zibskowski, tutaj [http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...441&start=4590 ] szybciej znajdziesz pomoc - to post spotów Warszawskich, które odbywają się co wtorek w "Chopper Pizza". Napisz tam tę samą prośbę a pewnie Ci się uda kogoś znaleźć.
[O2] zle odpala ciepły silnik
Zwiń
X
-
ja też mam ten sam problem w swojej O1. Trochę czytałem na ten temat na forum OCP bo jest tego sporo i prawdopodobnie jest to kwestia zwiększenia dawki rozruchowej w oprogramowaniu komputera.
Też mi jak jest zimny pali na dotyk a jak jest ciepły to muszę dłużej przytrzymać.
Zwiększenie dawki rozruchowej w większości warsztatów gdzie dzwoniłem kosztowało 300-500zł ale mam jednego gościa który powiedział że zrobi za 100-150zł.strazakp
Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
Komentarz
-
-
już miałem jakiś czas temu to zrobić ale puki co sie wstrzymałem bo aż tak mocno mi to nie przeszkadza.Poczekam na ocieplenie (na wiosne) i zobacze jak bedzie i wtedy zdecyduje.Jak coś to dam znać.Jeżeli Ty wcześniej postanowisz cos z tym zrobić to daj znać. Pozdrawiam.strazakp
Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.
Komentarz
-
-
Witam... ja miałem taki problem w Mazdzie 323F z silnikiem diesla TDVi....przyczyna była po stronie pompy wtryskowej a dokłądnie z powodu wyrobienia się "głowicy" w pompie wtryskowej...objaw identyczny.
Auto paliło na dotyk gdy było zimne....kiedy silnik był ciepły i pompa wtryskowa też głowica była wyrobiona ( pewnie z powodu jakosci paliwa.... :cry: ale ja miałem przejechane 180 tys km) i trzeba było długo krecić silnikiem by mieszanka paliwowa w pompie wtryskowej była pod odpowiednim cisnieniem podana do silnika.... :evil:
Sposób rozwiązałem szybko...wymiana głowicy w pompie wtryskowej ..i jak dotychczas pali na dotyk a jezdzi nim mój ojciec...silnik ma 210 tys km a ani kropelki wycieku przy mrozie -15 pali od pierwszego razu na dotyk....jeśli macie pompe wtryskową...może tu leży przyczyna......na forum Fabi czytałem, że przy silniku 1,9 Sdi...i 1,9 TDi faktycznie Koledzy polecali podpiąć sie pod VAGa i zwiekszyć dawkę paliwa przy wtryskiwaniu....jedno pokrywa się z drugim... podobno po korekcie dawki objawy krecenia silnikiem na ciepło ustępowały... może warto iść w tym kierunku....PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Kolego miałem ten sam problem. O II 2005 r. Rok się męczyłem z tym problemem. ASO powiedzieli, że wszystko jest OK. Komputery nic nie wykryły. I dalej na ciepłym był problem. Radzono mi pojechać do "tunera" ustawić większą dawkę paliwa - 700 zł. Pojechałem do elektryka sprawdzić akumulatorek i okazało się, że mała pojemność i mały prąd rozruchu. Polecił mi kupić nowy 77 Ah i 760 A. Na mechanice się nie znam, może koledzy dobrze radzą, ale mnie pomogła wymiana akumulatorka. Od trzech miesięcy problemu nie ma.
Komentarz
-
-
.Może być tak jak " KOLEGA jur " prawi...miałem już taki przypadek ...akumulator w felicji słabiej krecił...i zmieniłem go potem było ok....
..większy prąd rozruchowy...silnik żwawiej obróci....do pomy wtryskowej dojdzie dawka odpowiednia paliwa ...dobrze sprężona...i silnik...odpali......ale nie jestem pewien czy akurat Problem bedzie rozwiązany skutecznie... :roll:PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jurKolego miałem ten sam problem. O II 2005 r. Rok się męczyłem z tym problemem. ASO powiedzieli, że wszystko jest OK. Komputery nic nie wykryły. I dalej na ciepłym był problem. Radzono mi pojechać do "tunera" ustawić większą dawkę paliwa - 700 zł. Pojechałem do elektryka sprawdzić akumulatorek i okazało się, że mała pojemność i mały prąd rozruchu. Polecił mi kupić nowy 77 Ah i 760 A. Na mechanice się nie znam, może koledzy dobrze radzą, ale mnie pomogła wymiana akumulatorka. Od trzech miesięcy problemu nie ma.Jordi
Komentarz
-
-
w moim przypadku raczej dawka rozruchowa powinna być zwiększona jak dopadnę VAGa to pokombinuje, było już na tym forum opisame jak to zrobić a jak się nie uda samemu to dopiero zapłacę komuś ale raczej więcej niż 100 zł nie powinno to kosztować zwłaszcza, że to kwestia podpięcia do kompa i pogmeranie w programie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Decow moim przypadku raczej dawka rozruchowa powinna być zwiększona jak dopadnę VAGa to pokombinuje zwłaszcza, że było już jak to zrobić a jak się nie uda samemu to dopiero zapłacę komuś ale raczej więcej niż 100 zł nie powinno to kosztować zwłaszcza, że to kwestia podpięcia do kompa i pogmeranie w programie.Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Witam. Ja w mojej octavi miałem to samo pomogła mi wymiana tulejek i szczotek w rozruszniku. Teraz pali na rys nie muszę nawet gazu dodawać co wcześniej było konieczne. Radze szukać od najprostszych przyczyn ( małe koszty do 100 zł ), a nie zaraz w pompie grzebać .SKODA OCTAVIA 1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
-
Witam
Panowie mam podobny problem O2 rocznik 2004 130 tys. :?
A le na razie mam to w du... :diabelski_usmiech i prawie zawsze dłużejj kręzę jak jest ciepły. akumlator ma już 5 latek a więc zaraz pewno na niego przyjdzie czas i moze się problem rozwiąże. Do tunerów też dzwoniłem i nie ma sprawy 450 zeta i zwiększają dawkę. Ale jak na razie jak pali to mam to w nosie
Pozdrawiam i więcej optymizmu. Jeździć furami a nie szukać sobie probemów
:szeroki_usmiechRopuch
Octavia II Comfort 1,9 TDI BJB 105 kM
Komentarz
-
Komentarz