Od jakiegoś czasu - kilka miesięcy - co jakiś czas przepala się bezpiecznik i automatycznie wskakuje 7 błędów.
17523 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S1: Short to Ground : P1115
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground : P1425
17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground : P1117
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground : P1435
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground : P1421
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High : P1114
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low : P0102
Zauważam to odrazu, bo na wolnych obrotach automatycznie spalanie wzrasta o 0,2l/h oraz silnik pracuje lekko inaczej, jak i nie ma pełnych osiągów.
Prosta wymiana bezpiecznika (nawet na żywca) automatycznie naprawia dziwne zachowywanie się auta. Wszystkie błędy stają się nieaktualne.
Ktoś ma jakieś pomysły co powoduje zwarcie i przepalanie bezpiecznika ?
Ostatnio wymieniam co około dwa trzy dni, kiedyś bardzo żadko - co kilka miesięcy.
Ostatnio jechałem dość stabilnie i szybko po autostradzie i w pewnym momencie szarpneło silnikiem i . . . spalił sie bezpiecznik.
Mój pomysło to - Secondary Air Pump bo jej od dawna nie słyszałem. Ale do czego ta pompa służy ? Ma szanse włączyć się podczas jazdy ?
17523 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S1: Short to Ground : P1115
17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground : P1425
17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground : P1117
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground : P1435
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112): Short to Ground : P1421
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High : P1114
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low : P0102
Zauważam to odrazu, bo na wolnych obrotach automatycznie spalanie wzrasta o 0,2l/h oraz silnik pracuje lekko inaczej, jak i nie ma pełnych osiągów.
Prosta wymiana bezpiecznika (nawet na żywca) automatycznie naprawia dziwne zachowywanie się auta. Wszystkie błędy stają się nieaktualne.
Ktoś ma jakieś pomysły co powoduje zwarcie i przepalanie bezpiecznika ?
Ostatnio wymieniam co około dwa trzy dni, kiedyś bardzo żadko - co kilka miesięcy.
Ostatnio jechałem dość stabilnie i szybko po autostradzie i w pewnym momencie szarpneło silnikiem i . . . spalił sie bezpiecznik.
Mój pomysło to - Secondary Air Pump bo jej od dawna nie słyszałem. Ale do czego ta pompa służy ? Ma szanse włączyć się podczas jazdy ?
Komentarz