[O1] [Ankieta] polecany zestaw tarcze+klocki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • scooby
    Drive
    • 2004
    • 62

    [O1] [Ankieta] polecany zestaw tarcze+klocki

    Proszę
    scooby@rider@110 kopyt asv
    helixy przede mną, jbl za mną, banan w lusterku :]
  • pantol
    Elegance
    • 2004
    • 754

    #2
    [O1] [Ankieta] polecany zestaw tarcze+klocki

    Cześć
    jako, że stoję przed faktem wymiany klocków i tarcz hamulcowych przejrzałem dziesiątki wątków o tej tematyce. Brakuje mi natomiast "wagowego" podejścia do tego tematu.
    Dlatego proszę o wpisanie swojego (polecanego) zestawu do Octy na przód bez uwzględniania wymiany tarcz na większe.
    Na końcu podliczę wyniki i zobaczymy, który komplet zdobędzie najwięcej głosów i jest najbardziej polecany.
    Myślę, że taki wątek przyda się potomnym w wyborze właściwego kompletu

    Proszę o wpisy typu: Tarcze Ate PD + klocki ATE 7117

    Wyniki (cząstkowe)
    TARCZE + Klocki
    ===========================================
    ATE PD + FERODO PREMIER x1
    Tarox + DS Perfomance x1
    BREMBO ORO + Skoda (ori) x1
    BREMBO MAX + FERODO PREMIER x1
    Skoda (ori) + Skoda (ori) x1
    TAROX + FERODO PREMIER x1
    BREMBO ORO + FERODO PREMIER x1
    Jarek "Vinci"

    Komentarz

    • huwe
      Elegance
      S_OCP Member
      • 2005
      • 976

      #3
      ATE PD +FERODO PREMIER
      Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

      Komentarz

      • arci9
        RS
        • 2004
        • 2007

        #4
        ja polecam - >Klocki DS Perfomance + tarcze Tarox

        Komentarz

        • S3 CHRIS
          Elegance
          • 2006
          • 979
          • Octavia I (1U2)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

          #5
          polecam ---> tarcze BREMBO max nawiercane + ori klocki
          ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

          ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

          Komentarz

          • alfee
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 2583

            #6
            Polecam tarcze BREMBO MAX + klocki FERODO PREMIER.
            Alfee
            Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
            Kawasaki ER5 :-)

            Komentarz

            • AndiT
              Rider
              • 2008
              • 332

              #7
              W zasadzie wszystko ok, tylko dobrze by bylo gdyby zawrzec jeszcze informacje czy osoba proponujaca dany zestaw jezdzila na nim, czy jest to tylko teoretyczna propozycja.
              Z mojego doswiadczenia Brembo Max nie daly rady i pogiely sie (moze bylo to tylko jednostkowe, ale w sklepie dostalem wtedy informacje, ze byly produkowane w jakims kraju nie dbajacym o jakosc :shock: , nie pamietam juz gdzie, a nie chce zmyslac tu)
              Ja proponuje, jesli nie masz nadwyzki budzetowej zestaw zwykly standardowy zakladajac rowniez ze nie masz zylki kilera tarcz hamulcowych. Ewentualnie TAROX.
              Jesli natomiast masz nadwyzke budzetowa to BREMBO ORO plus klocek pod ta tarcze.

              Reasumujac:
              Wersja oszczednosciowa - Tarcze ori + klocki ori
              Wersja srednio-budzetowa - Tarcze TAROX + FERODO PREMIER

              Wersja wysoko-budzetowa - BREMBO ORO + FERODO PREMIER
              M47N2

              Komentarz

              • S3 CHRIS
                Elegance
                • 2006
                • 979
                • Octavia I (1U2)
                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                #8
                Zamieszczone przez AndiT
                W zasadzie wszystko ok, tylko dobrze by bylo gdyby zawrzec jeszcze informacje czy osoba proponujaca dany zestaw jezdzila na nim, czy jest to tylko teoretyczna propozycja.
                Z mojego doswiadczenia Brembo Max nie daly rady i pogiely sie (moze bylo to tylko jednostkowe, ale w sklepie dostalem wtedy informacje, ze byly produkowane w jakims kraju nie dbajacym o jakosc :shock: , nie pamietam juz gdzie, a nie chce zmyslac tu)
                Ja proponuje, jesli nie masz nadwyzki budzetowej zestaw zwykly standardowy zakladajac rowniez ze nie masz zylki kilera tarcz hamulcowych. Ewentualnie TAROX.
                Jesli natomiast masz nadwyzke budzetowa to BREMBO ORO plus klocek pod ta tarcze.
                wiesz jezeli polecam to jeździłem i jeżdze nadal mam przebiegu ok 30tys na nich w naprawde różnych warunkach od zwykłej jazdy po 1/4 mili a z moich doświadczen wynika ze wszystko może niewytrzymac wiec nawet jak założysz jakies najlepsze z najlepszych to mozna ich pokrzywic....
                ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                Komentarz

                • AndiT
                  Rider
                  • 2008
                  • 332

                  #9
                  To byla sugestia, ale jesli wszyscy piszacy jezdza na zestawach ktore proponuja to OK.
                  Tak swoja droga moglbys mnie doksztalcic, gdyz jakos na oczy nie widzialem BREMBO MAX nawiercanych. Czy moglbys napisac co to takiego albo jakiegos linka dac. Bylbym bardzo wdzieczny. Z mojej wiedzy BREMBO MAX jest tylko nacinane, wiec chetnie dowiem sie o jakims nowym wyrobie firmy BREMBO w serii MAX, chyba ze mowisz o BREMBO ORO?
                  Z mojej strony powiem tylko ze, BREMBO MAX to zupelnie inny material, inna technologia i inna fabryka niz BREMBO ORO, a BREMBO ORO to juz najwyzsza technologia.

                  Jesli chodzi o BRAMBO ORO to prosze zerknac na linka ponizej.

                  Jak ktos bedzie zainteresowany kupnem w/w tarczy to prosze podawac indeks dla tarcz jakie chcemy kupic (na wszelki wypadek abysmy dostali to co zamawiamy, kupic mozna w IC). Nawiercane to indeks towaru 95, a nacinane 55/65.
                  M47N2

                  Komentarz

                  • S3 CHRIS
                    Elegance
                    • 2006
                    • 979
                    • Octavia I (1U2)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                    #10
                    proszę :



                    jezeli to sa BREMBO ORI to przepraszam za pomylke
                    ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                    ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                    Komentarz

                    • Alberto
                      Ambiente
                      • 2006
                      • 202

                      #11
                      czy oryginalne montowane tarcze to textary takie coś usłyszałem w sklepie

                      Komentarz

                      • dees
                        Ambiente
                        • 2008
                        • 217

                        #12
                        pantol
                        Ilu użytkowników tyle opini dostaniesz ciężkiego bólu głowy co zastosować, wszystko zależy od stylu jazdy jednemu będzie pasować tarcza Brembo drugiemu ATE klocki Ferodo lub Lucas i.t.d. i.t.p. Jak sam nie przetestujesz to nie będziesz wiedział jak to hamuje. Generalnie dobre hamulce to duże hamulce.
                        pzdr.
                        pryncypal

                        Komentarz

                        • pantol
                          Elegance
                          • 2004
                          • 754

                          #13
                          Sławomir Duda, tak jest we wszyskich wątkach o tarczach i klockach. Postanowiłem więc ująć to jakoś statystycznie. Ale jak na razie każdy poleca inny zestaw :twisted: i do tego nikt nie polecił jeszcze takiego, jaki chcę zakupić :diabelski_usmiech. Zobaczymy, może coś się jeszcze rozwinie.
                          Jarek "Vinci"

                          Komentarz

                          • AndiT
                            Rider
                            • 2008
                            • 332

                            #14
                            Zamieszczone przez S3 CHRIS
                            proszę :



                            jezeli to sa BREMBO ORI to przepraszam za pomylke
                            To nie sa Brambo MAX to wlasnie BREMBO ORO.

                            Wybor doskonaly, gratuluje
                            M47N2

                            Komentarz

                            • S3 CHRIS
                              Elegance
                              • 2006
                              • 979
                              • Octavia I (1U2)
                              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez AndiT
                              Zamieszczone przez S3 CHRIS
                              proszę :



                              jezeli to sa BREMBO ORI to przepraszam za pomylke
                              To nie sa Brambo MAX to wlasnie BREMBO ORO.

                              Wybor doskonaly, gratuluje
                              dzieki za oswiecenie ops:

                              312x2x sprawoja sie wysmienicie jak zreszta pisałem wyzej
                              ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                              ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                              Komentarz

                              • Zoltar
                                Rider
                                • 2005
                                • 722

                                #16
                                Kupowanie tarcz za 300-500 zł sztuka w rozmiarze 280 mm to takie leczenie syfa pudrem

                                Żadne nacięcia, i dumne nazwy nie będą skuteczniejsze od wymiaru tarczy
                                Więcej da dobry płyn hamulcowy, nigdy hałasujące nacięcie i losowo kończący się przez to klocek :?
                                www.soft-car.pl
                                www.chiptuning-gdansk.pl


                                - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                                - Wyłączanie DPF
                                - Hamownia Obciążeniowa

                                Komentarz

                                • huwe
                                  Elegance
                                  S_OCP Member
                                  • 2005
                                  • 976

                                  #17
                                  Zoltar, pozwolę się nie zgodzić z Twoim zdaniem. mam porównanie jak mi autko hamowało na serii, a jak na ATE PD. różnica jest i to znaczna. zaś nacięcia mi nie hałasują.
                                  równie ważne jak klocki i tarcze są amortyzatory. zakładam, że na zrujnowanych olejakach 312 dadzą efekt gorszy od 280 przy sprawnych amorach.
                                  Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                                  Komentarz

                                  • leszekmw
                                    RS
                                    • 2005
                                    • 5356

                                    #18
                                    ja do mojej O1 założyłem brembo max +klocki ori , zrobiłem około 50tyś na nich i było ok , wiem że klocki z tarczami nadal są na aucie , w tej chwili przebieg około 75tyś, nacięcia zaczynają być płytkie ale klocki nadal sa w dobrym stanie , z tym że nowy właściciel jeździ dużo spokojniej.

                                    należy pamiętać o dobrym ułożeniu tarcz , jest to wkurzające mówiąc ładnie ale potem tarcze sie odwdzięczą... :szeroki_usmiech
                                    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                    GVI 1.4TSI
                                    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                    Komentarz

                                    • Zoltar
                                      Rider
                                      • 2005
                                      • 722

                                      #19
                                      Jeszcze ATE mogę zrozumieć, bo jest to produkt tani i lepszy od serii

                                      Ale pomysły z Taroxami są imho dziwne
                                      www.soft-car.pl
                                      www.chiptuning-gdansk.pl


                                      - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                                      - Wyłączanie DPF
                                      - Hamownia Obciążeniowa

                                      Komentarz

                                      • leszekmw
                                        RS
                                        • 2005
                                        • 5356

                                        #20
                                        pantol tak jeszce sobie przypomniałem ze jak zmieniałem zestaw to poszukałem sobie w intenecie troszkę o hamulcach i natrafiłem / bardzo łatwo wtedy zresztą/ na doskonały opis zestawów zamiennych , co z czym powinno się zakładać , co do czego służy itd..., nie zawsze super zestaw się prawdzie u każdego..te z górnej półki są to zazwyczaj zestawy już przynajmniej troszkę wyczynowe , a więc w normalnej jeździe nie zawsze sie sprawdzą , generalnie artykulik był dobry , było również sporo o docieraniu tarcz itd... .
                                        poszukaj może tego , sądze ze go gdzieś znajdziesz jakoś . jak pamiętam był pisany jakąś inną od standardowej Trzcionką
                                        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                        GVI 1.4TSI
                                        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                        Komentarz

                                        • misiekwaw
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2004
                                          • 7715
                                          • Ford

                                          #21
                                          ja miałem wprawdzie fabrycznie hamulce 288 wiec sprawa skutecznosci hamowania byla troche inna, ale kazdy klocek inny niz fabryczny z fabryczna tarcza hamowal gorzej niz zestaw fabryczny. a to z czego bylem na przodzie naprawde zadowolony to:

                                          tarcza gładka wysokoweglowa Brembo + Ferodo DS Performance k

                                          ale miałem niejasne wrażenie że odporność na wysoką temperaturę wcale nie była wyraźnie lepsza niż na serii mimo że powinna być :roll:
                                          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                          http://www.disi-tune.pl
                                          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                          Był WRX
                                          Była Octa

                                          Komentarz

                                          • AndiT
                                            Rider
                                            • 2008
                                            • 332

                                            #22
                                            Tutaj podaje ciekawego linka dla przegladajacych ten watek w przyszlosci.
                                            Jest tu duzo informacji o zestawach hamulcowych.

                                            Pierwszy w Polsce sklep specjalizujący się w hamulcach. Markowe części do układów hamulcowych: klocki, tarcze, bębny i płyny hamulcowe. Przejdź do oferty.


                                            Na zdjeciu u gory widoczny BRAMBO MAX, na zdjeciu dolnym BREMBO ORO.
                                            M47N2

                                            Komentarz

                                            Pracuję...