No dobra, to po kolei :szeroki_usmiech
Auto stało od piątku w garażu w którym temperatura wynosiła jak ruszałem plus 3 stopnie. Ogrzewanie ustawione na 22 stopnie, nawiew jak widać na fotkach na pierwszym biegu. Wyruszajac zresetowałem drugi licznik dzienny.
Wskazanie temperatury zewnętrznej ustabilizowało sią na:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00046.jpg)
po przejechaniu:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00048.jpg)
temp oleju według wskaźnika doszła do:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00047.jpg)
a po:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00051.jpg)
przekroczyła troszkę:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00052.jpg)
by po:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00054.jpg)
dojść do:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00055.jpg)
I na okolicach 80 stopni pozostała do końca trasy czyli łącznie 25km.
Po ponad 3 godzinach postoju w temperaturze:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00059.jpg)
znowu zresetowałem licznik przebiegu dziennego
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00058.jpg)
po wyjeździe wskazanie temperatury ustabilizowało się na:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00060.jpg)
po przejechaniu:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00061.jpg)
temperatura oleju doszła do (widać że auto do końca nie ostygło):
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00062.jpg)
a po:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00063.jpg)
osiągnęła:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00064.jpg)
i to też był maks, podobnie jak w drugą stronę
temperatura zewnetrzna na koniec trasy:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00065.jpg)
Jutro będzie stała 8 godzin na mrozie pod pracą, to Ci dorzucę fotek :zlosnik:
Auto stało od piątku w garażu w którym temperatura wynosiła jak ruszałem plus 3 stopnie. Ogrzewanie ustawione na 22 stopnie, nawiew jak widać na fotkach na pierwszym biegu. Wyruszajac zresetowałem drugi licznik dzienny.
Wskazanie temperatury zewnętrznej ustabilizowało sią na:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00046.jpg)
po przejechaniu:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00048.jpg)
temp oleju według wskaźnika doszła do:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00047.jpg)
a po:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00051.jpg)
przekroczyła troszkę:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00052.jpg)
by po:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00054.jpg)
dojść do:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00055.jpg)
I na okolicach 80 stopni pozostała do końca trasy czyli łącznie 25km.
Po ponad 3 godzinach postoju w temperaturze:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00059.jpg)
znowu zresetowałem licznik przebiegu dziennego
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00058.jpg)
po wyjeździe wskazanie temperatury ustabilizowało się na:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00060.jpg)
po przejechaniu:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00061.jpg)
temperatura oleju doszła do (widać że auto do końca nie ostygło):
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00062.jpg)
a po:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00063.jpg)
osiągnęła:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00064.jpg)
i to też był maks, podobnie jak w drugą stronę
temperatura zewnetrzna na koniec trasy:
![](http://misiekwaw.easy-it.com.pl/images/20100124Temperatury/SNC00065.jpg)
Jutro będzie stała 8 godzin na mrozie pod pracą, to Ci dorzucę fotek :zlosnik:
Komentarz