LPG i mrozy - ma ktos jakies problemy ??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • nosferatus
    Rider
    S_OCP Member
    • 2006
    • 601

    #26
    ok. 6miesięcy temu - przegląd zamierzam robić w lutym
    Silnik BFQ + sekwencja KME
    CB President Johnny II ASC+President HAWAII

    Kenwood KDC-BT92SD
    Hertz HSK 165
    Hertz DBX 250
    KICX Kap 45
    KICKER ZX 200.2
    Kable - Dietz, Caliber
    Kondzio 1F
    wygłuszenie drzwi

    Komentarz

    • huwe
      Elegance
      S_OCP Member
      • 2005
      • 976

      #27
      nie mylic czasu wtrysku w benzynie, z kątem wtrysku - TDI. zupełnie inne bajki. samo z siebie raczej nie - sekwencja pracuje na parametrach wprowadzonych przy programowaniu. więc raczej któryś element mechanicznie mówi papa - któryś wtrysk, reduktor, sonda.
      zabawa z czasami wtrysku polega na :
      odpalasz soft gazowy ( albo VAG-a). patrzysz na czasy uśrednione na Pb- cos koło 2,8 - 3,2 msek. potem przełączasz na LPG i patrzysz na to samo. jeśli sa rozbieżności, to robisz korekcję dawki gazu. jest OK - w momencie, kiedy nie ma przy przełączaniu wyraźnych skoków czasów .
      Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

      Komentarz

      • nosferatus
        Rider
        S_OCP Member
        • 2006
        • 601

        #28
        więc zostaje mi diagnoza u gaziarza i modły aby koszty nie powaliły
        Silnik BFQ + sekwencja KME
        CB President Johnny II ASC+President HAWAII

        Kenwood KDC-BT92SD
        Hertz HSK 165
        Hertz DBX 250
        KICX Kap 45
        KICKER ZX 200.2
        Kable - Dietz, Caliber
        Kondzio 1F
        wygłuszenie drzwi

        Komentarz

        • Olaff
          Drive
          • 2007
          • 93

          #29
          Posiadam sekwencję Landi Renzo Omegas. Ostatnia i jedyna regulacja w maju zeszłego roku. Nie było nigdy żadnych probelmów. Przełączanie na gaz przy 40 st. - nic nie szarpie. Lekkie szarpnięcie czuć jak kończy się gaz i przełącza się na benzynę. Najechane 30 tys. w tym tygodniu idę na przegląd. Spalanie w stopce
          Octavia Tour 1,6 BFQ 102 KM Twinpowr Ice plus + 2007, LPG:
          Czym jest Skoda Octavia ?

          Komentarz

          • Johnny_B
            Rider
            • 2008
            • 372

            #30
            Dzisiaj bylem w ASO w sprawie szarpania przy przelaczaniu na lpg i mysle ze sprawa zostala zalatwiona. Bledow zadnych nie znaleziono, ale trzy rzeczy zostaly zrobione :
            1. Minimalne podniesienie cisnienia na reduktorze.
            2. Przywrocenie temp przelaczania do poczatkowych 40 stopni.
            3. Ustawienie przelaczania przy obrotach opadajacych - i moim zdaniem to byl glowny powod szarpania.
            Poprawki robilem w innym ASO niz to w ktorym montowalem LPG i przy okazji sie dowiedzialem ze poprzednie ASO nawet ksiazki serwisowej mi nie podbilo na zerowym przegladzie :evil:

            Komentarz

            • liroyek
              Rider
              • 2008
              • 620

              #31
              w ASO zawsze trzeba wszystko samemu sprawdzic w OPLU tez mi kiedys nie podbili kasiazki, jechalem odrazu to uzupelnic (na drugi dzien)

              a wracajac do tematu w puncie okazalo sie ze padla listwa wtryskiwaczy - jest na gwrancji - i bedzie regenerowana, zwalili na jakos gazu - zawsze lane na BP czy to mozliwe ?? na gazie jest nalatane dopiero 30 tys KM
              Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
              bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
              http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
              Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

              Komentarz

              • huwe
                Elegance
                S_OCP Member
                • 2005
                • 976

                #32
                liroyek, w czwartek wymieniałem żółte valteki, które padły po całych 12 tys. km. A jakość gazu też ma ogromne zanczenie. a jeśli chodzi o wtryski, to im one więcej kosztuja w zakupie tym lepsze . wg mnie:
                1. poza konkurencją khein ( czy jak się to pisze - wszyscy wiedzą o co chodzi )
                2. listwa landowska ( za funkcję rozgrzewania wtryskiwaczy )
                3. BRC - solidne, toporne, głośne
                4. REG ( omvl)
                5.magic jet
                6.matrix ( ale juz słyszę , że sie kaszanią)
                potem dłuuuugo długoooo nic.
                i stanowiący klasę samą w sobie valtek i jego mutacje - np listwa AC - kiepska wytrzymałość, niski koszt naprawy na rzemieślniczych podzespołach.

                I tak sobie myślę, że nie regeneracja listwy, a jej wymiana.- regenerację to sobie sam możesz zrobić, jak juz po gwarancji bedzie. Na gwarancji jak psu buda należy Ci się nowa listwa.
                Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                Komentarz

                • liroyek
                  Rider
                  • 2008
                  • 620

                  #33
                  niby tak ale:
                  w gwarancji z instalacji pisze 12 miesiecy :> dziwne bo w pozostalch zawsze mialem 24 miesiecy
                  w serwisie powiedzili ze na listwe jest 18 miesiecy :>

                  co do KEIHIN to wiadomo ze to klasa w sobie

                  teraz wlasnie takie mam w jettcie :P
                  Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
                  bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
                  http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
                  Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

                  Komentarz

                  • huwe
                    Elegance
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 976

                    #34
                    słuchaj - jeśli to jest Valtek, to nie dawaj tego zregenerować. w zasadzie 100 % dostępnych na rynku zestawów pt. tłoczek, sprężynka i oring jest naszej rodzimej produkcji tzw. rzemieślniczej. niestety, ale nie jest to dobry produkt - po regeneracji może się zdarzyć, że będzie działało jeszcze gorzej niż obecnie. to już lepiej zainwestować w nową wyższej klasy listwę. zreszta : zestaw na jeden cylinder = 14 zeta X 4= 56. do tego jakaś robota, kalibracja, mapa. w sumie coś koło 100~150 zł. nowa listwa na alledrogo już od 130.
                    ta , którą wymieniałem była na rocznej gwarancji. niby jest dwuletnia odpowiedzialność sprzedawcy za towar, ale weź udowodnij, że wtryski padly z powodu wady fabrycznej, a nie z powodu złej jakości gazu. nie dasz rady....
                    Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                    Komentarz

                    • liroyek
                      Rider
                      • 2008
                      • 620

                      #35
                      gdyby o mnie chdzilo pewnie bym tak zrobil ale to nie ja place, wiec narazie bedzie regeneracja, a przy nastepnym padzie kupimy jakies lepsze a niech montaz zrobia za free na gwarancji

                      przewidywany czas regenereacji 2 tygodnie
                      Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
                      bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
                      http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
                      Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

                      Komentarz

                      • huwe
                        Elegance
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 976

                        #36
                        Zamieszczone przez liroyek
                        przewidywany czas regenereacji 2 tygodnie
                        :haha: - całość operacji na jeden wtrysk trwa 2 minuty., przy pomocy http://allegro.pl/item512144241_oryg...wy_valtek.html
                        sory, nie mogłem sie powtsrzymać.
                        pojedzie na regenerację gdzieś w polskę. a jak wróci to może sie okazać, że jest w jeszcze gorszym stanie niz przed padem. nie straszę, tylko mówię o praktyce
                        Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                        Komentarz

                        • liroyek
                          Rider
                          • 2008
                          • 620

                          #37
                          wiem ale nie przegadzasz i tyle, wiesz sa ludzie dla ktorych auto to "rzecz" ktora wozi im dupe i dac jakis grosze "niepotrzebnie" to chore

                          niestety nie kazdy dba o autko tak jak my

                          powiedz mi cze te walteki maja jakies kody kreskowy lub nr seryjne ??

                          wiesz zeby potem nie przyjechal do mnie jakis taki po 100 tys przebiegu
                          Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
                          bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
                          http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
                          Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

                          Komentarz

                          • huwe
                            Elegance
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 976

                            #38
                            eee, nie - chyba, że je jakoś sobie oznaczysz - np na spodniej części listwy jakis delikatny grawer.
                            Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                            Komentarz

                            • liroyek
                              Rider
                              • 2008
                              • 620

                              #39
                              to musze pomyslec
                              Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
                              bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
                              http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
                              Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

                              Komentarz

                              • nosferatus
                                Rider
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 601

                                #40
                                Panowie - w końcu jestem po wyroku - zanieczyszczone wtryski.
                                Panowie rozkręcili całą listwę wtryskową,przeczyścili i wyregulowali - zainkasowali 50zł i po kłopocie.zapomnieli wymienić filtrów,ale zrobimy to w sobotę - samochód jak nowy.
                                Silnik BFQ + sekwencja KME
                                CB President Johnny II ASC+President HAWAII

                                Kenwood KDC-BT92SD
                                Hertz HSK 165
                                Hertz DBX 250
                                KICX Kap 45
                                KICKER ZX 200.2
                                Kable - Dietz, Caliber
                                Kondzio 1F
                                wygłuszenie drzwi

                                Komentarz

                                • zgucio
                                  Rider
                                  • 2007
                                  • 691

                                  #41
                                  może mi ktoś powiedzieć co sie będzie działo z samochodem jak membramy w parowniku beda do wymiany?

                                  ostatnio zaczeło śmierdzieć troche gazem a mam nalatane na gazie 160 tyś bez ruszania w instalce czego kolwiek oprócz filtra i nie wiem membramy już padłby i trzeba wymienić czy mozna jeszcze troche posmigać
                                  ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

                                  JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

                                  Komentarz

                                  • huwe
                                    Elegance
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 976

                                    #42
                                    zgucio,
                                    najczęściej :
                                    1. brak możliwości poprawnego wyregulowania mieszanki na podwyższonych i na jałowych
                                    2. gaśniecie po pierwszym przełączeniu na zimnym silniku, i problemy z ponownym rozruchem na benzynie
                                    3. duże zużycie gazu
                                    4. ogólnie problem z rozruchem na benzynie po zgaszeniu silnika na gazie.
                                    5. przy skarnie wyeksloatowanych reduktorach - peknięcie membran - smród gazu.
                                    Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                                    Komentarz

                                    • zgucio
                                      Rider
                                      • 2007
                                      • 691

                                      #43
                                      u mnie wystepuje punkt 2 i punkt 4 ale tylko wtedy gdy silnik jest zimny więc chyba przyszedł czas na wymiane i teraz pytanie czy lepiej kupić nowy reduktor czy wymiana tylko samych membram w zakładzie zajmującym się montażem gazu

                                      Jeśli wymiana membram to na jakie bo ponoć są dwa rodzaj droższe i tańsze opłaca sie dołożyć troche kasy i założyc droższe czy nie ma sensu

                                      dodam że instalke mam LOVATO i gaz zwykły na kompie NIE sekwencja

                                      huwe, a ty zajmujesz sie wymianą membram jak tak to ile taka operacja kosztuje i ile czasu z tym schodzi bo czasem bywam w twoich rejonach
                                      ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

                                      JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

                                      Komentarz

                                      • huwe
                                        Elegance
                                        S_OCP Member
                                        • 2005
                                        • 976

                                        #44
                                        zgucio, regeneracja lovato - jak najbardziej . koszt całosci : 170 zł. Oczywiście na oryginalnym zestawie naprawczym. W koszt wliczone: ewentualne konieczności wymiany części instalacji wodnej ( węże, trójniki), regulacja po regeneracji, oraz ponowne sprawdzenie ustawień parownika po ok 1000 km.
                                        Lovato jak najbardziej opłaca się regenerować - reduktor prosty w budowie jak cep, a przez to szalenie skuteczny w działaniu. Przy tym przebiegu zakładam że walnęła membrana na wysokim ciśnieniu, będąca jednocześnie uszczelnieniem sekcji wodnej reduktora. Proponuję sprawdzić gdzie ulatnia się gazik (piszesz o smrodku) - na zewnątrz, czy do płynu.
                                        Czas - od 1,5 do 3 godzin- zależy od stopnia zanieczyszczenia wnętrza parownika. Im mniej syfu, tym szybciej sie go doprowadzi do stanu "lajk fabryka".
                                        Dla pewności proszę o foto parownika.
                                        Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                                        Komentarz

                                        • liroyek
                                          Rider
                                          • 2008
                                          • 620

                                          #45
                                          huwe
                                          a jak to wyglada przy prinsie (chodzi mi oreduktor) ?? bo mnie nastraszyli ze przy naszym gaze to on 100 tys nie wytrzyma
                                          Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
                                          bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
                                          http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
                                          Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

                                          Komentarz

                                          • huwe
                                            Elegance
                                            S_OCP Member
                                            • 2005
                                            • 976

                                            #46
                                            największym wrogiem instalacji LPG jest samo LPG :twisted:
                                            ja mam w regionie dwie stacje ( w tym jedna to orlen :shock: ), na których tankowanie grozi załatwieniem całości w przeciągu 10 tys, a co dopiero mówić o 100.
                                            Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                                            Komentarz

                                            Pracuję...