"zmulanie" dieselka

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mariopa
    Classic
    • 2006
    • 9

    "zmulanie" dieselka

    Najprosciej wytlumaczyc jest tak, auto w cenie z katalogu bedzie kosztowac tyle co tam pisze, do tego mozemy montowac dodatki za powiedzmy 8tys zl i to bedzie ten rabat. W tym najczesciej jakis alarm dywaniki sa na koszt dilera cos tam jeszcze dorzuci 'gratis' i mamy nasz rabat. Czas oczekiwania roznie, ale i tak nie pobije to tego jaki uslyszalem w 99 roku na pytanie o Octavie 1.9TDi 110KM SLX - pol roku :lol:
  • misiek_o1
    Classic
    • 2005
    • 29

    #2
    "zmulanie" dieselka

    Witam Wszystkich!
    Jestem posiadaczem O1 ASV z przebiegiem 40k km.Od pewnego czasu mój dieselek zaczyna dziwnie "przymulać".
    Objawia sie to tym, żę przyśpiesza dość wolno i trudno mu przekroczyć 3500 obr/min na obrotomierzu.Wydaje mi się
    że dzieje się to wtedy gdy nim troche pojeżdzę, chwile stoi a potem ma takie objawy.W ciągu 2 tygodni zdażyło się to 5 razy, raz doprowadzając mnie do stanu przedzawałowego :-)
    Auto jest tankowane praktycznie na STATOIL, na zimno i na gorąco pali bez najmniejszego problemu, komputer nie zasygnalizował żadnych błedów, nie mam pewności jak z wymianą filtrów przy przeglądzie 30k km.
    Będę wdzięczny za wszelkie sugestie zanim wyruszę do bojów z ASO.

    pozdrawiam

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratoRS
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Zobacz czy to nie to:

      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • misiek_o1
        Classic
        • 2005
        • 29

        #4
        czytałem ten post - u mnie nie ma "dziury" - silnik ciągnie równo, bez szarpania, tyle tylko, że powoli.
        Jednak dopuszczam mozliwośc padu przepływomierza :-(

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratoRS
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          A czy od tego czasu jak zaczelo sie to dziac tankowales znow czy ciagle na tym samym baku. Mozna zatankowac na probe gdzies indziej i zobaczyc czy dalej beda takie jaja.

          BTW. Ojciec ostatnio byl w Chorwacji i zatankowal na jakies duzej stacji cos co bylo okreslone mianem diesla - w sumie auto jechalo, ale to nie bylo to co zawsze do tego spalil jakies 0,5l wiecej niz zawsze - a jezdzi rowno, wiec wyniki sa czesto powtarzalne. Pozatym auto zaczelo lapac jakiego mula teraz kolo 1900-2300obr/min. Ja juz zglupialem calkiem, przez dwa tygodnie jezdzilem Golfem ATD i teraz to juz nie wiem czy to tak bylo zawsze czy dopiero teraz
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • misiek_o1
            Classic
            • 2005
            • 29

            #6
            Kiedy zaczęło się to dziać miałem paliwko ze STATOIL - pomyślałem, że to może i wina paliwa, i dla odmiany
            wlałem paliwko z ORLENU.Jednakże bez zmian.

            Komentarz

            • MiKruS
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 7976

              #7
              Chwila - mam pytanie.

              Zanczy sie wlaczas silnik i od razu kiepsko ciagnie? Czy np. odpalasz wszystko jest okej a po przejechaniu jakiegos odcinka drogi nagle sie zamula?
              TDI 205PS

              Komentarz

              • misiek_o1
                Classic
                • 2005
                • 29

                #8
                po zastanowieniu stwierdzam, że po przejechaniu jakiegoś odcinka "zamula"

                Komentarz

                • MiKruS
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 7976

                  #9
                  A jak po zamuleniu wylaczasz i wlaczas silnik to zamulka ustepuje?

                  Poszukaj na forum informacji o notlauf-ie. Sprawdz czy to wlasnie cos takiego.
                  TDI 205PS

                  Komentarz

                  • Grzes
                    Classic
                    • 2005
                    • 27

                    #10
                    a moze przesiadz sie na PB, moja O2 tez jakby cienko jechala na shellu ;(

                    Komentarz

                    • adik_s
                      Rider
                      • 2005
                      • 259

                      #11
                      u mnie z obrotami nie ma kłopotu ale w tym tygodniu to po prostu jest SDI a nie TDI :? no beznadzieja, wczoraj spod świateł starym zdezelowanym kadetem mnie odstawił :evil: chyba takie cudne paliwko... wrrrr

                      Komentarz

                      • Arti23
                        Elegance
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 892
                        • Superb II combi (3T5)
                        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                        #12
                        starym zdezelowanym kadetem mnie odstawił chyba takie cudne paliwko... wrrrr
                        może lotnicze ????

                        A jak po zamuleniu wylaczasz i wlaczas silnik to zamulka ustepuje?
                        a filtr paliwa kiedy wymieniałeś ??
                        Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                        Komentarz

                        • djczas
                          RS
                          • 2005
                          • 9612

                          #13
                          adik_s, turbo pompuje :?: bo może sie cos w turbince poszło pożegnac z silnikiem. Jeszcze czesto jak cos poleci i silnik przejdzei w stan awaryjny i wtedy to jest muł a nie TDI. Sprwadź układ paliwowy (paliwo) przepływke, no i błedy VAGiem :szeroki_usmiech

                          Komentarz

                          • adik_s
                            Rider
                            • 2005
                            • 259

                            #14
                            adik_s, turbo pompuje bo może sie cos w turbince poszło pożegnac z silnikiem.
                            też myślałem o turbo, już jest rezerwa paliwa, musze wyjeździć do końca (tylko żeby sie nie rozkraczył na mieście :szeroki_usmiech ) i wtedy sie zobaczy, jak dalej do dupy to będzie trzeba kombinować dalej...
                            Co do turbo - słychać jak śwista :P:P

                            Komentarz

                            • djczas
                              RS
                              • 2005
                              • 9612

                              #15
                              to paliwo lak jest rezerwa to juz morzesz tankować i sprawdzić wiec to może by coś z wtryskami mogły sie zapchac lub przepływka

                              Komentarz

                              • MZD
                                Ambiente
                                • 2004
                                • 242

                                #16
                                Ja kiedyś miałem podobne objawy po zatankowaniu na pewnej stacji. Powyżej 3tys. obr. był straszny muł. Zacząłem się zastanawiać nad przepływką ale że miałem wtedy zrobione tylko 10kkm i byłoby to nieco dziwne.

                                Wyjeździłem paliwo praktycznie do końca. Po zatankowaniu na innej stacji problemy same zniknęły.

                                IMO nie ma co czekać na skończenie się rezerwy - po prostu zatankuj na innej stacji.
                                Octavia Kombi ASV 114KM 256Nm @ 148KM 330Nm by ALI - polecam tego tunera...

                                Komentarz

                                • Maicroft
                                  Moderator
                                  S_OCP MemberModeratoRS
                                  • 2004
                                  • 25757
                                  • Audi

                                  #17
                                  wczoraj spod świateł starym zdezelowanym kadetem mnie odstawił
                                  Bo stare zgnile kadety maja tez silnik 150KM i wtedy mocny diesel musi sie juz napocic zeby go gonic :diabelski_usmiech
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz

                                  • djczas
                                    RS
                                    • 2005
                                    • 9612

                                    #18
                                    Maicroft, GSI :szeroki_usmiech k

                                    Komentarz

                                    • adik_s
                                      Rider
                                      • 2005
                                      • 259

                                      #19
                                      IMO nie ma co czekać na skończenie się rezerwy - po prostu zatankuj na innej stacji.
                                      narazie nie ma za co zatankowac :szeroki_usmiech trzeba dojechać 50km po kase i będzie :P ale jutro już bede wiedział czy to paliwo zasrane czy nie... oby to tylko paliwo...

                                      Komentarz

                                      • MZD
                                        Ambiente
                                        • 2004
                                        • 242

                                        #20
                                        Oby...
                                        Napisz jak to się skończyło.
                                        Octavia Kombi ASV 114KM 256Nm @ 148KM 330Nm by ALI - polecam tego tunera...

                                        Komentarz

                                        • adik_s
                                          Rider
                                          • 2005
                                          • 259

                                          #21
                                          po zatankowaniu wszystko wróciło do normy, jeszcze nie jeździłem ale tata mówi, że jest juz ok, wychodzi na to.że zamiast paliwa wlali jakieś błoto chyba wrrr :evil: :evil: i napewno nie była to stacje Orlenu (a jaka... ahh ta pamięc... :? )

                                          [ Dodano: Sro 31 Sie, 05 18:58 ]
                                          guzik, znowu to samo,moze 90 hp to nie rakieta ale zeby czekac az na 2 dojdzie do4tys obrotow i z nudów przyglądac sie na wskazówke to juz przesada...
                                          bedzie trzeba sprawdzic co jest grane bo to smieszne juz nie jest... :evil:

                                          Komentarz

                                          Pracuję...