Dziwne , pył z klocków hamulcowych ma temperature (podobno 600 stopni)
Klocki zuzyte z prawej bardziej niz z lewej czemu ?
Zwiń
X
-
Klocki zuzyte z prawej bardziej niz z lewej czemu ?
Roznica nie wielka ale zawsze. na co ja mam zminic nie chce piszczenia szybszego zuzycia
chcialbym taniej czy te klocki bez znaczka skody beda takie same mam teraz orginalne TEXTARY silnik TDinowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjneprzebieg 273 tyś
-
-
Re: Klocki zuzyte z prawej bardziej niz z lewej czemu ?
Zamieszczone przez rafalusRoznica nie wielka ale zawsze. na co ja mam zminic nie chce piszczenia szybszego zuzycia
chcialbym taniej czy te klocki bez znaczka skody beda takie same mam teraz orginalne TEXTARY silnik TDiByła: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafalusa zakladales takie?? taka sama trwalosc??Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
Masmo, ja kupilem klocki do golfa poprzednio Textara i zjaralem tarcze i spalilem klocki na chorwacji przy przebiegu z 3000 km na komplecie. A poprzedni rok jechalem ta sama trasa, ale na orginalnych klockach i tarczach z niemiec jeszcze, startych dosc mocno i nic im nie bylo. Tarcze zostaly siwe - sprzedalem golfa z takimi tarczami nowymi, ale siwymi. Tarcze i klocki byly ladnie dotarte, bo zrobione mialy okolo 2000 km w spokojnych warunkach, tarcze blyszczaly i nic im nie bylo - wiec troche sie do textara zrazilem. Nie wiem jak w Skodzie jest. Ale te orginalne tarcze i klocki nie oszczedzam i nie siwieja.
[ Dodano: Czw 06 Paź, 05 19:36 ]
Acha zapomnialem dopisac, ze tez mam zuzyte klocki i tarcze wiecej z prawego przodu. Tak z 1 mm klocek i 1mm na tarczy - lewa 19,5mm prawa 18,5 mm. Miezone sroba mikrometryczna.
[ Dodano: Czw 06 Paź, 05 19:37 ]
Mierzone :xByła O1 jest F2.
Komentarz
-
-
jak czytam Wasze wypowiedzi to mi lżej :wink: u mnie prawe klocki się skończyły, to lewe jeszcze nie doszły do czujnika :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
wg. mnie klocki z prawej strony zużywają się szybciej z powodu trudniejszych warunków pracy hamulców - od strony pobocza zawsze jest więcej piachu, kurzu, wody, dziur i innego syfu. to wszystko robi niedobrze podzespołom odpowiedzialnym za hamowanie.
to jest moja wersja i jej bedę się trzymał
5,5l/100
Komentarz
-
-
W faicie Siena mialem to samoMyslalem ,ze to taki fiat ze zjada szybciej jednego klocka
A MZONA ZMINC PRAWO LEWO
dALEJ NIE WIEM CO KUPIC A CO ZAKLDAJA DO a3 ? nA ORGINLNYCH KLOCKACH ZROBILEM POLKI CO 48 TYS STARCZA GORA NA 12TYS . w FAICIE MIALEM ATE.CHCIALEM JAKIES NIEMIMIECKI nie wiem co kuic zalezy mi ,ze by droga hamowania sie nie wydluzyla nie scieraly sie szybko tarcze i nie piszczaly
)))) wychodzi na to ,ze klocek klockowi nie rowny nawet z tej samej firmy orginalny Textar moze byc lepszy niz nie orginalny ATE ?
A jakie masz te ATE dokladnie i ile juz przejechales i na ile jeszcze je oceniasz??
[ Dodano: Pią 07 Paź, 05 17:43 ]
ale tak popatrzylem teraz to z lewej jest bardziej zdartenowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjneprzebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
A u mnie jest odwrotnie. po 6tkm na lewej tarczy zaczyna być widoczny rant !!!!! Nie wiem co o tym myśleć. A na dodatek przy hamowaniu tak przy ok 20 - 30 km/h słychać tarcie!! Wymieniałem te tarcze i klocki w ASO, oba zamienniki są z 2 letnią gwarancją! W ASO rozbierali hamulce i nic nie stwierdzili. Mówią że tak ma być - że zamienniki mogą szumieć i trzeć !!! Wg mnie bzdura. A dlaczego to jest tylko z jednej strony??? Co to może być??
Komentarz
-
Komentarz