sygnalizacja turbiny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • janusz_007
    Rider
    • 2007
    • 473

    #51
    no wlasnie nieraz mam tak ze jak zmienie bieg na wyzszy to obroty mi spadna ponizej dwoch, czyli musze ciagnac na wyzsze obroty na nizszym biegu. tak jak pisaliscie wczesniej czy na zminym silniku mozna go rozkrecic do 2500?
    VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

    Komentarz

    • neck99
      L&K
      S_OCP Member
      • 2005
      • 1326

      #52
      janusz_007, na zimnym silniku to inna sprawa. Owszem mozesz go rozkrecac dom 2500 ale powoli wciskajac gaz. Nie dajac buta. Co do zimnego silnika staram sie pierwsze km jechć jak najbardziej delikatnie nie wciskac mocno gazu i zmieniać bieg przy miate niskich obrotach nawet ponizej 2500 ! czyli 2200 - 2300 jesli jest mozliwosc i droga prosta a nie pod góre.
      W zimie to wogóle staram sie go toczyć muskajac gaz tylko przez pierwsze km
      OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
      SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

      Komentarz

      • janusz_007
        Rider
        • 2007
        • 473

        #53
        ciezka sprawda z tymi dieslami;ppp kurde z nimi trzeba jak z kobieta;p
        VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

        Komentarz

        • misiek^wro
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 8321

          #54
          neck99, a orientujesz sie czy smrod oleju na pracujacym silniku z wydechu, to moze byc wina luzów na turbo ?


          Bo ja mialem taki przypadek, ze walnalem miske i kolo 400 metrow na tym przejechalem. Troche oleju sie wszedzie dostalo itd, no i ... zaczela padac turbina. Jak juz padla, to dotoczylem sie jeszcze do warsztatu, gdzie mieli mi ja rozebrac i zalozyc nowa. Oczywiscie nie wykonali mojego polecenia i nie przeczyscili ukladu dolotowego, a jedyne co, to przepalili go, trzymajac auto na dosyc wysokich obrotach. Od tej pory, mam smrod oleju z tylka, nic nie kopci itd, ale strasznie mnie to irytuje.

          Czy to mozliwe, ze po 2kkm od zajscia, ciagle siedzi olej w dolotowce?
          Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
          Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
          ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

          TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


          Komentarz

          • neck99
            L&K
            S_OCP Member
            • 2005
            • 1326

            #55
            Zamieszczone przez janusz_007
            ciezka sprawda z tymi dieslami;ppp kurde z nimi trzeba jak z kobieta;p
            Ale frajda z jazdy jest również taka jak jazda na .. znaczy sie no wiecie .. hehe :szeroki_usmiech

            Zamieszczone przez misiek^wro
            Czy to mozliwe, ze po 2kkm od zajscia, ciagle siedzi olej w dolotowce?
            Myśle ze tak .. Nie orientuje sie bo nie miałem takiego przypadku .. ale wydaje mi sie ze jest to wielce prawdopodobne .. taki smrodek ciezko usunąć .. Pewnie bedzie jeszcze jakiś czas tak pachnieć .. Olej ma specyficzny i długotrwały zapach ..
            Sprawdzaj czy ci nie ubywa oliwy. Jak nie bedzie ubywac to oki jak bedzie ubywać .. to trzeba pooglądać gdzie wywala ..
            OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
            SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

            Komentarz

            • misiek^wro
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 8321

              #56
              neck99, nie no wyciek na simmeringu walu zostal zneutralizowany, nowa uszczelka i wszystko bangla

              Jak narazie oliwki nie ubywa, nawet silnik po tej awarii jej nie bierze, z czego jestem zadowolony
              Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
              Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
              ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

              TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


              Komentarz

              • neck99
                L&K
                S_OCP Member
                • 2005
                • 1326

                #57
                to obserwuj .. i sie na razie nie stresuj
                OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                Komentarz

                • misiek^wro
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 8321

                  #58
                  Nie no, raczej nie stresowalem sie za mocno, bo AGR sa nie do zajechania
                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                  Komentarz

                  • neck99
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 1326

                    #59
                    Zamieszczone przez misiek^wro
                    bo AGR sa nie do zajechania

                    :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech
                    OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                    SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                    Komentarz

                    • koja86
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 3178

                      #60
                      misiek^wro, zwróć uwagę ,że jak ktoś ma w opisie AGR to jego momęt obrotowy i moc przewyższa nawet PDka :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech
                      Takie zwykłe Ambiente

                      Komentarz

                      • neck99
                        L&K
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 1326

                        #61
                        Zamieszczone przez koja86
                        misiek^wro, zwróć uwagę ,że jak ktoś ma w opisie AGR to jego momęt obrotowy i moc przewyższa nawet PDka
                        koja86, słuszna uwaga :szeroki_usmiech Można powiedzieć ze nie ma AGR-ów sa ARL-ki :diabelski_usmiech
                        OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                        SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                        Komentarz

                        • koja86
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 3178

                          #62
                          neck99, dokładnie ale jeszcze znaczek na klapie proponuję SDI :diabelski_usmiech
                          Takie zwykłe Ambiente

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #63
                            janusz_007, Jak o kobietę dbasz to tez jest wierna, a jak nie dbasz, to potem musisz zmienić na inny model najczęściej na młodszy, ale tu bywają odstępstwa od normy jak z autami
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • neck99
                              L&K
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 1326

                              #64
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              janusz_007, Jak o kobietę dbasz to tez jest wierna, a jak nie dbasz, to potem musisz zmienić na inny model najczęściej na młodszy, ale tu bywają odstępstwa od normy jak z autami
                              :lol :lol
                              OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                              SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                              Komentarz

                              • misiek^wro
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 8321

                                #65
                                No narazie to ja poluje na wtryski od 110tki i jakas nowke turbawke od 130 na wakacje ... pozniej zajme sie fmiciem i z tym wszystkim uderzam do Aliego
                                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                Komentarz

                                • sebol007
                                  Classic
                                  • 2007
                                  • 9

                                  #66
                                  Witam mam pytanko!Mam octavie combi AGR 90km. Jadąc ostatnio na autostradzie zauwazyłem, że moje auto nie chce jechać więcej niz 160 km/h a w dodatku przy jeżdzie wyczuwa sie przy tej prędkości "regularne w odstępach co sekunde pszyspieszanie i zwalnianie za razem" jeżeli spuszcze noge z gazu z tych 160 na nieco mniej to te dziwne objawy znikają., ale niestety wiecej ajk 160 nie pojadę. Co to może być proszę o radę!

                                  Komentarz

                                  • neck99
                                    L&K
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 1326

                                    #67
                                    Zamieszczone przez sebol007
                                    Co to może być proszę o radę!
                                    wszystko wiele rzeczy .. no nie da sie tak chłopaki kuzde złotego przepisu co to moze być. Na bank masz jakiś bład w silniku bo coś pada lub padło. podłaczenie VAG-a trwa kilka minut i ci dokładnie powie co jest nie tak. Poproś kolegów z forum z okolic którzy maja VAG-a to ci sprawdzą.

                                    moze być przepływka, pompa, turbo .. no wiele wiele ...
                                    Bez diagnozy ani rusz. W ASO skoda sama diagnoza koszt ok 50zł i bedziesz wiedział co to jest. To w ostateczności
                                    OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                                    SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                                    Komentarz

                                    • sebol007
                                      Classic
                                      • 2007
                                      • 9

                                      #68
                                      Dzieki! Widzę, że bez diagnozy sie nie obejdzie, ale co najlepsze - to jest podobna historia którą miałem przed regeneracją turbiny iwymianą przepływki jakieś 2 miesiące temu. Auto zachowywało sie podobnie aż w końcu straciło turbo bo później to juz wiecej niż 130 nie jechało a silnik przy 3tys. obr. nie chciał więcej kręcić. Tak więc chyba pójde za radą i zrobie na wszelki wypadek diagnozę. Zobaczymy czy cos wyjdzie.

                                      Komentarz

                                      • neck99
                                        L&K
                                        S_OCP Member
                                        • 2005
                                        • 1326

                                        #69
                                        jak silnik nie kreci powyzej 3 000 pm to bankowo przepływka. Ale u ciebie chyba kreci skoro 160 śmigasz nie ?
                                        BTW: miałeś regenerowana turbawe ? jaki przebiehg ? ze ci poszła turbawa z AGR ?
                                        OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                                        SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                                        Komentarz

                                        • sebol007
                                          Classic
                                          • 2007
                                          • 9

                                          #70
                                          A jeszcze jedno pytanko? Czy tylni zderzak z modelu 2001 combi bedzie pasował do 99, bo musze wymienić stary a przyszedł mi właśnie z 2001 i nie wiem czy nie bede miał jakiś problemów z montażem. Bo jak zadzwoniłem do salonu z zapytaniem to podobno w sedanie trzeba wymieniać lampy a jak jest w combi to nie wiedzą i boje sie żebym tez nie natrafił na jakis szkopuł.

                                          [ Dodano: Nie 06 Maj, 07 19:40 ]
                                          Niewiem na czym dokładnie polega regeneracja turbiny i czy nie naduzyłem tego zwrotu. Bo to wszystko robił mi zaprzyjaźniony mechanik i z tego co mi zrobil przyjołem ze to była regeneracja. wymienil mi przepływkę, rozkręcil i przeczyścił turbo(łopatki itp.) no i wspominał coś o wymianie końcówek wylotu i do lotu na kolektorze. auto miało 180 tys jak to było robione.
                                          No i teraz zaczyna się podobnie dziać i nie wiem czy mój mechanik zrobil wszystko co należało?

                                          Komentarz

                                          Pracuję...