ok. 6miesięcy temu - przegląd zamierzam robić w lutym
LPG i mrozy - ma ktos jakies problemy ??
Zwiń
X
-
nie mylic czasu wtrysku w benzynie, z kątem wtrysku - TDI. zupełnie inne bajki. samo z siebie raczej nie - sekwencja pracuje na parametrach wprowadzonych przy programowaniu. więc raczej któryś element mechanicznie mówi papa - któryś wtrysk, reduktor, sonda.
zabawa z czasami wtrysku polega na :
odpalasz soft gazowy ( albo VAG-a). patrzysz na czasy uśrednione na Pb- cos koło 2,8 - 3,2 msek. potem przełączasz na LPG i patrzysz na to samo. jeśli sa rozbieżności, to robisz korekcję dawki gazu. jest OK - w momencie, kiedy nie ma przy przełączaniu wyraźnych skoków czasów .Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
Posiadam sekwencję Landi Renzo Omegas. Ostatnia i jedyna regulacja w maju zeszłego roku. Nie było nigdy żadnych probelmów. Przełączanie na gaz przy 40 st. - nic nie szarpie. Lekkie szarpnięcie czuć jak kończy się gaz i przełącza się na benzynę. Najechane 30 tys. w tym tygodniu idę na przegląd. Spalanie w stopce
Komentarz
-
-
Dzisiaj bylem w ASO w sprawie szarpania przy przelaczaniu na lpg i mysle ze sprawa zostala zalatwiona. Bledow zadnych nie znaleziono, ale trzy rzeczy zostaly zrobione :
1. Minimalne podniesienie cisnienia na reduktorze.
2. Przywrocenie temp przelaczania do poczatkowych 40 stopni.
3. Ustawienie przelaczania przy obrotach opadajacych - i moim zdaniem to byl glowny powod szarpania.
Poprawki robilem w innym ASO niz to w ktorym montowalem LPG i przy okazji sie dowiedzialem ze poprzednie ASO nawet ksiazki serwisowej mi nie podbilo na zerowym przegladzie :evil:
Komentarz
-
-
w ASO zawsze trzeba wszystko samemu sprawdzic w OPLU tez mi kiedys nie podbili kasiazki, jechalem odrazu to uzupelnic (na drugi dzien)
a wracajac do tematu w puncie okazalo sie ze padla listwa wtryskiwaczy - jest na gwrancji - i bedzie regenerowana, zwalili na jakos gazu - zawsze lane na BP czy to mozliwe ?? na gazie jest nalatane dopiero 30 tys KMScirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
liroyek, w czwartek wymieniałem żółte valteki, które padły po całych 12 tys. km. A jakość gazu też ma ogromne zanczenie. a jeśli chodzi o wtryski, to im one więcej kosztuja w zakupie tym lepsze . wg mnie:
1. poza konkurencją khein ( czy jak się to pisze - wszyscy wiedzą o co chodzi )
2. listwa landowska ( za funkcję rozgrzewania wtryskiwaczy )
3. BRC - solidne, toporne, głośne
4. REG ( omvl)
5.magic jet
6.matrix ( ale juz słyszę , że sie kaszanią)
potem dłuuuugo długoooo nic.
i stanowiący klasę samą w sobie valtek i jego mutacje - np listwa AC - kiepska wytrzymałość, niski koszt naprawy na rzemieślniczych podzespołach.
I tak sobie myślę, że nie regeneracja listwy, a jej wymiana.- regenerację to sobie sam możesz zrobić, jak juz po gwarancji bedzie. Na gwarancji jak psu buda należy Ci się nowa listwa.Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
niby tak ale:
w gwarancji z instalacji pisze 12 miesiecy :> dziwne bo w pozostalch zawsze mialem 24 miesiecy
w serwisie powiedzili ze na listwe jest 18 miesiecy :>
co do KEIHIN to wiadomo ze to klasa w sobie
teraz wlasnie takie mam w jettcie :PScirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
słuchaj - jeśli to jest Valtek, to nie dawaj tego zregenerować. w zasadzie 100 % dostępnych na rynku zestawów pt. tłoczek, sprężynka i oring jest naszej rodzimej produkcji tzw. rzemieślniczej. niestety, ale nie jest to dobry produkt - po regeneracji może się zdarzyć, że będzie działało jeszcze gorzej niż obecnie. to już lepiej zainwestować w nową wyższej klasy listwę. zreszta : zestaw na jeden cylinder = 14 zeta X 4= 56. do tego jakaś robota, kalibracja, mapa. w sumie coś koło 100~150 zł. nowa listwa na alledrogo już od 130.
ta , którą wymieniałem była na rocznej gwarancji. niby jest dwuletnia odpowiedzialność sprzedawcy za towar, ale weź udowodnij, że wtryski padly z powodu wady fabrycznej, a nie z powodu złej jakości gazu. nie dasz rady....Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
gdyby o mnie chdzilo pewnie bym tak zrobil ale to nie ja place, wiec narazie bedzie regeneracja, a przy nastepnym padzie kupimy jakies lepsze a niech montaz zrobia za free na gwarancji
przewidywany czas regenereacji 2 tygodnieScirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez liroyekprzewidywany czas regenereacji 2 tygodnie
sory, nie mogłem sie powtsrzymać.
pojedzie na regenerację gdzieś w polskę. a jak wróci to może sie okazać, że jest w jeszcze gorszym stanie niz przed padem. nie straszę, tylko mówię o praktyceZenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
wiem ale nie przegadzasz i tyle, wiesz sa ludzie dla ktorych auto to "rzecz" ktora wozi im dupe i dac jakis grosze "niepotrzebnie" to chore
niestety nie kazdy dba o autko tak jak my
powiedz mi cze te walteki maja jakies kody kreskowy lub nr seryjne ??
wiesz zeby potem nie przyjechal do mnie jakis taki po 100 tys przebieguScirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
to musze pomyslecScirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
Panowie - w końcu jestem po wyroku - zanieczyszczone wtryski.
Panowie rozkręcili całą listwę wtryskową,przeczyścili i wyregulowali - zainkasowali 50zł i po kłopocie.zapomnieli wymienić filtrów,ale zrobimy to w sobotę - samochód jak nowy.Silnik BFQ + sekwencja KME
CB President Johnny II ASC+President HAWAII
Kenwood KDC-BT92SD
Hertz HSK 165
Hertz DBX 250
KICX Kap 45
KICKER ZX 200.2
Kable - Dietz, Caliber
Kondzio 1F
wygłuszenie drzwi
Komentarz
-
-
może mi ktoś powiedzieć co sie będzie działo z samochodem jak membramy w parowniku beda do wymiany?
ostatnio zaczeło śmierdzieć troche gazem a mam nalatane na gazie 160 tyś bez ruszania w instalce czego kolwiek oprócz filtra i nie wiem membramy już padłby i trzeba wymienić czy mozna jeszcze troche posmigać
Komentarz
-
-
zgucio,
najczęściej :
1. brak możliwości poprawnego wyregulowania mieszanki na podwyższonych i na jałowych
2. gaśniecie po pierwszym przełączeniu na zimnym silniku, i problemy z ponownym rozruchem na benzynie
3. duże zużycie gazu
4. ogólnie problem z rozruchem na benzynie po zgaszeniu silnika na gazie.
5. przy skarnie wyeksloatowanych reduktorach - peknięcie membran - smród gazu.Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
u mnie wystepuje punkt 2 i punkt 4 ale tylko wtedy gdy silnik jest zimny więc chyba przyszedł czas na wymiane i teraz pytanie czy lepiej kupić nowy reduktor czy wymiana tylko samych membram w zakładzie zajmującym się montażem gazu
Jeśli wymiana membram to na jakie bo ponoć są dwa rodzaj droższe i tańsze opłaca sie dołożyć troche kasy i założyc droższe czy nie ma sensu
dodam że instalke mam LOVATO i gaz zwykły na kompie NIE sekwencja
huwe, a ty zajmujesz sie wymianą membram jak tak to ile taka operacja kosztuje i ile czasu z tym schodzi bo czasem bywam w twoich rejonach
Komentarz
-
-
zgucio, regeneracja lovato - jak najbardziej . koszt całosci : 170 zł. Oczywiście na oryginalnym zestawie naprawczym. W koszt wliczone: ewentualne konieczności wymiany części instalacji wodnej ( węże, trójniki), regulacja po regeneracji, oraz ponowne sprawdzenie ustawień parownika po ok 1000 km.
Lovato jak najbardziej opłaca się regenerować - reduktor prosty w budowie jak cep, a przez to szalenie skuteczny w działaniu. Przy tym przebiegu zakładam że walnęła membrana na wysokim ciśnieniu, będąca jednocześnie uszczelnieniem sekcji wodnej reduktora. Proponuję sprawdzić gdzie ulatnia się gazik (piszesz o smrodku) - na zewnątrz, czy do płynu.
Czas - od 1,5 do 3 godzin- zależy od stopnia zanieczyszczenia wnętrza parownika. Im mniej syfu, tym szybciej sie go doprowadzi do stanu "lajk fabryka".
Dla pewności proszę o foto parownika.Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
-
huwe
a jak to wyglada przy prinsie (chodzi mi oreduktor) ?? bo mnie nastraszyli ze przy naszym gaze to on 100 tys nie wytrzymaScirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co
Komentarz
-
-
największym wrogiem instalacji LPG jest samo LPG :twisted:
ja mam w regionie dwie stacje ( w tym jedna to orlen :shock: ), na których tankowanie grozi załatwieniem całości w przeciągu 10 tys, a co dopiero mówić o 100.Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc
Komentarz
-
Komentarz