Na pewno sa przereklamowane . Ale maja dopracowana technologi
Octa I kopci
Zwiń
X
-
Octa I kopci
no właśnie, zaczynam we wstecznym lusterku ciemne duszki widzieć za sobą. W czasie normalnej jazdy ponoć jest wszystko ok, ale jak porządnie depnę, to zaczynam współczuć jadącemu za mną. Kiedyś słyszałem, że taki efekt może być spowodowany poprzez padające wtryskiwacze, ale czy to jedyna lub najbardziej prawdopodobna możliwość?
-
-
Dymienie wynika ze zlego spalania paliwa.
W zwiazku z tym moga to byc wtryski, albo brudny filtr powietrza, mala nieszczelnosc w dolocie, zaolejony intercooler, ktory nie spelnia swojego zadania, itp.
Moze to byc rowniez wina zlego paliwa.
Mozliwosci jest bardzo duzo. Ciezko wyczuc. Musisz poobserwowac i ewentualnie wybrac sie na jakas diagnoze.TDI 205PS
Komentarz
-
-
moje rowniez przykopci jak jej przybutuje powyzej 4 RPM k
ale to co widzialem swego czasu Audi A6 TDI w nowej budzie mial kozacki tłumik tjuning wygięty do góry i półowa tyłka oblepiona sadzą :szeroki_usmiech
za słowami Martinez'a "Ikarusy pewnie nabawiłyby się kompleksów" :szeroki_usmiechbyła czeszka jest franca ale wolałem czeszkę
Komentarz
-
-
hmmm .... właśnie zakończyłem pewien teścik, z którego wynika, że auto spaliło nie 5,5 l/100 jak podaje komputer, ale równe 7!!! To trochę mnie przybiło i dało do myślenia. Jakość paliwa raczej wykluczam, bo byle gdzie i byle czego nie tankuję. Cała reszta, jeśli chodzi o potencjalne mechaniczne niedomaganie auta jest jak najbardziej możliwa. Pytanie tylko, od czego zacząć? Czy jest sens podłączać się pod maszynkę? No i czy wg waszego doświadczenia, zawirusowane auto ma prawo kłamać jeśli chodzi o spalanie?
Komentarz
-
-
jeżeli po tunningu to musi troszkę zakopcić
jeżeli standard albo egr albo dawka paliwa za duża
ja u siebie wpiąłem vaga,
nastawa EGR
wybrałem 01-Engine,login 12233,Adaptacja,kanał 03 lub 04, i zmieniłem fabryczne ustawienia ilości powietrza przy której załącza się zawór egr z 250 mg na 330 (maksymalnie zgodnie z vw mozna ustawić na 370mg)
efekt - żadnego kopcenia bo egr sie nie włacza lub włącza się sporadycznie bez efektu błędu.
polecam
Nastawa ilości wtryskiwanego paliwa
co do ilości wtryskiwanego paliwa podobnie w kanale chyba 02 nie pamiętam dokładnie jest podawana ilość wtryskiwanego paliwa na wtryskiwaczu i powinna wynosić wg vw miedzy 2-9mg w praktyce lepiej to ustawić w przedziale 3-5mg
pozdrawiam
Komentarz
-
-
salvado, Tak jak Piotrus pisze zaczalbym od filtra powietrza. Ja ostatnio swoj troche zaniedbalem i samochod zaczal palic mi jak smok - zwlaszcza w miescie.
Mam wkladke sportowa i skonczyl mi sie srodek do czyszczenia, dlatego sie ociagalem zbyt dlugo z czyszczeniem.
W kazdym razie wlozylem czystego Filtrona, ktorego awaryjnie wozilem w bagazniku i srednie spalanie spadlo o 1litr!!
Jesli chodzi o oszukiwanie kompa, to na wirusie jest to bardzo czeste niestety.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Ja z każdym olejem ok 10 tyś. Po 10 tyś wygląda jak by fabrycznie był czarnyOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Co ile najrozsadniej zmienic filtr powietrza, bo nie mam instrukcji??
:wink:
BTW: przy okazji zmieniłem filtr przeciw pyłkowy - był zasyfiony jak nie wiem, możliwe iż po 15 tyś był bardzo brudny? Czy raczej zostałem wcześniej oszukany i go nie wymieniono? :evil:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSZamieszczone przez arci9Czy raczej zostałem wcześniej oszukany i go nie wymieniono? :evil:
Inna sprawa,że duużo wyjątkowo jeżdziłem , nazwijmy to "w terenie" i dla tego nie jestem pewien co większej możliwości jego zabrudzenia.
Komentarz
-
-
Sluchajcie, wymienilem filterek powietrza i moj AGR znow zaczal zyc. Przestal kopcic, znow czuje ze ciagnie od samego startu i o jakies 0,5-1 litr mniej pali, ale filtr wygladal jak cmentarz robakow - bylo ich tam miliony - caly czarny i w robakach.
Komentarz
-
Komentarz