ESP a wymiana płynu hamulcowego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bernardo
    L&K
    S_OCP Member
    • 2005
    • 1083

    ESP a wymiana płynu hamulcowego

    Co oznacza migająca kontrolka świec żarowych podczas jazdy? Awaria którejś?
    aczkolwiek...
    NajtFukinPatrol North-West
    Techno-destroyed by dobrygrzeswawa
    WhitePride :smokedevil

    6,92 s do setki by DGW
  • neck99
    L&K
    S_OCP Member
    • 2005
    • 1326

    #2
    ESP a wymiana płynu hamulcowego

    Czy wymieniając płyn hamulcowy w samochodzie wyposażonym w ESP trzeba po wymianie płynu coś ustawiać na jakimś przyrządzie- odnośnie układu ESP ? Czy po prostu się normalnie wymienia i nic nie ustawia ? Pytam bo znajomy ma z ESP i coś mu się o uszy obiło ze trzeba coś ustawiać po wymianie. No i wolał by wiedzieć bo znając życie jak się w ASO o to nie upomni to to oleją albo stwierdzą ze nie trzeba :wink:
    OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
    SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

    Komentarz

    • Ryży Koń
      Drive
      • 2005
      • 83

      #3
      Robisz tak.
      Zakładasz na wszystkie odpowietrzniki przy kołach wężyki gumowe z załołonymi na końcach strzykawkami 100ml. Wszystko do kupienia w sklepach Cezal. Odkręcasz odpowietrzniki dolewasz płynu hamulcowego na maxa i delikatnie po kolei idąc od najdalszego pompie koła czyli prawego tylnego leekko zasysasz strzykawą płyn. Jak do strzykawy będzie węzykiem dochodził czysty płyn to zakręcasz odpowietrzniki i masz na dwa lata z głowy.

      Komentarz

      • jacq
        Ambiente
        S_OCP Member
        • 2004
        • 195

        #4
        Koleszko Ryży Koń czy to ty jesteś gwiazdą TVN ? 8) "Jednoślad"
        A co do sposobu ze strzykawkami jest cool. Tak wymieniałem płyn i nie ma żadnych kłopotów. k
        OII ambientna sztuka

        Komentarz

        • neck99
          L&K
          S_OCP Member
          • 2005
          • 1326

          #5
          Dzięki .. k

          Co prawda chodziło mi o to czy trzeba coś ustawiać w ESP po wymianie ale juz pytałem w ASO i nic nie trzeba. Standardowa wymiana. A sposób z strzykawkami cool k

          Dzięki ..
          OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
          SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

          Komentarz

          • Samiec
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 4287
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #6
            Metoda wymiany w ASO byla dwu osobowa. Jeden wciskal pedal ,drugi odkrecal i spuszczal plyn.
            Czyli tak odsysamy ze zbiorniczka caly plyn(np. strzykawka) wlewamy nowy plyn. Kolega siedzi w srodku i pompouje pedalem hamulca az stanie i trzyma noge wcisnieta .W tedy jak juz mam podpiety wezyk(przy tylnym prawym kole) i pojemnik na plyn odkrecamy zaworek i czekamy az plyn scieknie (pedal hamulca caly czas wcisniety) ,zakrecamy i znowu osoba w aucie pompuje i trzyma ,a my znowy odkrecamy i plyn scieka i tak kilka razy. Potem kolo tylnie lewe(od kierowcy) i powtorka zabawy .Trzeba wlac znowu plyn do zbiorniczka i dalej przednie kolo prawe ,a potem lewe. Plynu starego powinno zcieknac 600-700ml wiec pojemnik powinine byc najlepiej z miarka :wink:

            To tak dla zainteresowanych wymiana samodzielna czy z ESP czy bez
            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

            Komentarz

            • owicz0
              Ambiente
              • 2005
              • 104

              #7
              Zamieszczone przez Samiec
              Metoda wymiany w ASO byla dwu osobowa. Jeden wciskal pedal ,drugi odkrecal i spuszczal plyn.
              Czyli tak odsysamy ze zbiorniczka caly plyn(np. strzykawka) wlewamy nowy plyn. Kolega siedzi w srodku i pompouje pedalem hamulca az stanie i trzyma noge wcisnieta .W tedy jak juz mam podpiety wezyk(przy tylnym prawym kole) i pojemnik na plyn odkrecamy zaworek i czekamy az plyn scieknie (pedal hamulca caly czas wcisniety) ,zakrecamy i znowu osoba w aucie pompuje i trzyma ,a my znowy odkrecamy i plyn scieka i tak kilka razy. Potem kolo tylnie lewe(od kierowcy) i powtorka zabawy .Trzeba wlac znowu plyn do zbiorniczka i dalej przednie kolo prawe ,a potem lewe. Plynu starego powinno zcieknac 600-700ml wiec pojemnik powinine byc najlepiej z miarka :wink:

              To tak dla zainteresowanych wymiana samodzielna czy z ESP czy bez
              to chyba sie przeniosles w czasie bo tak robilo sie 20 lat temu :twisted:
              nie pomogl ani razu

              Komentarz

              • Purchawa
                Admin
                S_OCP Member
                • 2004
                • 8007

                #8
                Zamieszczone przez owicz0
                to chyba sie przeniosles w czasie bo tak robilo sie 20 lat temu :twisted:
                Co nie zmienia faktu, ze wszystkie ASO ktore znam tak robia.
                Widocznie pompka podcisnieniowa, to spory wydatek.
                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                STOP ECO-TERRORISM!

                Komentarz

                • Piotrus
                  Rider
                  • 2004
                  • 524

                  #9
                  Warsztat który opiekuje się moją Octavka oprócz pompki ma przyrząd Wurth'a który pokazuje w jakim stanie znajduje się przepływający przez niego płyn hamulcowy.
                  Wymiana polega na montażu butelki z płynem na zbiorniczku, podpięciu pompki po kolei pod każdy z opowietrzników i obserwowanie kiedy przestaną palić się czerwone i żółte diody.
                  Piotruś
                  AGR(RIP) + ALH

                  Komentarz

                  • Samiec
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 4287
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez owicz0
                    to chyba sie przeniosles w czasie bo tak robilo sie 20 lat temu :twisted:
                    Metoda moze i z przed 20 lat ,ale w miare skuteczna i dosc prosta ,aby w przyszlosci ja wykonac samodzielnie w domu (tzn garazu) :diabelski_usmiech
                    No to jak dokladnie u was sie to robi ,moze to bedzie odrazu jakas reklama waszego ASO :twisted:
                    Dodatkowo pewnie i olej wysysacie ,bo tam gdzie ja jezdze to spuszczaja korkiem z michi ,a to metoda jeszcze starsza :szeroki_usmiech
                    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                    Komentarz

                    • Ryży Koń
                      Drive
                      • 2005
                      • 83

                      #11
                      Tak to ja !!!
                      Pozdrawiam z małego ekranu
                      Szkoda że Skoda nie robi juz motocykli
                      A takie ładne stoją w Mlada Boleslav

                      Komentarz

                      Pracuję...