Ja do swojego AHF leje wschodnie paliwo ale tylko z Rosji i tylko z Łukoila albo Rosnefta. Jakość na innych stacjach nie podchodzi mi do gustu, a wiem coś o tym bo często na Rosję latam swoim ciężarowym statkiem. Jak napisał tomil ciężarówki na tym paliwie chodzą cały czas, a że czasy STAR-ów czy JELCZ-y dawno minęły i aktualnie są to samochody od 2001 roku produkowane na pompowtryskach, CR-ach, dodatkach AD-BLUE i innych dziadach, to ekologią i wymogami silnika co do paliwa przewyższają dużą część samochodów osobowych.
Więc z własnego doświadczenia wiem że jakość paliwa z w/w stacji jest naprawdę dobra o ile sami tam zatankujecie lub macie na 100% pewnego dostawcę :diabelski_usmiech bo z niepewnych rąk już nigdy takiego paliwka nie kupię gdyż już raz pompę rotacyjną w ciężarówce wymieniałem :evil: .
Z ciekawostek powiem że aktulanie na Rosji na przykładzie stacji Rosneft w Smoleńsku lany jest zimowy ON do -45 st.C i faktycznie tyle wytrzymuje (przy -36 koledze na dalekiej Rosji nie zamarzło a sam osobiście nie miałem problemów przy -28) zanim wydzieli się parafina więc paliwo na Polskich stacjach takich parametrów raczej nigdy mieć nie będzie.
Pzdr
Więc z własnego doświadczenia wiem że jakość paliwa z w/w stacji jest naprawdę dobra o ile sami tam zatankujecie lub macie na 100% pewnego dostawcę :diabelski_usmiech bo z niepewnych rąk już nigdy takiego paliwka nie kupię gdyż już raz pompę rotacyjną w ciężarówce wymieniałem :evil: .
Z ciekawostek powiem że aktulanie na Rosji na przykładzie stacji Rosneft w Smoleńsku lany jest zimowy ON do -45 st.C i faktycznie tyle wytrzymuje (przy -36 koledze na dalekiej Rosji nie zamarzło a sam osobiście nie miałem problemów przy -28) zanim wydzieli się parafina więc paliwo na Polskich stacjach takich parametrów raczej nigdy mieć nie będzie.
Pzdr
Komentarz