Zibi, Wahacz to taka czesc zawieszenia co sie rusza :twisted: Przykrecone masz pewnie do podluznic oraz kolyski z tylu. Przod nie wiem jak Ci rozwiazali, ale w oryginale chyba nie jest skrecany wcale
osłona silnika oryginal czy takie cos ?
Zwiń
X
-
lec
polowiczne rozwiazanie IMO. Zaczepy od tej plastikowej sa bardzo nietrwale, wiec jak puszcza to cala klapa pusci. Powinna byc przymocowana niezaleznie. No ale jest to jakies dodatkowe wzmocnienie :P A jak z ew. zdejmowaniem ?
Komentarz
-
Dlatego blacha jest deczko dłuższa z przodu i z tyłu, z przodu jest przykręcona na 3 dodatkowych blachowkretach do metalowej belki (tej przy zderzaku, na zdjęciu widać) ma z tyłu 2 blachowkrety do jakiegoś metalu. Boki zostały stare -plastiki Więc oprócz standardowych mocowań mam pięć blachowkretów, (tyle dłużej trwa odkręcenie)a całość pasuje na stare otwory a żeby ją zerwać chyba musiałbym jechać bez kół przednich.Zamieszczone przez lecpolowiczne rozwiazanie IMO. Zaczepy od tej plastikowej sa bardzo nietrwale, wiec jak puszcza to cala klapa pusci. Powinna byc przymocowana niezaleznie. No ale jest to jakies dodatkowe wzmocnienie :P A jak z ew. zdejmowaniem ?TDi i tyle.
Komentarz
-
-
lec
jaka gruba ta blaszka jest ? ile to moze ważyc ? moze bys zalozyl paru kolegom swoj patent ? :P Jaki koszt ?
Komentarz
-
Ja wyciąłem nożycami z blachy na dach - z tego co mi zostało z (ocynk perforowana) grubość chyba coś między 0,6 a 1 mm nie wiem dokładnie. Formę odrysowałem z osłony plastikowej.Zamieszczone przez lecjaka gruba ta blaszka jest ? ile to moze ważyc ? moze bys zalozyl paru kolegom swoj patent ? :P Jaki koszt ?
Co do kosztów to mnie to kosztowało 2-3 godz roboty, ale niestety nie oferuję moich usług bo nie mam czasu (w kolejce mam jeszcze kilka przeróbek swojej octy i żywcem nie mam czasu).
Ale myślę że dla majsterkowiczów to chwilka i gotowe.TDi i tyle.
Komentarz
-
-
ja tez mam taka samoróbke pod silnikiem. Równiez czesciowo mocowane do standartowych srub oraz dodatkowych. Narazie spisuje sie miodzio
Nie raz a szczególnie w zime szorował bym miska po sniegowo-lodowych garbach.
Koszt to mnie wyszedł sama moja robocizna - lache załtwił mi kumpel za browarka
Komentarz
-
-
lec -
Nie pamiętam dokładnie ile ma grubości - chyba 1mm, ale weź pod uwagę, że nad nią są jeczcze dwie warstwy plastiku z poduchami. W/g mnie to w zupełności wystarcza jako ochrona, bo nawet jeśli się trochę wegnie na jakichś polnych dróżkach bądź śniegu to działa jak ślizgacz i nie jadę michą po podłożu, a jak nawet pokrywa dotknie miski to się przecież nic nie dzieje, bo jest w miarę elastyczna i wraca do swojego kształtu, co przy grubszej blasze czy aluminiowej osłonie może pozostać. - Ale to tylko moje odczucia.Zamieszczone przez lecblacha 0,6 - 1mm to troche cienka jak na oslone mi sie wydaje, tak z 1.5mm jesli juzTDi i tyle.
Komentarz
-
-
lec
heh, pisze z punktu widzenia kogos, kto sobie zatarl silnik w octavce rozwalajac miche na drodze. Chwila nieuwagi -dziura lub kamien na drodze i przy predkosci 60-80km/s masz w misce dziure wielkosci piesci. Wole miec wiecej niz mniej tej blachy :P a te oslony plastikowe sa nic nie warte - wierz mi. Chronia co najwyzej przed brudem i szorowaniem po trawie. Jaka wieksza galaz itp powoduje juz zrywanie zaczepow. Ja sam urwalem jednego przejezdzajac prez zwyklego lezacego policjanta.
Komentarz
-
lec
lol, no to juz wiecie kto ma najszybsza Octe w PL :PZamieszczone przez Maicroft60-80km/s to chyba nawet nie poczules jak przeleciales. Dobry chip :diabelski_usmiech
Komentarz
-
dzwoniłem od ASO - GALL-ICM we Wrocku i kicha
powiedzieli mi że nie ma i nie było dodatkowego wygłuszenia pod silnik do O1 jak na zdjęciu 2 posty wyżej
może to jednak nie jest oryginalny produkt skody tylko ktoś inny to produkuje, tylko kto ?
drążąc dalej temat wygłuszenia silnika powiedzcie który wariant wybrać (najlepiej tłumi hałas) ?:
1. "mini" - http://www.allegro.pl/item725599027_...lnika_kpl.html
2. "mini+wygłuszenie" wygłuszenie jak 2 posty wcześniej
3. "pancerny" http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=2221#
4. "czekoladki" - podobno taj jest w oryginale http://www.allegro.pl/item776393234_...l_kpl_wyg.html
Czy ma ktoś doświadczenia w temacie i może mi doradzić.
z góry dziękuję.
Komentarz
-
-
ja w O1 miałem właśnie dokładnie taką i jeździłem z nią kilka lat
krzynolowy sąsiad też miesiąc temu dokładnie taką założył
pasuje jak ulał i do benzyny i do diesla
rewelacja, polecam !!!->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
Komentarz