIETRZA, PRZEŁĄCZNIKI CiŚNIENIA), JAK TYLKO WYSTĘPUJĄ WYMAGANIA DIAGNOSTYCZNE.
                        PRZED I PO TEŚCIE KONTROLOWANE SĄAKTUATORY POPRZEZ OPROGRAMOWANIE SYSTEMU.
                        PODCZAS TESTU WSZYSTKIE PRlYCISKI SA ZABLOKOWANE I WŁĄCZONE WSZYSTKIE SEGMENTY NA LCD. TRWAJĄCY TEST MolE ZOSTAC PRZERWANY POPRZEZ KLAWIATURĘ LUB TESTER VAG
                        PO ZAKOŃCZENIU TESTU URZĄDZENIE STERUJĄCE PRZEŁĄCZA SIĘ AUTOMATYCZNIE W MODE: "PAMIĘĆ BŁĘDÓW WYBRANA PONAD KLAWIATURĄ:' (PATRZ DOKUMENTACJA).
                        OPIS PRZEBIEGU TESTU NASTEPUJE W DOKUMENTACJI VAG.

                        DIAGNOZA ONBOARD


                        AKTYWACJA: WPROWADZENIE DIAGNOZY HELLA NASTĘPUJE POPRZEZ RÓWNOCZESNE WCIŚNIĘCIE
                        PRZYCISKÓW "ECON,SW,FAN-", PRlY POMOCY PRZYCISKÓW TEMP, (SW+/-) KANAŁ DIAGNOSTYCZNY
                        ODUCZANY JEST W GÓRĘ LUB W DÓŁ. SZARE KANAŁY MOGĄ ZOSTAĆ ZAMROloNE PRZEZ PRlYCISKI MIECHÓW (FAN+/-).
                        KANAŁ DIAG. POKAZANA WYŻSZY WYMIAR
                        0 NUMER PROGRAMU
                        1 TEMP. WEWN.
                        2 INTENSYWNOŚĆ SŁOŃCA OPÓŹNIONA
                        3 INTENSYWNOŚĆ SŁOECZNA
                        4 TEMP. ZEWN. OPÓŹNIENIE
                        5 TEMP. ZEWN. ZDERZAK
                        6 TEMP. NA ZEWNĄTRZ. KANAŁ ZASYSAJĄCY
                        7 TEMP. WYDMUCHU. MIEJSCE NA NOGI
                        8 TEMP. WYDMUCHU. MAS
                        9 NAPIĘCIE MIECHÓW - WINNO
                        10 NAPIĘCIE MIECHÓW - JEST
                        11 TEMP. KLAPKI- WINNO
                        12 KLAPKA CENTRALNA - WINNO
                        13 KLAPKA POWIETRZA SPIĘTRZONEGO
                        14 KLAPKA - NOGI/DEF. - WINNO
                        15 CZAS PRACY SILNIKA S
                        16 PRĘDKOŚĆ JAZDY KM/H
                        17 START AP DIG
                        18 ŚWIEŻE POWIETRZE PRÓG
                        19 KOMPRESOR-WYŁ.-KOD PATRZ ZAŁ.
                        20. PLSTELLMAX WYDMUCH REG. 21INT_STELL WYDMUCH-REG.
                        22 EPSILON WYDMUCH-REG.
                        23 TEMP. WYDMUCHU RZECZYWISTA
                        24 TEMP. WYDMUCHU - WINNO
                        25 UDERZENIE KOŃCOWE TEMP. KLAPKI
                        26 RMP _TEMP. KLAPKI
                        27 + UDERZENIE KOŃCOWE TEMP. KLAPKI
                        28 - UDERZENIE KOŃCOWE CENTRALNA KLAPKA 29 RMP _CENTRALNA KLAPKA

                        DIAG.-KANAŁ POKAZANY WIĘKSZY WYMIAR
                        30 - UDERZENIE KOŃCOWE KLAPKA CENTRALNA
                        31 - UDERZENIE KOŃCOWE POWIETRZE SPIĘTRZONE-KLAPKA
                        32 RMP _KLAPKA POWIETRZA SPIĘTRZONEGO
                        33 - UDERZENIE KOŃCOWE POWIETRZE SPIĘTRZONE-KLAPKA
                        34 - UDERZENIE KOŃCOWE NOGI/DEF.-KLAPKA
                        35 RMP _NOGI/DEF. KLAPKA DIG.
                        36 UDERZENIE KOŃCOWE NOGIIDEF. KLAPKA DIG.
                        37 PRZESTÓJ MIN (225 BRAK TELEGRAMU)
                        38 KOMPRESOR-PWM DIG
                        39 TEMP. PAROWNIKA - WINIEN
                        40 TEMP. PAROWNIKA-JEST
                        41 I-STELL PAROWNIK DIG.
                        42 EPSILON PAROWNIK DIG.
                        43 CISNIENIE CZYNNIKA CHŁODZĄCEGO
                        44 POZIOM BI/MA8-PODKŁAD DIG.
                        45 TEMPERATURA SILNIKA
                        46 PRĄD KOMPRESORA - JEST
                        47 PRĄD KOMPRESORA-WINIEN
                        48 KOMPRESOR-MAX-PRĄD
                        49 LICZBA OBROTÓW KOMPRESORA
                        50 WENTYLATOR CHŁODZIARKI-SYGNAŁ STEROWANIA
                        51 WYCIERACZKI SZYB - MODE O = WYŁ.; 1 = PRZEDZIAŁ; 2 = WŁ.
                        52 KOREKTA FDK W ZALEZNOŚCI OD WYCIERACZEK SZVB
                        53 KOREKTA NAPIĘCIA MIECHÓW W ZALEżNOŚCI OD WYCIERACZEK SZYB 54 NUMER PODSTAWOWY
                        55 NUMER VW
                        56 NUMER HELLA
                        57 TEST-1
                        58 TEST-2
                        59 TEST-3
                        60 TEST-4

                        ROZSZERZONE KANAŁY DIAGNOSTYCZNE DLA WARIANTÓW CAN KANAŁ DIAGNOSTYCZNY POKAZANY DUŻY WYMIAR
                        DANE ODBIORCZE
                        61 WOLNY
                        62 ZACISK
                        63 DIODA CIEPŁA
                        64 TEMP. ZEWNĘTRZNA FILTROWANA
                        65 WYŁĄCZNIK KLIMATYZACJI
                        66 LICZBA OBROTÓW SILNIKA
                        67 DIMMUNG
                        68 CHŁODZENIE POLA ROZPOZNAWCZEGO
                        69 WARIANTY PAŃSTWOWE 2 = USA /1 = JAPONIA / O = RESZTA

                        DANE TRANSMISJI
                        70 WOLNY
                        71 OGRZEWACZ
                        72 KOMPRESOR
                        73 OGRZEWANIE WYŁĄCZONE
                        74 TEMP. ZEWNĘTRZNA.
                        75 OBCI ĄŻENIE KOMPRESORA
                        76 OBCIĄŻENIE MIECHÓW
                        77 WENTYLATOR CHŁODZIARKI
                        78 BŁĄD OBSŁUGI KLIENTA (PAMIĘĆ BŁĘDÓW)

                        NAZWA: KOD-WYŁĄCZONY-KOMPRESORA
                        KOD WYŁĄCZAJĄCY OBSŁUGA WYŁĄCZNIK KOMPRESORA
                        0 żADNE
                        1 WYNIK WYSOKOCiŚNIENIOWY
                        2 MIECH. DEF + UIST
                        3 WYNIK NISKOCiŚNIENIOWY
                        5 4S PO WŁĄCZENIU SILNIKA
                        6 RUCH~ECON
                        7 RUCH-OFF
                        8 FUNKCJA TEMP. ZEWN.
                        10 NAPIĘCIE DOLNE
                        11 TEMP. SILNIKA
                        12 MIEJSCE PRZECIĘCIA MOTRONIC
                        13 NAPIĘCIE GÓRNE
                        14 FUNKCJA TEMP. PAROWNIKA
                        15 BRAK KODU POJAZDU
                        16 PRĄD-KOMPR.
                        17 SENSOR CISNIENIOWY DEF. (TYLKO Z ZEWN. REGUL. KOMPRESOREM)
                        18 LICZBA OBROTÓW SILNIKA (TYLKO PRZY B5W8)

                        BŁĄD SYSTEMU
                        ************************

                        OPIS MODUŁU:

                        MIGANIE PRZY BŁĘDZIE SYSTEMU:
                        JEŚLI W OSTATNIM CYKlU JAZDY ZOSTANIE ROZPOZNANY BŁĄD, MIGAJĄ WSZYSTKIE SEGMENTY W LCD
                        PO WŁĄCZENIU ZAPŁONU PRZEZ 15SEK Z FREKWENCJĄ2 HZ
                        PONIŻSZE STACJONARNIE ROZPOZNANE BŁĘDY (LICZNIK BŁĘDÓW = 50) PROWADZĄ DO BŁĘDU SYSTEMOWEGO:
                        VAG FUNK TESTERA 04 NIE PRZEPROWADZONE WDROżeNIE USTAWIENIA PODSTAWOWEGO
                        VAG-FUNK TESTERA 07 NIE PRZEPROWADZONE KODOWANIE PARAMETRÓW
                        CZÓJNIK ZEWN. (KANAŁ ZASYSAJĄCY) I CZÓJNIK ZEWN. (ZDERZAK) USZKODZONE
                        USZKODZONY PRZEŁĄCZNIK/SENSOR CISNIENIA
                        USZKODZONY CZÓJNIK WEWN.
                        NAPIĘCIE REFERENCYJNE (EXT. NAPIĘCIE SENSOR.)
                        WPROWADZANIE MODE: WPROWADZANIE MODE-OFFSET-LlNII ROZPOZNAWCZYCH NASTEPUJE
                        POPRZEZ RÓWNOCZESNE UŻYCIE PRZYCISKÓW "ECON" I "SW-" I "FAN+" (Z -AKTYWNYM CIDOS TYLKO "ECON" I "FAN+".
                        MODE ZOSTANIE ZAZNACZONE PRZEZ 2 MAŁE KRESKI ZA WSKAŻNKlEM KANAŁU I TREŚCt
                        USTAWIANIE KANAŁÓW (WSKAźNIK TEMPERATURY-WINIEN) NASTĘPWE PRZYCISKAMI "SW+/- A TREŚCI PRZYCISKAMI
                        "FAN+/-. POPRZEZ PRZYCIŚNIĘCIE PRZYCISKU "ECON" MODE ZOSTAJE WYŁĄCZONE.
                        UŻYWANIE DANYCH (BEZ ZWOLNIENIA TESTU VAG): ZMIENIONE DANE OFFSET (KANAŁ 1..J() ZOSTAJĄ NATYCHMIAST UWZGLĘDNIONE PRZEZ SOFTWARE FUNKCJI POPRZEZ PRZESUNIĘCIE RÓWNOLEGŁE ODPOWIEDNICH LINII ROZPOZNAWCZYCH.
                        NASTAWIONE DANE POZOSTAJĄ ZACHOWANE TAKżE PO OPUSZCZENIU TEGO MODUŁU
                        I ZOSTAJĄ AUTOMATYCZNIE SKASOWANE PO WYŁ ZAPŁONU. W KANALE O POKAZANA ZOSTANIE
                        LICZBA ZMIENIONYCH KANAŁÓW (KANAŁU NIERÓWNE O).

                        LINIE ROZPOZNAWCZE OFFSET -MODE



                        ZAPISYWANIE TRWAŁE DANYCH: TRWAŁE ZAPISANIE (TEŻ PO WYŁ ZAPŁONU) ZOSTAJE WŁĄCZONE POPRZEZ ZAPISANIE KOMóRKI EEPOM 119 Z "1" ZA POMOCĄ TESTERA DIAGNOSTYCZNEGO VAG (NP.. VAS5051)
                        (DO OZNACZANIA WYSTEPUJĄ TYLKO WIW MAŁE KRESKI W LCD). ZMIENIONE DANE OFFSET (KANAŁ 1..J<) MOGĄ BYĆ TERAZ ZAPISANE W KANALE O POPRZEZ WCIŚNIĘCIE PRZYCISKU "FUN+" PONAD 28.
                        JAKO ODPOWIEDŹ PAMIĘCI POKAźE SIĘ W LCD PRZED LICZBĄ ZMIENIONYCH KANAŁÓW NA KRÓTKO
                        JEDNO LUB OWA ZERA PROWADZĄCE

                        BEZ AKTYWNEGO ZAPISANIA W KANALE O ZMIENIONE DANE ZOSTANA AUTOMATYCZNIE SKASOWANE PO WYŁ. ZAPŁONU.

                        KASOWANIE DANYCH: JEDEN KANAŁ. DANE OFFSET ODPOWIEDNIEGO KANAŁU PRZY POMOCY PRZYCISKÓW FUN USTAWIĆ NA O; WSZYSTKIE KANAŁY. NA KANAŁ O USTAWIĆ (TREŚĆ = LICZBA PRZESTAWIONYCH KANAŁÓW)
                        I POTWIERDZIĆ 2S PRZYCISKIEM -FUN-. (TREŚĆ PRZESKOCZY NA O => WSZYSTKIE DANE ZKASOWANE).
                        NAZWA: ZAJĘCIE KANAŁÓW
                        KANAŁ WIELKOŚĆ OFFSET ROZMIAR
                        O LICZBA KANAŁÓW NIERÓWNA O DIG
                        1 TEMP.-WYDMUCH DIG
                        2 NAPIĘCIE MIECHÓW DIG
                        3 TEMP. KLAPKI DIG
                        4 KLAPKA CENTRALNA OlG
                        5 KLAPKA NOGI/DEF. DIG
                        6 KLAPKA POWIETRZA SPIĘTRZONEGO (TYlKO POWIETRZE SPIETRZONE) DIG
                        7 TEMP. PAROWNIKA = F(TEMP. ZEWN.) DIG
                        8 TEMP. PAROWNIKA = F(TEMP. WYDMUCH.) DIG
                        9 BLLEV-KONIEC = WARTOŚĆ STAŁA DIG
                        Były posiadacz 1.8 Turbo

                        Nikt nie tańczy na trzeźwo, chyba że oszalał..

                        Komentarz

                        • Ziomal
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 5841
                          • Octavia I (1U2)
                          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                          #37
                          Sorry że odgrzewam kotleta ale nie chcę oddzielnego tematu zakładać . A więc moje pytanie brzmi czy kody climatronica podejdą do paska b6 ?
                          Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                          Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                          Jest O1 1.6 BFQ

                          Komentarz

                          • kabanach
                            Drive
                            • 2006
                            • 91

                            #38
                            czy ktos rozszyfrowal kanal 8?? Co on powinien pokazywac??
                            krzychu
                            L&K 1,9TDI AHF 2001r + turbo 130. 185 tyś km
                            CB Cobra, B4, ATE_PD

                            Komentarz

                            • ali
                              Drive
                              • 2006
                              • 91

                              #39
                              04FA SILNIK NASTAWNY DLA KLAPKI CISNIENIA ZAPOROWEGO
                              może ktoś wie o co w tym chodzi szukałem w necie i d...,
                              na 45 kanale pokazuje 99 stopni obojętnie zimny czy ciepły
                              Jest O3 1.4 TSI DSG elegance + amazing



                              była 2008-2014 O2 1.9 BXE
                              była 2005-2008 O1 1.9 AHF

                              Komentarz

                              • roberta
                                Rider
                                • 2006
                                • 413
                                • Superb III (3V3)
                                • BSE 1.6 MPI 102 KM
                                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                #40
                                po czesku, ale może komuś się przyda
                                Klimatronik
                                pozdrawiam
                                roberta
                                pozdrawiam
                                roberta

                                Skoda SuperB 1,4 TSI iV Hybryda

                                http://chomikuj.pl/Roberta9

                                Komentarz

                                • greg44
                                  L&K
                                  • 2011
                                  • 1198
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                  #41
                                  Odgrzebie temat, bo nie poruszany od dłuższego czasu, a może się okazać dość ciekawy. W OII przed FL, po wciśnięciu w Climatronicku przycisku Econ i jednocześnie przycisku nawiew na szybę (górny prawy), pojawia się na wyświetlaczu lewym nr kanałów jak wyczytałem na tym forum i innych, zmienia się to lewym pokrętłem temperatury, pod kanały, cyferki po przecinku, pokrętłem prędkości nawiewu. Natomiast na prawym wyświetlaczu są wyświetlane wartości z kanałów, prędkość pojazdu, obroty silnika, napięcie, temperatury płynów. Ktoś może opracował dokładnie, który kanał co wskazuje, bo tu akurat nie ma sprecyzowanych informacji. Czy wchodząc w tą funkcję można coś uszkodzić?

                                  A jeszcze dodam, że wychodzi sie z tego naciskając jednocześnie przycisk Auto i Econ.

                                  Komentarz

                                  Pracuję...