Zamieszczone przez JOY
[O2] Octavia II BXE podsumowanie roczne... krótkie :)
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
tez mi sie tak wydaje, w O1 byly rozne numery dla benzyn i klekotow, nie widze powodow dla ktorych tu mialoby byc inaczejTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
A ja tak odnośnie wyposażenia. No niestety Szkoda ale nie zgodze sie z Tobą, że podstawowa wersja zawsze daje radę. Zależy jeszcze czym ktoś wczesniej jeździł. Podam ci swoj przykład. Zaczynałem z dość wysokiego pułpu wyposażeniowego, bo moim pierwszym autem była Renault 21 TSE wyposażona prawie we wszystko (tzn. 4 el. szyby, komp. pokładowy, automatyczną wentylację wnętrza el. ustawiane i podgrzewane lusterka itd.) Po tym aucie kupiłem sobie Renault Clio II. Jak na Clio II miało bogate wyposażenie, ale do R21 dużo jej brakowało. A mi najbardziej brakowało tak powiedizałbyś burzujskich rzeczy jak podgrzewanie lusterek czy komp pokładowy. Nie powiem przyzwyczaiłem się to tego i pewnie gdybym wczesniej z tymi rzeczami nie miał do czynienia, to nie odczuwałbym ich braku Ale rownie dobrze można powiedzieć, że po co komu el. szyby, klima czy centralny. Przecież kiedys auta tego nie miały, a ludzie się cieszyli jak dzieci jak kupili Poloneza czy 126p. Tylko widzisz nie o to chodzi. Chodzi o to, że człowiek to taka bestia która do dobrego szybko się przyzwyczaia. Natomist w drugą stronę jest juz duuuużo gorzej. Dlatego napisałem, że zależy kto czym wczesniej jeździł. Bo jeśli jeździłeś podstawową wersją Fiata Palio i przesiadasz się do podstawowej O II to to wyposażenie O II Classic jest dla cicbie aż nadto bogate. Ale jak jeździłeś np. najbogatszą wersją Laguny i przesiadasz się do podstawowej O II to czujesz niedosyt Fakt bedziesz jeździł i cieszyl się, że kupiłeś nowe auto, ale pod nosem bedziesz sobie mówił, że brakuje ci troche tego czy tamtego. Ja np. nie wyobrażam sobie teraz samochodu bez auto klimy ,czy kompa pokładowego. Choć gdyby zdarzyło się w moim życiu tak, że tylko na takie auto byłoby mnie stać, to pewnie też bym się cieszył z tego co mam. Co nie znaczy, że po cichu nie teskniłbym za tymi "bajerami" które tak ułatwiaja codzienną jazdę. No niestety ale człowiek juz tak ma Inaczej nikt nie wybierałby tych bogatych wersji, bo każdego zadowalałby Classic.
Wniosek z tego taki, że każdy musi prywtnie przekalkulowac sobie co dla niego z wyposażenia jest ważne i wybrac taka wersje jaka mu najbardziej odpowiada. jeden wybierze Classica i powie super. Inny nawet na Classica nie spojrzy tylko wybierze od razu Elegance.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Bigzależy kto czym wczesniej jeździł
Zamieszczone przez BigNo niestety ale człowiek juz tak ma
z tego co widzę to w przyszłości do kupna wyższej wersji może MNIE skłonić tylko i wyłącznie niedostępność silników\skrzyń itp. w wersjach tańszych, natomiast Ola najchętniej powoziłaby prawdopodobnie L&K, tak więc co to lubisaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaże tak powiem Twoja teoria w moim przypadku nie ma żadnego zastosowania
Dlatego napisałem ci że kwestia wyposażenia jest tak subiektywną rzeczą, że nie da się jednoznacznie powiedziec " podstawowa O II daje radę", bo dla jednego daje a dla innego już nie
Oczywiście szanuje Twoje zdanie, ale jak widziesz ile ludzi tyle opini na ten temat.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
no ale ja piszę w pierwszej osobie i o moich odczuciach, nie rozciągam tego na ogół ludzkości
i zazwyczaj STARAM SIĘ tak właśnie pisać :idea:
"ogólnie jestem bardzo zadowolony z wyboru najtańszej wersji wyposażenia"
"fajnie jest mieć różne tam bajery, ale ja mając raczej je wszystkie w 3 czy 4 autach wstecz, po prostu wyrobiłem sobie zdanie czego używam a czego nie"
"nie mam uwag, być może jest tak, dlatego, że to auto dla mnie"saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigDlatego napisałem ci że kwestia wyposażenia jest tak subiektywną rzeczą, że nie da się jednoznacznie powiedziec " podstawowa O II daje radę", bo dla jednego daje a dla innego już nieTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Bignie da się jednoznacznie powiedziec " podstawowa O II daje radę", bo dla jednego daje a dla innego już nie
[ Dodano: Nie 28 Gru, 08 17:35 ]
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez BigDlatego napisałem ci że kwestia wyposażenia jest tak subiektywną rzeczą, że nie da się jednoznacznie powiedziec " podstawowa O II daje radę", bo dla jednego daje a dla innego już nie
chodzi mi tylko o to, żeby mi nie inputować pewnych stwierdzeń, których albo nie użyłem, albo zostałem źle zrozumiany, albo użyłem ich w innym kontekście :idea:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodado tych, którzy nie mają kasy i zastanawiają się czy jest sens kupowania classica
Choc ja i pewnie takich jest znacznie wiecej, wolałbym np. bogatą Fabię niz podstawową O II. No ale tak jak napisał powyzej MisiekWAW, tej odwiecznej wojny nie da sie rozstrzygnąć, bo standard wyposażenia to strasznie subiektywna rzecz i każdy ma swoje zdanie w tym temacie.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
no i gut
[ Dodano: Nie 28 Gru, 08 17:38 ]
zauważcie też, że wahałem się coś takiego pisać, bo właśnie zawsze jest problem z odczytaniem intencji w podobnych sytuacjach :szeroki_usmiech
[ Dodano: Nie 28 Gru, 08 17:38 ]
ale napisałem, bo JA własnie tak myślę.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Klauzeroszkoda, wiesz mniej więcej jaka jest różnica masy, między classic/mint, a elegance? Teoretycznie classic powinien mieć ciut lepsze osiągi...
(aczkolwiek pewnie troszkę lżejsza jest )saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Bez urazy, ale to trochę inne masy To trochę tak, jak z rowerami, gdzie łatwiej i... taniej jest zrzucić dwa kilogramy własnej masy ciała, niż kilogram z masy roweru, ale na tym lżejszym każdy bez wyjątku będzie miał lepsze osiągi, więc classic jest dobrą alternatywąMądry Polak po ©kodzie...
Komentarz
-
-
przeciez Mint to nic innego jak Classic z klima :szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
miętowo :szeroki_usmiech :lol:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWprzeciez Mint to nic innego jak Classic z klima :szeroki_usmiech
..a tak na marginesie to dopłata za klimę wychodzi tak tanio że chyba tylko alergicy wezmą bez klimy a jeszcze mogliby lakierowane klamki i lusterka dodać bo z tego co widzę to wielu tu tego brakuje i potem wymyślają jakieś chromy.
Komentarz
-
-
rzekłbym "jakieś kupiaste chromy" :szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz