Tak offtopujecie, że to szok :roll: Jakiś tytuł konkurs offtopper of the year jest prowadzony? :diabelski_usmiech
testowałem silnik 1,4 TSI
Zwiń
X
-
no cóż, takie jest moje zdanie na ten temat, oczywiście w mniejszym stopniu dotyczy to BKD a w jeszcze mniejszym BMNa.Zamieszczone przez fernandoleszekmw, ogólnie to było z :wink:
Ale fakt faktem, że po wypowiedziach szkody dotyczących TDI (nie tylko w tym wątku) można uznać, że program seryjny to wada fabryczna wszystkich diesli, którą na szczęście można usunąć w wyspecjalizowanych serwisach
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Bo to takie kastraty są jak w przypadku rynku kart graficznych. Potencjal jest ale zaszyty.
Gorzej jesli producent kastrujac czyni oszczednosci wrzucając slabsze podzespoly.
Natomiast co do topica potwierdzam mile wrazenia z jazdy 1.4tsi. Kultura pracy i dynamika nie ma co sie rownac z seryjna 1.9tdi.
Komentarz
-
-
dla pełnego rozpoznania przeciwnika jeżdziłem OII 1,8TSI i 1,9TDI po FL.
Nie ma dramatu z dynamiką tego 1,9TDI. Klekocze okrutnie, ale jak sie rozgrzał to dawał radę. spalanie zachęca. Przepstna turbodziura bez dna :lol:
1,8TSI mnie jednak nie powalił. Może to powinno miec DSG a nie manual, z którym jeżdziłem. Auto nerwowe, trudno jechać bez szarpnięć.
Moim zdaniem silnik przerasta przeniesienie napedu i przez to nie jestem zachwycony.
Golf ze słabszym silnikiem jezdżił znacznie przyjemniej. Może tam jakoś inaczej jest zestopniowana skrzynia biegów? :roll:
Nie mniej sam silnik mniodzio :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech
cicho, zajedynamicznie, w zasadzie nie czuć turbodziury... rewela.. od 1,8T20V dzieli go ocean łatwodostepnej mocy.
ale całość z manualem 6-biegowym to jakieś porypane auto wyszło.
Myslę, że jesli w ogóle zmienię auto to podryfuję jednak w kierunku sadzomiotacza :szeroki_usmiech20v
Komentarz
-
-
Nie wiem co powiedzieć. Mi tam potrafi płynąć jak po wodzie. Jedyne do czego trzeba się przyzwyczić to ruszanie.[/quote]
ja jeździłem sprzętem pokazowym co miał ponad 20 tys. - może go klienci dobili :szeroki_usmiech
ruszanie rzeczywiście okupione kngurem podobnie jak skutki gwałtownego dodania gazu na niskich biegach :szeroki_usmiech . Pewnie trzebaby się przyzwyczaić i byłoby git.
Nie mniej moim zdaniem albo trafiłem na rozpierniczony egzemplarz, albo jednak sie nie popisali z przeniesieniem tej mocy i momentu na kółka :szeroki_usmiech20v
Komentarz
-
-
Chyba jednak tak było ;0Zamieszczone przez Marianja jeździłem sprzętem pokazowym co miał ponad 20 tys. - może go klienci dobili
Teżm iałem okazje pojeździć 1.8 TSI w O II i w Superbie II i w żadnym z tych aut nie było jakichkolwiek problemów z ruszaniem czy szarpaniem
Dla mnie ten silnik to poezja -wystarczajaco mocny i niesamowicie wręcz elastyczny. Miałem okazje pojeździć też 2.0 TDI (170KM ) w Superbie II i jak dla mnie 1.8 TSI lepiej sie zbiera.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Ja miałem okazję pojeździć OII 1.8 TSI i muszę przyznać, że mam bardzo pozytywne odczucia- ciągnie zauważalnie lepiej od mojego TDi, bardzo równo w szerokim zakresie obrotów, do tego skrzynia 6-tka - 3.5tys obr przy 180km/h to fajna rzecz w benzynie- jest znaaaacznie ciszej niż u mnie :lol: . Szarpania ani nerwowości nie zauważyłemZamieszczone przez BigChyba jednak tak było ;0Zamieszczone przez Marianja jeździłem sprzętem pokazowym co miał ponad 20 tys. - może go klienci dobili
Teżm iałem okazje pojeździć 1.8 TSI w O II i w Superbie II i w żadnym z tych aut nie było jakichkolwiek problemów z ruszaniem czy szarpaniem
Dla mnie ten silnik to poezja -wystarczajaco mocny i niesamowicie wręcz elastyczny. Miałem okazje pojeździć też 2.0 TDI (170KM ) w Superbie II i jak dla mnie 1.8 TSI lepiej sie zbiera.Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
polecamZamieszczone przez MaicroftJak czytam zachwyty nad TSI to bede musial wybrac sie do jakiegos zaprzyjaźnionego ASO i wybrac na weekend jakies TSI,
Zgadza się, a co ważne TDI w jakimś momencie kończy się przyrost mocy, zaraz potem kończą się obroty, a benzynka ciąąąąągnieeeeeeZamieszczone przez BigDla mnie ten silnik to poezja -wystarczajaco mocny i niesamowicie wręcz elastyczny
Komentarz
-
-
ej, no ale ja na przykład zmieniam bieg jak mi się kończą :szeroki_usmiechZamieszczone przez JOYAż tak to nie, ale w dizlu szybko kończą się obroty, a te co coś dają jeszcze szybciej.
postaram się w kwietniu :yay:Zamieszczone przez JOYSZKODA bedziesz jutro w Szafranowym?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
- a moze od razu 3.0 TDI ?Zamieszczone przez szkodaJA nie wyobrażam sobie jazdy w tej wersji serią i zawsze powtarzam, że jeżeli BXE to program jest obowiązkowy, a wtedy to już inna rozmowa...
Szkoda, zaciekawilo mnie to, co piszesz o BXE. Cos jest nie tak z tym silnikiem, czy po prostu dla Ciebie moc 100 koni i 250Nm jest calkowicie nie do przyjecia? Spotkalem opinie, ze seryjne BXE jedzie wyraznie lepiej niz seryjne ASV .
Komentarz
-
Komentarz