no wlasnie nieraz mam tak ze jak zmienie bieg na wyzszy to obroty mi spadna ponizej dwoch, czyli musze ciagnac na wyzsze obroty na nizszym biegu. tak jak pisaliscie wczesniej czy na zminym silniku mozna go rozkrecic do 2500?
sygnalizacja turbiny
Zwiń
X
-
janusz_007, na zimnym silniku to inna sprawa. Owszem mozesz go rozkrecac dom 2500 ale powoli wciskajac gaz. Nie dajac buta. Co do zimnego silnika staram sie pierwsze km jechć jak najbardziej delikatnie nie wciskac mocno gazu i zmieniać bieg przy miate niskich obrotach nawet ponizej 2500 ! czyli 2200 - 2300 jesli jest mozliwosc i droga prosta a nie pod góre.
W zimie to wogóle staram sie go toczyć muskajac gaz tylko przez pierwsze kmOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
neck99, a orientujesz sie czy smrod oleju na pracujacym silniku z wydechu, to moze byc wina luzów na turbo ?
Bo ja mialem taki przypadek, ze walnalem miske i kolo 400 metrow na tym przejechalem. Troche oleju sie wszedzie dostalo itd, no i ... zaczela padac turbina. Jak juz padla, to dotoczylem sie jeszcze do warsztatu, gdzie mieli mi ja rozebrac i zalozyc nowa. Oczywiscie nie wykonali mojego polecenia i nie przeczyscili ukladu dolotowego, a jedyne co, to przepalili go, trzymajac auto na dosyc wysokich obrotach. Od tej pory, mam smrod oleju z tylka, nic nie kopci itd, ale strasznie mnie to irytuje.
Czy to mozliwe, ze po 2kkm od zajscia, ciagle siedzi olej w dolotowce?Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez janusz_007ciezka sprawda z tymi dieslami;ppp kurde z nimi trzeba jak z kobieta;p
Zamieszczone przez misiek^wroCzy to mozliwe, ze po 2kkm od zajscia, ciagle siedzi olej w dolotowce?
Sprawdzaj czy ci nie ubywa oliwy. Jak nie bedzie ubywac to oki jak bedzie ubywać .. to trzeba pooglądać gdzie wywala ..OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
neck99, nie no wyciek na simmeringu walu zostal zneutralizowany, nowa uszczelka i wszystko bangla
Jak narazie oliwki nie ubywa, nawet silnik po tej awarii jej nie bierze, z czego jestem zadowolonyByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
to obserwuj .. i sie na razie nie stresujOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wrobo AGR sa nie do zajechania
:szeroki_usmiech :diabelski_usmiechOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez koja86misiek^wro, zwróć uwagę ,że jak ktoś ma w opisie AGR to jego momęt obrotowy i moc przewyższa nawet PDkaOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftjanusz_007, Jak o kobietę dbasz to tez jest wierna, a jak nie dbasz, to potem musisz zmienić na inny model najczęściej na młodszy, ale tu bywają odstępstwa od normy jak z autamiOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
No narazie to ja poluje na wtryski od 110tki i jakas nowke turbawke od 130 na wakacje ... pozniej zajme sie fmiciem i z tym wszystkim uderzam do AliegoByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Witam mam pytanko!Mam octavie combi AGR 90km. Jadąc ostatnio na autostradzie zauwazyłem, że moje auto nie chce jechać więcej niz 160 km/h a w dodatku przy jeżdzie wyczuwa sie przy tej prędkości "regularne w odstępach co sekunde pszyspieszanie i zwalnianie za razem" jeżeli spuszcze noge z gazu z tych 160 na nieco mniej to te dziwne objawy znikają., ale niestety wiecej ajk 160 nie pojadę. Co to może być proszę o radę!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sebol007Co to może być proszę o radę!
moze być przepływka, pompa, turbo .. no wiele wiele ...
Bez diagnozy ani rusz. W ASO skoda sama diagnoza koszt ok 50zł i bedziesz wiedział co to jest. To w ostatecznościOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Dzieki! Widzę, że bez diagnozy sie nie obejdzie, ale co najlepsze - to jest podobna historia którą miałem przed regeneracją turbiny iwymianą przepływki jakieś 2 miesiące temu. Auto zachowywało sie podobnie aż w końcu straciło turbo bo później to juz wiecej niż 130 nie jechało a silnik przy 3tys. obr. nie chciał więcej kręcić. Tak więc chyba pójde za radą i zrobie na wszelki wypadek diagnozę. Zobaczymy czy cos wyjdzie.
Komentarz
-
-
jak silnik nie kreci powyzej 3 000 pm to bankowo przepływka. Ale u ciebie chyba kreci skoro 160 śmigasz nie ?
BTW: miałeś regenerowana turbawe ? jaki przebiehg ? ze ci poszła turbawa z AGR ?OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
A jeszcze jedno pytanko? Czy tylni zderzak z modelu 2001 combi bedzie pasował do 99, bo musze wymienić stary a przyszedł mi właśnie z 2001 i nie wiem czy nie bede miał jakiś problemów z montażem. Bo jak zadzwoniłem do salonu z zapytaniem to podobno w sedanie trzeba wymieniać lampy a jak jest w combi to nie wiedzą i boje sie żebym tez nie natrafił na jakis szkopuł.
[ Dodano: Nie 06 Maj, 07 19:40 ]
Niewiem na czym dokładnie polega regeneracja turbiny i czy nie naduzyłem tego zwrotu. Bo to wszystko robił mi zaprzyjaźniony mechanik i z tego co mi zrobil przyjołem ze to była regeneracja. wymienil mi przepływkę, rozkręcil i przeczyścił turbo(łopatki itp.) no i wspominał coś o wymianie końcówek wylotu i do lotu na kolektorze. auto miało 180 tys jak to było robione.
No i teraz zaczyna się podobnie dziać i nie wiem czy mój mechanik zrobil wszystko co należało?
Komentarz
-
Komentarz