witam - klimatyzacja półautomatyczna
mam taki objaw - klimatyzacja wyłączona, pokrętło nadmuchu nastawione
na szybę przednią , obroty dmuchawy obojętne i teraz tak przełaczam pokrętłem
nadmuch w obojetnie jakie inne połozenie niż było klimatyzacja nadal jest wyłaczona
i jak próbuje powrócic do nadmuch na szybę przednią włacza się sama klimatyzacja
oświadczam stanowczo że nie wduszam przypadkowo przycisku klimy.
Przesunięcie pokętła zmiany nadmuchu z szyby czołowej nawet o klilka stopni powoduje
wyłączenie klimatyzacji.
Też tak macie czy nie a jeśli tak macie jak ja to proszę o informację dlaczego tak jest zrobione bo ja nie widzę sęsu.
Zaraz pójdę to sprawdzić jak jest u mnie.
Natomiast wcześniej miałem Forda Mondeo i tam tak właśnie było.
Jest jedna wada takiego rozwiązania.
Latem, jak jest gorąco przekręcenie pokrętła na szybę włącza klimę i zimne powietrze może spowodować pękanie szyby czołowej (mi się do właśnie w Mondeo przydarzyło i sprawa była powszechna).
Te samoczynne włączanie się klimy jest prawdopodobnie tylko do 20 stopni.Tak powiedzieli mi w serwisie,pozdrawiam
Zamierzam kupić Alu do mojej octy1 ,znalazłem coś takiego na allegro co o tym sądzicie,cena mnie zadowala bo nie mam zbyt ogromnych funduszy a chciałbym aby moja octa miała jakieś ładne buciki na lato.
No własnie JanuszSz ma racje. 15" to trochę małe felgi aby był naprawdę ładny efekt. Lepiej pomysl o 16"
A teraz kolejna sprawa. Na aukcji do której link podałeś widać, że gość sprzedaje podróby oryginalnych alumów (nie wiem czy te konkretne które podaeś to też podróby, ale prawdopodobnie tak). Odpouśc sobie takie felgi !!! Co z tego, że samochód bedzie na nich ładnie wyglądał, kiedy wjechanie w pierszą większą dziurę wykrzywi te felgi do tego stopnia, że naprawa bedzie niemożliwa ? Odpuść sobie takie podróby i skup się na porządnych markowych alumach takich firm jak: Alessio, ATT, AEZ, Dezent, Dotz, BBS lub OZ. Może wydasz na nie troche więcej, ale przynajmniej ci posłużą wiecej niz pół sezonu
P.S. ja kupiłem na zimę ATT 640 i jak narazie jest z nich w 100% zadowolony
A tu masz używane oryginały: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=22443
zgadzam się z tym co napisał Big. kolego odpuść sobie i kup jakieś oryginały np. te od ridera albo jakieś inne firmowe i będziesz śmigał zadowolony :szeroki_usmiech
dzięki za info,nie mam tyle kasy to jest raz a dwa mogą być 15-ki bo mam bardzo ładne opony na lato 15-ki ,kupując 16-ki musiałbym kupić również opony a to już dużo większe koszty.Czyli to są jakieś podróby nie warte zachodu ,a to dobrze że zapytałem bo bym sie nacią.dzięki
Dokładnie, lepiej jeździć na starych stalówkach niż kupić coś co się zaraz rozpadnie.
Co prawda to prawda
meo14, jeśli już 15" i nowe to napewno lepiej kupić coś dobrego (firmowego) znajdziesz sporo informacji na forum na temat alusów,
natomiast jak poczekasz chwilkę to tak jak napisał JanuszSz, na wiosnę powinno pokazać się więcej ofert sprzedaży ori felg.
Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
No ja będę miał kpl 16, ale niestety do O2. A te oryginałki jak tylko Ci się podobają, obadać i kupic Mi specialnie się nie podobają, ale to tylko kwestia widzimisie
Początkowo chciałeś kupić komplet za 1000 Radze poszukać oryginalnych tak jak te z ostatniego linka. Mogą byc troche porysowane aby były proste. Cena 680,- myślę OK Jak chcesz mieć "nówki" to oddajesz je do piaskowania i malowania proszkowego za 70 pln sztuka. Czyli za 960,- masz nówki oryginalne. Jednak jeszcze raz powtarzam jeżeli malowanie to tylko proszkowe i wypalanie w piecu. Normalne malowanie felg pistoletem starcza na jeden sezon a powłoka proszkowa jest super trwała. Ogladałem na TVN Turbo program gdzie takie felgi po renowacji traktowali młotkiem i nie było odprysków farby!!! Sam mam taki komplecik po renowacji i spisuja się wzorowo. Na załaczonym linku do allegro troche niepokojace mogą być dość duże ciężarki założone na ostatnią felgę ale to może nie chciało sie wulkanizatorowi odpowiednio ułożyć opony.
Ale kolega chyba nie chce kupić fabrycznych felg do OI...
Powiem szczerze, że mi też fabryczne się nie podobają.
U siebie mam felge AEZ XYLO 15" (taka jak na zdjęciu) i jestem bardzo z nich zadowolony.
Cena już nie jest aż tak wysoka (jak kupowałem je 4 lata tremu wtedy cena była powalająca) a felga wytrzymuje na prawde sporo Przez 4 lata nie odprysnela z nich farba, nie uszczerbily sie, nie wykrzywily i mysle ze jeszcze troche pojezdza bez wiekszych problemow. A czy warto inwestować w 16"? Dla mnie nie... Nie ma aż tak dużej różnicy w rozmiarze, i szczerze wolalbym albo 15" albo jak by mialy byc wieksze to 17" jak dokładać pare pln to już do 17"
15" to taki w miare uniwersalny rozmiar i jak bedziesz chcial pozniej sprzedac to mysle ze latwiej pogonisz 15" niz 16"
A czy warto inwestować w 16"? Dla mnie nie... Nie ma aż tak dużej różnicy w rozmiarze
Oj, jest różnica i to widoczna We wrzesniu kupilismy razem z ojcem identyczne alumy (ATT 640) tyle że on 15" z przeznaczeniem na lato, a ja 16" z przeznaczeniem na zimę. Różnica jest niesamowita i powaznie aż samego mnie zaskoczyła. Moja 16" wygląda dużo lepiej, ma ładniejsze , dłuzsze i troche szersze ramiona i prezentuje sie duzo okazalej niz dokładnie taka sama felga tyle, że o rozmiar mniejsza (15"). Także, na własne oczy miałem okazje zobaczyć, że pomimo tylko 1" róznica w wyglądzie na aucie jest duza
Panowie to zależy czy zmiana felg ma być dla wyglądu czy dla prowadzenia się auta.
Jak dla wygladu to kwestia gustu i się nie wypowiadam, ale jak dla prowadzenia to:
1.Chcesz pośmigać po zakrętach, a jednak cenisz sobie kręgosłup i inne duperele to 16' są idealne na nasze drogi.
2. Jeździsz spokojnie i zależy Ci tylko komforcie, zawieszeniu i felgach - zostań przy 15.
3. Masz korbę w głowie, zaspawane zawieszenie, każdy km/h na zakręcie się liczy i nic więcej - kupuj 17'
każdy km/h na zakręcie się liczy i nic więcej - kupuj 17'
Nie no, już bez przesady... Tak można pisać o 18" i więcej. 17 to jest dobry kompromis, chociaż tutaj sporo zależy od opony i oczywiście od dróg, jakimi się jeździ
Komentarz