[O1] Vag-com- zglebianie tematu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • aciu
    Rider
    • 2005
    • 685

    [O1] Vag-com- zglebianie tematu

    fernando, ostatnia fotka go pokazuje :wink:
  • herman
    Rider
    • 2005
    • 456

    #2
    [O1] Vag-com- zglebianie tematu

    Witam

    Czy da rade w vagu sprawdzic doladowanie turbinki?? Bo jak loguje kanal 11 to wyskakuja mi 2 wartosci, oczekiwana i dostarczana od silnika, ale jak to rozpoznac jakie ono jest faktycznie??

    2 sprawa to regulacja kesenonu..tzn o przywrocenie ich do stanu fabrycznego?? da sie??Jak wchodze w ustawienia swiatel to nie laczy, ale lewa lampa juz np tak..I tam mozna zrobic adaptacje tylko jak..

    Zaczynam swoja przygode z Vagiem i chcialbym cosik wiedziec wiecej niz kasowanie bledow??Jak sprawdzic np przeplywke? to chyba jest kanal nr 3 ale jak to czytac??ktos pomoze??
    podrawiam
    --------------

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Podaje Ci dwie wartosci i masz podpisane ktora jest rzeczywista, a ktora wymagana. Od wartosci ktora sie pokaze, musisz odjac okolo 1000 (jest to wartosc cisnienia atmosferycznego lub tez przed uruchomieniem auta sprawdzic jakie pokazuje cisnienie i sobie odejmowac do do 1mbar )


      Xenon laczy sie przez lewa lampe.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • herman
        Rider
        • 2005
        • 456

        #4
        Czyli ok, wchodze w lewa lampe i co tam daej musze?? Mam adaptacje ktora prosi u numer kanalu?? I tam juz sie zatrzymuje niestety..
        Co do doladowanie..Mam wieksze w 3 niz w 2 pewnie dlatego ze mam programik od aliego..
        A co do sprawdzenia cisnienia przed uruchomieniem auta to rozumiem jakis barometr)
        Maicroft a pzreplywke?? kanal 3-ci??
        pozdrawiam
        --------------

        Komentarz

        • bielinek
          Ambiente
          • 2008
          • 157

          #5
          pamiętaj, że masz PD-ka (silnik ASZ) więc czytaj też to co na czerwono :http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html

          Kliknij "POMÓGŁ" jeśli wkurzyłem Cię tak, że brakuje Ci bluzg
          ________________________________________

          Komentarz

          • Ziomal
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 5841
            • Octavia I (1U2)
            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Zamieszczone przez herman
            Maicroft a pzreplywke?? kanal 3-ci??
            tak , testujesz ją od mniej wiecej 1350 obr/min aż do 4200 obr/min , wartosc Actual powinna być większa od specified zazwyczaj
            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

            Jest O1 1.6 BFQ

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              herman, http://www.vag-com.pl/poziomowanie-xenonow.htm
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • herman
                Rider
                • 2005
                • 456

                #8
                Witam

                Robilismy dzis z kolega probe drogowa passata 130KM PD i ot co nam wyszlo an kanale 11, robilem jeszcze 3 8 10 i wszystko gralo..Tu nas zastanawia ten spadek doladowania pryz ok 2500 obrotow..Widac z tego wykresu ze auto to seria..tzn zdaje mi sie ze wyglada an serie, ale nic nie wiemy o tym zeby mial program..
                Spojrzcie koledzy na tego loga i powiedzcie co myslicie\

                pozdrawiam
                Załączone pliki
                --------------

                Komentarz

                • Ziomal
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 5841
                  • Octavia I (1U2)
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  herman, wklej jeszcze 3 kanal
                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                  Jest O1 1.6 BFQ

                  Komentarz

                  • herman
                    Rider
                    • 2005
                    • 456

                    #10
                    Witam

                    Ten mi dzwinie zlogowal.Wartosci nie w tych kolumnach ale na 3 trzyma te 850 wiec powinno byc ok
                    BTW czemu wlasnie nie te kolumny sa co tzreba
                    Załączone pliki
                    --------------

                    Komentarz

                    • _tm_
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 2333
                      • Superb III (3V3)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                      • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #11
                      Jak importowałeś plik CSV do Excela to pewnie ustawiłeś zly separator pól i mu się pola pomieszały. Pierwsza i druga kolumna to powinna być jedna kolumna (w pierwszym wierszu 0 i 37 to jedna wartość 0,37)
                      S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                      Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                      -------------------------------------------------------------------------
                      O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                      O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                      O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                      Komentarz

                      • herman
                        Rider
                        • 2005
                        • 456

                        #12
                        Oki..dzieki

                        A ktos podpowiec czy ten log doladowania jest oki znaczy glownie ten spadek mam na mysli)
                        --------------

                        Komentarz

                        • Czader
                          Ambiente
                          • 2005
                          • 145

                          #13
                          ten spadek jest normalny tak dziala regulacja ze po uzyskaniu ciasnienia wyzszego niz zadane probuje zbic cisnienie i przez to na moment jest za niskie - potem wzrasta do zadanego - jak duzo by spadalo to najczesciej jest winna slaba przeplywka ...
                          Czader

                          OCTA COMBI 2003 ALH

                          Komentarz

                          • herman
                            Rider
                            • 2005
                            • 456

                            #14
                            czyli reasumujac auto wyglada na zdrowe) i mozna chipowac)

                            pozdrawiam
                            --------------

                            Komentarz

                            • toocool
                              Rider
                              • 2008
                              • 303
                              • Octavia IV combi (NX5)

                              #15
                              Dołączę się do tematu. Jakie ciśnienie (w jakich zakresach) powinno mieć seryjne turbo w 2.0TDI BKD? Turbo z tego co wiem jest od 1.9TDI 130KM, ale czy powinienem spodziewać się podobnych wartości?
                              Jestem wdzięczny - wdzięczność i podziękowania w sieci - za co być wdzięcznym

                              Komentarz

                              Pracuję...