Klocki zuzyte z prawej bardziej niz z lewej czemu ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • TommyLee
    Ambiente
    • 2006
    • 179

    Klocki zuzyte z prawej bardziej niz z lewej czemu ?

    Dziwne , pył z klocków hamulcowych ma temperature (podobno 600 stopni)
  • rafalus
    L&K
    • 2005
    • 1140
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Klocki zuzyte z prawej bardziej niz z lewej czemu ?

    Roznica nie wielka ale zawsze. na co ja mam zminic nie chce piszczenia szybszego zuzycia
    chcialbym taniej czy te klocki bez znaczka skody beda takie same mam teraz orginalne TEXTARY silnik TDi
    nowy cSIMC od Aliego
    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

    półosie seryjne przebieg 273 tyś

    Komentarz

    • q1
      Drive
      • 2005
      • 88

      #3
      czemu Ty pisac w telegraficznym skrocie

      Komentarz

      • Masmo
        L&K
        • 2005
        • 1145

        #4
        Re: Klocki zuzyte z prawej bardziej niz z lewej czemu ?

        Zamieszczone przez rafalus
        Roznica nie wielka ale zawsze. na co ja mam zminic nie chce piszczenia szybszego zuzycia
        chcialbym taniej czy te klocki bez znaczka skody beda takie same mam teraz orginalne TEXTARY silnik TDi
        Też miałem zużyte bardziej z prawej strony. Textary można kupić bez znaczka za ok. 150.
        Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

        Komentarz

        • rafalus
          L&K
          • 2005
          • 1140
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          a zakladales takie?? taka sama trwalosc??
          nowy cSIMC od Aliego
          seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
          Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

          półosie seryjne przebieg 273 tyś

          Komentarz

          • Masmo
            L&K
            • 2005
            • 1145

            #6
            Zamieszczone przez rafalus
            a zakladales takie?? taka sama trwalosc??
            Ja jestem fanem ATE. Poprzenie klocki wytrzymały ok. 70 kkm. Teraz mam komplet tarcze ATE Powerdisc + klocki ATE i jestem b zadowolony.
            Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

            Komentarz

            • Dig Dug
              L&K
              S_OCP Member
              • 2005
              • 1306
              • Seat

              #7
              Masmo, ja kupilem klocki do golfa poprzednio Textara i zjaralem tarcze i spalilem klocki na chorwacji przy przebiegu z 3000 km na komplecie. A poprzedni rok jechalem ta sama trasa, ale na orginalnych klockach i tarczach z niemiec jeszcze, startych dosc mocno i nic im nie bylo. Tarcze zostaly siwe - sprzedalem golfa z takimi tarczami nowymi, ale siwymi. Tarcze i klocki byly ladnie dotarte, bo zrobione mialy okolo 2000 km w spokojnych warunkach, tarcze blyszczaly i nic im nie bylo - wiec troche sie do textara zrazilem. Nie wiem jak w Skodzie jest. Ale te orginalne tarcze i klocki nie oszczedzam i nie siwieja.

              [ Dodano: Czw 06 Paź, 05 19:36 ]
              Acha zapomnialem dopisac, ze tez mam zuzyte klocki i tarcze wiecej z prawego przodu. Tak z 1 mm klocek i 1mm na tarczy - lewa 19,5mm prawa 18,5 mm. Miezone sroba mikrometryczna.

              [ Dodano: Czw 06 Paź, 05 19:37 ]
              Mierzone :x
              Była O1 jest F2.

              Komentarz

              • misiekwaw
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7715
                • Ford

                #8
                jak czytam Wasze wypowiedzi to mi lżej :wink: u mnie prawe klocki się skończyły, to lewe jeszcze nie doszły do czujnika :roll:
                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                http://www.disi-tune.pl
                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                Był WRX
                Była Octa

                Komentarz

                • MiKruS
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 7976

                  #9
                  "Prawe" klocki praktycznie zawsze zuzywaja sie szybciej. Kiedys czytalem jakas teorie na ten temat, ale niestety jej nie pamietam. ops:

                  U mnie jest oczywiscie tak samo - prawa stona leci szybciej niz lewa.
                  TDI 205PS

                  Komentarz

                  • mirus
                    Ambiente
                    • 2005
                    • 213

                    #10
                    Może cylinderek sie nie cofa w jednym kole i dlatego sie szybciej zużywają klocki :roll:
                    Sprzdana - Octavia II 1.9 TDI Elegance
                    Obecnie Ford Focus II 1.6 - najlepszy bo służbowy

                    Komentarz

                    • Samiec
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 4287
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                      #11
                      Jak zmienilem swoje z przodu to byly rowno starte k
                      Tylnie zmieni chyba przy 105kkm ,ale na oko tez sie rowno scieraja
                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                      Komentarz

                      • michu
                        Ambiente
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 235

                        #12
                        raz w akcie desperacji zakupiłem klocki Tomex i starczyłay na 7 kkm :lol:
                        - No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk

                        Komentarz

                        • Ziomal
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 5841
                          • Octavia I (1U2)
                          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                          #13
                          mirus,
                          Może cylinderek sie nie cofa w jednym kole i dlatego sie szybciej zużywają klocki
                          ale te same zjawisko jest u wielu osób a nie u jednej
                          Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                          Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                          Jest O1 1.6 BFQ

                          Komentarz

                          • Purchawa
                            Admin
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 8007

                            #14
                            Dziwne, ale u mnie tez prawa strona konczy sie szybciej.
                            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                            STOP ECO-TERRORISM!

                            Komentarz

                            • bobasek
                              Rider
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 326

                              #15
                              wg. mnie klocki z prawej strony zużywają się szybciej z powodu trudniejszych warunków pracy hamulców - od strony pobocza zawsze jest więcej piachu, kurzu, wody, dziur i innego syfu. to wszystko robi niedobrze podzespołom odpowiedzialnym za hamowanie.
                              to jest moja wersja i jej bedę się trzymał
                              5,5l/100

                              Komentarz

                              • Ziomal
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2005
                                • 5841
                                • Octavia I (1U2)
                                • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                #16
                                Dobre spostrzeżenie
                                Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                Jest O1 1.6 BFQ

                                Komentarz

                                • rafalus
                                  L&K
                                  • 2005
                                  • 1140
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                  #17
                                  W faicie Siena mialem to samo Myslalem ,ze to taki fiat ze zjada szybciej jednego klocka A MZONA ZMINC PRAWO LEWO dALEJ NIE WIEM CO KUPIC A CO ZAKLDAJA DO a3 ? nA ORGINLNYCH KLOCKACH ZROBILEM POLKI CO 48 TYS STARCZA GORA NA 12TYS . w FAICIE MIALEM ATE.CHCIALEM JAKIES NIEMIMIECKI nie wiem co kuic zalezy mi ,ze by droga hamowania sie nie wydluzyla nie scieraly sie szybko tarcze i nie piszczaly)))) wychodzi na to ,ze klocek klockowi nie rowny nawet z tej samej firmy orginalny Textar moze byc lepszy niz nie orginalny ATE ?
                                  A jakie masz te ATE dokladnie i ile juz przejechales i na ile jeszcze je oceniasz??

                                  [ Dodano: Pią 07 Paź, 05 17:43 ]
                                  ale tak popatrzylem teraz to z lewej jest bardziej zdarte
                                  nowy cSIMC od Aliego
                                  seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                                  Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                                  półosie seryjne przebieg 273 tyś

                                  Komentarz

                                  • smigi
                                    Classic
                                    • 2005
                                    • 16

                                    #18
                                    A u mnie jest odwrotnie. po 6tkm na lewej tarczy zaczyna być widoczny rant !!!!! Nie wiem co o tym myśleć. A na dodatek przy hamowaniu tak przy ok 20 - 30 km/h słychać tarcie!! Wymieniałem te tarcze i klocki w ASO, oba zamienniki są z 2 letnią gwarancją! W ASO rozbierali hamulce i nic nie stwierdzili. Mówią że tak ma być - że zamienniki mogą szumieć i trzeć !!! Wg mnie bzdura. A dlaczego to jest tylko z jednej strony??? Co to może być??

                                    Komentarz

                                    Pracuję...