miałem kolege który miał AEE i miął coś ponad leko około 90 km i dalej dłubał
Jakie silniki posiadacie w swoich Octaviach?
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Witam i ja się dopiszę choć ostatnie posty to tu ze 2,5 miecha temu były....
Ja mam 1,9TDi AXR na razie seria ...niby gwarancja a myślimy o czymś mocniejszym
"Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, kiedy umrzesz." Julian Tuwim
MOJA OSTATNIA: http://sexikowo.myminicity.com/ - nowy członek
http://sexikowo.myminicity.com/env - dbamy o środowisko
http://sexikowo.myminicity.com/sec - bezpieczenstwo
http://sexikowo.myminicity.com/tra - transport
http://sexikowo.myminicity.com/ind - praca
Komentarz
-
-
Kurcze panowie dlaczego czytajc ten post ludzie pisza cyt. Niestety AGR Czy to zly silnik? Mi sie wydaje ze jesli nie patrzac na osiagi to chyba najleprzy jesli chodiz o ekonomike i o naprawy. Turbo bez zmiennej geometri wiec odrazu odpada cos takiego jak zapiekanie lopatek pozatym co wy chcecie od tego silnika?
Komentarz
-
-
AUM
powiedzcię gdzie znajde jakieś syntetyczne info nt. tego silnika?>
z forum wyciagam jakieś wyrywki wiedzy..
że dwie lambdy, że intercooler? :shock: , że zmienne fazy rozrządu :shock: ?, że gaz bez linki i takie tam...
niektóre info wydają mi się az nieprawdopodobne i chciałbym to jakoś usystematyzować
20v
Komentarz
-
-
bezduszny -
To akurat dotyczy AGN, czyli 1,8 20V ale bez turbo.Zamieszczone przez Marianże zmienne fazy rozrządu ?,
Może zacząłbyś od książki "Skoda Octavia" wyd. WKŁ MR Cedrycha ?
Nie jest to zbyt syntetyczna wiedza ale chyba nic lepszego "w kupie" nie znajdziesz.
Można też coś "wyciągnąć" z materiałów nt. Passata 1,8 T ale to już tylko fragmentarycznie.
Podejrzewam, na podstawie własnych doświadczeń, że w Audi A3 też były AUM ( nie sprawdzałem AUM, ale tak przez analogię do AGU, czyli mojego), tyle, że o materiały Audi było jeszcze trudniej.Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Re: Jakie silniki posiadacie w swoich Octaviach?
To ja pochwale mój samochód 830km na baku w trasie :shock:Zamieszczone przez AKaPytanie jak w temacie, zapraszam do ankiety, proszę mówić prawde(moge tylko apelować).
Pozdrawiam
Artur
Tyle tylko, że zapomniałem dokumentów i jechalem przepisowo :diabelski_usmiechOctavia 1.6 AEE 165tys przeb.
Komentarz
-
-
Diablo -
Oprócz oczywiście TDI niezły jest też 2.0 8V 116ps-bardzo elastyczny, cichy i nie trzeba go krecić na wysokie obroty żeby ciągnął, stara sprawdzona jednostka vw, tylko nie wiem dlaczego zastąpiła w 1999 nowocześniejsze 1.8 20v. Na pochwałę zasługuje też 1.8T bo ma dość duzy moment obr i dlatego też dobrze ciągnie.
Komentarz
-
-
Mam okazję obecnie użytkować obydwa te silniki, tzn. 2,0 i 1,8 T. Kolejność jest jednak odwrotna niż pisze Fery, czyli najpierw 1,8 T a potem 2,0 8V, które "też nie najgorzej ciągnie". Różnica jest tak wyraźna, że myślę iż nie miałeś okazji sam tego sprawdzić skoro napisałeś jw.Zamieszczone przez FeryOprócz oczywiście TDI niezły jest też 2.0 8V 116ps-bardzo elastyczny, cichy i nie trzeba go krecić na wysokie obroty żeby ciągnął, stara sprawdzona jednostka vw, tylko nie wiem dlaczego zastąpiła w 1999 nowocześniejsze 1.8 20v. Na pochwałę zasługuje też 1.8T bo ma dość duzy moment obr i dlatego też dobrze ciągnie.
Myślę, że 1,8 20V zniknął z palety, bo po co było go kupować, jak można już było brać 1,8 T ?
Poza tym może być jeszcze ten sam powód dla którego swego czasu VW przestał produkować 2,0 16 V, mimo, że był mocniejszy i dużo młodszy od 2,0 8V. Przecież 16 V wypadł z obiegu dość szybko, a pozostał produkowany od początku lat 90-tych 2,0 8V.Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Niestety tylko AGR
ale po wirusie
Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl
Komentarz
-
-
Witam wszystkich "użyszkodników" :P Octavii - w swoim pierwszym poście na Forum.
Właśnie dzisiaj zarejestrowałem 1,9 tdi AGR z 2000 r. :?:
Jak czytam Wasze "wyznania" o modelu silnika, że macie "tylko" AGR , to naszły mnie już na wstępie mieszane odczucia.
Nie za bardzo jeszcze wiem, w czym tkwi "problem".
Czy chodzi o jego "nieciekawą" trwałość, czy zupełnie coś innego ?
Czy mógłbym prosić w kilku zdaniach o uświadomienie mnie ?
Z góry dziękuję i pozdrawiam. mirekNie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.
Komentarz
-
-
hsurim, AGR to bardzo bardzo pancerna konstrukcja - to po prostu silnik z całej gamy literek 1.9 TDI o najmniejszej mocy jako napisał Maicroft, 90KM
ja smigałem tym 3 lata i powiem tak wszystko zalezy od kierownika - dla mnie AGR'ek gonił porzadnie - fakt wyścigowe to auto nie było - ale elastycznie i bezpiecznie pozwalał gonić po trasie - zatem - keep it cool
Komentarz
-
przebieg 273 tyś
Komentarz