zawsze jeździłem dizlami. W międzyczasie trafił się benzyniak , do którego włożyłem lpg. Jak wróciłem do tdi to znów zaczałem oddychać pełną piersią 
No more lpg. Bez bagaznika bo butla, ciągłe regulacje, problemy , gaśniecia, itp. Niespotkałem osoby , która jeździła na lpg i była zadowolona ze strony technicznej.
[ Dodano: Wto 26 Sty, 10 15:08 ]
Nie jest to samo. miałem benzynę o ciut większej mocy niż 1.6 i wyprzedzanie to była katorga.
[ Dodano: Wto 26 Sty, 10 15:21 ]
Znów nie mogę się zgodzić.
większość odnosi sie do danych 0-100km/h. A tak naprawdę są one mało istotne w codziennym użytkowaniu. Liczy się przyspieszanie np od 80-120 pozwalające łatwo wyprzedzić na trasie.
Z ciekawości może ktoś zmierzy przyspieszenie tsi od 80-120 km/h.
W sieci znalazłem filmik z 1.8tsi i od 80-120km/h miał 5,4s na 3biegu. Kilka dni temu postanowiłem sprawdzić ile ma moja seryjna bkd i wyniki jakie uzyskiwałem mieściły się od 4.9-5.3s. Więc bardzo podobnie.
Dlatego nie ma możliwoiśći , żeby 1.4tsi miał podobne osiągi do 2.0tdi. Raczej dla tego drugiego alternatywą jest właśnie 1.8tsi.

No more lpg. Bez bagaznika bo butla, ciągłe regulacje, problemy , gaśniecia, itp. Niespotkałem osoby , która jeździła na lpg i była zadowolona ze strony technicznej.
[ Dodano: Wto 26 Sty, 10 15:08 ]
Zamieszczone przez szkoda
[ Dodano: Wto 26 Sty, 10 15:21 ]
Zamieszczone przez szkoda
większość odnosi sie do danych 0-100km/h. A tak naprawdę są one mało istotne w codziennym użytkowaniu. Liczy się przyspieszanie np od 80-120 pozwalające łatwo wyprzedzić na trasie.
Z ciekawości może ktoś zmierzy przyspieszenie tsi od 80-120 km/h.
W sieci znalazłem filmik z 1.8tsi i od 80-120km/h miał 5,4s na 3biegu. Kilka dni temu postanowiłem sprawdzić ile ma moja seryjna bkd i wyniki jakie uzyskiwałem mieściły się od 4.9-5.3s. Więc bardzo podobnie.
Dlatego nie ma możliwoiśći , żeby 1.4tsi miał podobne osiągi do 2.0tdi. Raczej dla tego drugiego alternatywą jest właśnie 1.8tsi.
Komentarz