Proszę
[O1] [Ankieta] polecany zestaw tarcze+klocki
Zwiń
X
-
[O1] [Ankieta] polecany zestaw tarcze+klocki
Cześć
jako, że stoję przed faktem wymiany klocków i tarcz hamulcowych przejrzałem dziesiątki wątków o tej tematyce. Brakuje mi natomiast "wagowego" podejścia do tego tematu.
Dlatego proszę o wpisanie swojego (polecanego) zestawu do Octy na przód bez uwzględniania wymiany tarcz na większe.
Na końcu podliczę wyniki i zobaczymy, który komplet zdobędzie najwięcej głosów i jest najbardziej polecany.
Myślę, że taki wątek przyda się potomnym w wyborze właściwego kompletu
Proszę o wpisy typu: Tarcze Ate PD + klocki ATE 7117
Wyniki (cząstkowe)
TARCZE + Klocki
===========================================
ATE PD + FERODO PREMIER x1
Tarox + DS Perfomance x1
BREMBO ORO + Skoda (ori) x1
BREMBO MAX + FERODO PREMIER x1
Skoda (ori) + Skoda (ori) x1
TAROX + FERODO PREMIER x1
BREMBO ORO + FERODO PREMIER x1Jarek "Vinci"
-
-
W zasadzie wszystko ok, tylko dobrze by bylo gdyby zawrzec jeszcze informacje czy osoba proponujaca dany zestaw jezdzila na nim, czy jest to tylko teoretyczna propozycja.
Z mojego doswiadczenia Brembo Max nie daly rady i pogiely sie (moze bylo to tylko jednostkowe, ale w sklepie dostalem wtedy informacje, ze byly produkowane w jakims kraju nie dbajacym o jakosc :shock: , nie pamietam juz gdzie, a nie chce zmyslac tu)
Ja proponuje, jesli nie masz nadwyzki budzetowej zestaw zwykly standardowy zakladajac rowniez ze nie masz zylki kilera tarcz hamulcowych. Ewentualnie TAROX.
Jesli natomiast masz nadwyzke budzetowa to BREMBO ORO plus klocek pod ta tarcze.
Reasumujac:
Wersja oszczednosciowa - Tarcze ori + klocki ori
Wersja srednio-budzetowa - Tarcze TAROX + FERODO PREMIER
Wersja wysoko-budzetowa - BREMBO ORO + FERODO PREMIER
M47N2
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AndiTW zasadzie wszystko ok, tylko dobrze by bylo gdyby zawrzec jeszcze informacje czy osoba proponujaca dany zestaw jezdzila na nim, czy jest to tylko teoretyczna propozycja.
Z mojego doswiadczenia Brembo Max nie daly rady i pogiely sie (moze bylo to tylko jednostkowe, ale w sklepie dostalem wtedy informacje, ze byly produkowane w jakims kraju nie dbajacym o jakosc :shock: , nie pamietam juz gdzie, a nie chce zmyslac tu)
Ja proponuje, jesli nie masz nadwyzki budzetowej zestaw zwykly standardowy zakladajac rowniez ze nie masz zylki kilera tarcz hamulcowych. Ewentualnie TAROX.
Jesli natomiast masz nadwyzke budzetowa to BREMBO ORO plus klocek pod ta tarcze.ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
-
To byla sugestia, ale jesli wszyscy piszacy jezdza na zestawach ktore proponuja to OK.
Tak swoja droga moglbys mnie doksztalcic, gdyz jakos na oczy nie widzialem BREMBO MAX nawiercanych. Czy moglbys napisac co to takiego albo jakiegos linka dac. Bylbym bardzo wdzieczny. Z mojej wiedzy BREMBO MAX jest tylko nacinane, wiec chetnie dowiem sie o jakims nowym wyrobie firmy BREMBO w serii MAX, chyba ze mowisz o BREMBO ORO?
Z mojej strony powiem tylko ze, BREMBO MAX to zupelnie inny material, inna technologia i inna fabryka niz BREMBO ORO, a BREMBO ORO to juz najwyzsza technologia.
Jesli chodzi o BRAMBO ORO to prosze zerknac na linka ponizej.
Jak ktos bedzie zainteresowany kupnem w/w tarczy to prosze podawac indeks dla tarcz jakie chcemy kupic (na wszelki wypadek abysmy dostali to co zamawiamy, kupic mozna w IC). Nawiercane to indeks towaru 95, a nacinane 55/65.M47N2
Komentarz
-
-
pantol
Ilu użytkowników tyle opini dostaniesz ciężkiego bólu głowy co zastosować, wszystko zależy od stylu jazdy jednemu będzie pasować tarcza Brembo drugiemu ATE klocki Ferodo lub Lucas i.t.d. i.t.p. Jak sam nie przetestujesz to nie będziesz wiedział jak to hamuje. Generalnie dobre hamulce to duże hamulce.
pzdr.pryncypal
Komentarz
-
-
Sławomir Duda, tak jest we wszyskich wątkach o tarczach i klockach. Postanowiłem więc ująć to jakoś statystycznie. Ale jak na razie każdy poleca inny zestaw :twisted: i do tego nikt nie polecił jeszcze takiego, jaki chcę zakupić :diabelski_usmiech. Zobaczymy, może coś się jeszcze rozwinie.Jarek "Vinci"
Komentarz
-
-
ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
-
Kupowanie tarcz za 300-500 zł sztuka w rozmiarze 280 mm to takie leczenie syfa pudrem
Żadne nacięcia, i dumne nazwy nie będą skuteczniejsze od wymiaru tarczy
Więcej da dobry płyn hamulcowy, nigdy hałasujące nacięcie i losowo kończący się przez to klocek :?www.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Zoltar, pozwolę się nie zgodzić z Twoim zdaniem. mam porównanie jak mi autko hamowało na serii, a jak na ATE PD. różnica jest i to znaczna. zaś nacięcia mi nie hałasują.
równie ważne jak klocki i tarcze są amortyzatory. zakładam, że na zrujnowanych olejakach 312 dadzą efekt gorszy od 280 przy sprawnych amorach.Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
ja do mojej O1 założyłem brembo max +klocki ori , zrobiłem około 50tyś na nich i było ok , wiem że klocki z tarczami nadal są na aucie , w tej chwili przebieg około 75tyś, nacięcia zaczynają być płytkie ale klocki nadal sa w dobrym stanie , z tym że nowy właściciel jeździ dużo spokojniej.
należy pamiętać o dobrym ułożeniu tarcz , jest to wkurzające mówiąc ładnie ale potem tarcze sie odwdzięczą... :szeroki_usmiechO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Jeszcze ATE mogę zrozumieć, bo jest to produkt tani i lepszy od serii
Ale pomysły z Taroxami są imho dziwnewww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
pantol tak jeszce sobie przypomniałem ze jak zmieniałem zestaw to poszukałem sobie w intenecie troszkę o hamulcach i natrafiłem / bardzo łatwo wtedy zresztą/ na doskonały opis zestawów zamiennych , co z czym powinno się zakładać , co do czego służy itd..., nie zawsze super zestaw się prawdzie u każdego..te z górnej półki są to zazwyczaj zestawy już przynajmniej troszkę wyczynowe , a więc w normalnej jeździe nie zawsze sie sprawdzą , generalnie artykulik był dobry , było również sporo o docieraniu tarcz itd... .
poszukaj może tego , sądze ze go gdzieś znajdziesz jakoś . jak pamiętam był pisany jakąś inną od standardowej TrzcionkąO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
ja miałem wprawdzie fabrycznie hamulce 288 wiec sprawa skutecznosci hamowania byla troche inna, ale kazdy klocek inny niz fabryczny z fabryczna tarcza hamowal gorzej niz zestaw fabryczny. a to z czego bylem na przodzie naprawde zadowolony to:
tarcza gładka wysokoweglowa Brembo + Ferodo DS Performance k
ale miałem niejasne wrażenie że odporność na wysoką temperaturę wcale nie była wyraźnie lepsza niż na serii mimo że powinna być :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Tutaj podaje ciekawego linka dla przegladajacych ten watek w przyszlosci.
Jest tu duzo informacji o zestawach hamulcowych.
Pierwszy w Polsce sklep specjalizujący się w hamulcach. Markowe części do układów hamulcowych: klocki, tarcze, bębny i płyny hamulcowe. Przejdź do oferty.
Na zdjeciu u gory widoczny BRAMBO MAX, na zdjeciu dolnym BREMBO ORO.M47N2
Komentarz
-
Komentarz