Czyli drogą dedukcji: jeśli dól po fl pasuje do góry , to i górapo fl- przynajmniej w zakresie mocowań do dolnych części przed fl bedzie pasować. Kwestia tylko, czy mocowania samej gory do blach bedą OK.
problem z wyborem
Zwiń
X
-
problem z wyborem
witam skodziarzy!
planujemy z zona zakupic skode octavie tdi w cenie okolo 40 tys PLN
przegladam juz jakis czas oferty w necie i cos wypatrzylismy
zastanawiamy sie nad 2 opcjami:
1) octavia ice 02' 90ps, 51 kkm(?), I wlasc, salonowa, bezwypadkowa, liftback
2) octavia elegance 02' 110, 120kkm, Iwlasc, salonowa, bezwypadkowa, kombi, webasto(ponoc wysokiej klasy i ceny)
no i tu mamy problem, ktora wybrac bo z jednej strony maly przebieg(troche podejrzany, choc gosciu twierdzi ze oryginalny , bo to 2 auto w rodzinie i uzytkowane na trasach) ale i mniejsza moc, z drugiej zas ponad 2x wiekszy przebieg, na ale silniejsza i kombi, no i to webasto ale nie wiem czy to wiecej pomaga czy szkodzi?
prosze o opinie uzytkownikow tdi seryjnych 90 i 110 km czy roznica jest naprawde warta tych samych pieniedzy bo stan moze byc rozny
prosze o konkretna podpowiedz
pozdro
grzesiekASV seryjne ICE - było
ale zostało w rodzinie
-
-
Ja bym wybrał 110tkę, bo zawsze trochę więcej mocy poza tym kombi dla mnie byłoby atutem. Co do przbiegu to trzeba sprawdzić co w serwisie w niej robili - chodzi o kosztowną wymianę rozrządu przy 90kkm. Jak była zrobiona wymiana to jest mocny argument dla 110tki, bo to duże koszty.
A tak z innej beczki to nie można nazwać tematu "co wybrać octa 110km czy 90kkm". Teraz jak się taki temat widzi to trzeba wleźć i zobaczyć, a to znacznie psuje czytelność forum...Leon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
A ja zdecydowanie wybralbym opcje nr 2. Raz, ze mocniejszy silnik, dwa ze wyposarzenie bogatsze, no i jeszcze webasto jest. A przebieg 120kkm to jeszcze zaden przebieg dla tego silnika."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
gregw : też jak szukałem dla siebie autka to miałem podobne dylematy. Dla mnie najważniejsze były przebieg i rok auta. później silnik i rodzaj budy.
Tak że szukałem octavi TDI najlepiej w kombi. Ale kupiłem liftback 90 konna. Po czasie zabrakło mocy i Wojtek (Ali dodał mocy furce wystarczająco )k
Tak że ja bym wziął ta 90KM bo mniejszy przebieg mniej wyeksploatowane auto (nie chodzi tylko o silnik bo na TDI 120kkm to jeszcze nie dotarty nawet jest hehe ale o reszta : zawiecha, łożyska, opony, sprzęgło, no wszystko jest prawie jak nowe aucie z przebiegiem 50kk).
Jeśli chodzi o moc jak zawirusujesz tą 90 to 110konne łykasz spokojnie. Dlatego na to bym nie patrzył. A jak już chcesz tą moc to zawsze turbinę możesz zmienić wtryski i wydoić znacznie więcej niż fabryczna 130. Pyzatym przebieg im mniejszy do wirusa tym chyba lepiej
Pyzaty liftback ma duży bagażnik.
Twoja decyzjaOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
z jednej strony maly przebieg(troche podejrzany, choc gosciu twierdzi ze oryginalny , bo to 2 auto w rodzinie i uzytkowane na trasach)
Takze jezeli gosc ma wiecej aut w rodzinie, to jest to prawdopodobne...Pozdrawiam, Marcin
Komentarz
-
-
Moja też jak kupywałem miala 60kk na liczniku i przebiek 100% prawdziwy a rocznik . . .08.2002k
OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Moje auto ma 129.000 km - jest jak nowe, zarowno technicznie jak i wygladem.
Ogolnie zauwazam taka dziwna rzecz, ze jest straszna presja wszystkich kupujacych na maly przebieg.
Pewnie dlatego w naszym kraju nie ma ani jednego auta, ktore zrobilo ponad 200.000 km, ale tylko... w ogloszeniach. :roll: :wink:
Ja bym dokladnie sprawdzil oba auta. Jesli samochod jest serwisowany, a wszystkie zuzywajace sie elementy byly wymieniane, to takie auto praktycznie sie nie starzeje.
Poza tym niewykluczone, ze to wlasnie ten z wiekszym przebiegiem bedzie wymagal w najblizszym czasie mniejszych nakladow finansowych.
Bo 60.000 to akurat taki przebieg do ktorego praktycznie sie nic nie wymienia, a potem zaraz sie wszystko sypie, a to klocki i tarcze trzeba zmienic, a to elementy zawieszenia, itp.
Ten drugi, jesli mial wszystko robione na biezaco moze byc igla.
Moze, ale nie musi - warto samemu ocenic.
No i nr 2 ma mocniejeszy silnik i lepsze wyposazenie. No i jest kombi (jesli ktos preferuje).
Tak jak pisze - jesli nr dwa jest zadbany i serwisowany, bez zadnych przygod, to nawet sekundy bym sie zastanawial.
Ale to moja prywatna opinia.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Witam
Jako, ze calkiem niedawno przeszedlem te sama droge podziele sie paroma poradami.
Polecam przejechanie sie z I wlascicielem do ASO na sprawdzenie auta.
Kosztuje to w sumie niewiele (100-150 zl) a moze oszczedzic przykrej niespodzianki pozniej.
Radze tez dokonywac zakupu z jakims zaprzyjaznionym specjalista -
bedzie w stanie na zimno ocenic zeznania I wlasciciela i wyniki sprawdzenia przez ASO.
Co do tych dwoch ofert - nie podales ani linkow ani zdjec, wiec ciezko mi cos doradzic.
Jesli jednak planujesz przejazdy z dwoma dziecmi to radze ci dobrze wez kombiaka.
Naprawde ta ekstra przestrzen sie przydaje.
Pozdrawiam
Zibi
PS. Co do 2 fotelikow + 1 osoby z tylu - IMHO da rade, ale bedzie niewygodnie. Zreszta zapytaj lepiej Tomi'ego98.
Komentarz
-
Komentarz