25 kkm na zestawie standard czyli G60.... :szeroki_usmiech
zmiana biegów czy ruszanie ani lżej ani ciężej niż na ZMS czyli --> "neutral"
grzechocze na jałowym --> "minus"
inny dźwięk pracy traktora przy hamowaniach silnikiem zwłaszcza -->"minus"
przenosi zdecydowanie więcej koksu niż moje standardowe truchło czyli --> "plus"
w moim przypadku strona plusów przysłania minusy, na aspekt finansowy nie patrzę
czyli to grzechotanie na jałowym jakby łożysko oporowe to normalne przy jednomasie? Pisałem o tym wyżej, że to zauważyłem, ale jak do tej pory nikt mi nie odpowiedział
Chyba, że nie o takie grzechotanie chodzi, to w dalszym ciągu proszę o pomoc
czyli to grzechotanie na jałowym jakby łożysko oporowe to normalne przy jednomasie?
..z tego co rozkminiałem temat to tak, to normalne :szeroki_usmiech a jak zaaplikujesz sprzęgło od VR6 to będzie grzechotało jeszcze bardziej, bo co sześć garów w benzynie to nie cztery w traktorze :szeroki_usmiech
jeno to ma być grzechot a nie łomot... :zlosnik:
aaaa na pełzającej jedynce też grzechocze, przynajmniej u mnie grzechocze
No to git, bo już chciałem się z mechanikiem ścierać, że mi jakiegoś bubla zamontował
Jest grzechot, a nie łomot
Tak jak pisałem - jakby łożysko oporowe siadało.
Znaczy się, że mogę jeździć bez obaw. Stresa miałem, że pojadę gdzieś w trasę i się rozleci wszystko
Wkurza mnie to grzechotanie, ale skoro to normalne...
A tak na marginesie, to co to grzechocze? Bo nie łożysko przecież? Jednomasa? Tam ma co grzechotać?
Pozdro i dzięki za info
to nie koniecznie musi być wina sprzęgła. wg mnie to uważaj na skrzynię
[ Dodano: Wto 23 Sie, 11 20:40 ]
witam.problem pt.DWUMASA. pod maską mam 1,9TDI 74KW ATD, 6 skrzynia 4x4. jest do tego sprzęgło ze sztywnym kołem ale czy skrzynia to przeżyje? na allegro znalazłem kpl. sprzęgło dwumasowe w dobrej cenie(luk 1400zł) ale czy to nie jest przypadkiem jakaś chinka bo w tej cenie mam same koło w IC (po zniżkach). no i co z regeneracją, czy ma to sens a jak tak to gdzie?
Komentarz