LAURIN&KLEMENT 1.8T 150kkm

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Wlod
    Drive
    • 2006
    • 63

    LAURIN&KLEMENT 1.8T 150kkm

    Zamieszczone przez Ziomal
    A co daje wymiana wtrysków?
    Wieksza dawke paliwa = wieksza moc.
  • borut
    Rider
    S_OCP Member
    • 2005
    • 299

    #2
    LAURIN&KLEMENT 1.8T 150kkm

    Panowie

    Mam okazje kupic Octavie w wersji Laurin&Clement 2000 rocznik 150kkm silnik 1.8T. Czy macie jakies sugestie? Ile to może kosztować, żeby powiedzieć iż jest to dobry zakup, jakie są problemy eksploatacyjne, czy nie zaduży przebieg i inne Wasze uwagi będą mile widziane. Pomóżcie prosze w podjęciu decyzji.

    Pozdrawiam
    Powered by VSI PRINS

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      150 tys na 5 lat według mnie jest mało , jak mój Tata robi 50 tys w 1,5 roku? Silnik dobry ,wyposażenie wyśmienite . Niestety w cenach się nie orientuje Pozdrawiam
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Djczas jezdzi takim, to niedlugo cos napisze, pare osob tez ma na forum takie. Danielpoz ma L&K ale TDI
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #5
          ponad 150 tys zreszta musze opisac ten fakt w innym topicu

          mam rocznki 2001 i wlasciwie to co mam ci napisac??? jesli cala,ladna,bez sladow zbytniego zmeczenia i cena przyzwoita to brac

          Komentarz

          • EŁ
            L&K
            • 2004
            • 1168
            • Octavia III (5E3)
            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
            • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

            #6
            sprawdz dokładnie sprezarkę......posłuchaj uwaznie rozgrzanego silnika czy nie słuchac klekotania ...jak tak mogą być do wymiany szklanki( tak jak u mnie)...koszty jedenej oryginalnej ok 100 zł..a jest ich 20 :evil: ..aha i daj porządnie w palnik i sprawdz sprzęgło..ja mam teraz 150 tys i własnie sie skończyło.... :lol:

            Komentarz

            • tomek
              L&K
              • 2005
              • 1078

              #7
              a czy to jest model nowy czy stary??
              150kkm to jest tak w sam raz, u mnie jest teraz 160kkm.
              O2FL RS | S2 | F2

              Komentarz

              • djczas
                RS
                • 2005
                • 9612

                #8
                a wiec L&K ma bardzo dobre wykończenie i trwałe jesli ktoś kupił L&K i w piec lat zrobił 150tyskm to dla mnie jest to raczej co najmniej dziwne no chyba że ma pełną dokumentacje
                Silnik jest trwałą jednostką i dobrze znosi różne warunki używania wiem coś o tym uwież mi. z tym co na pisał EŁ sie zgadzam trzeba sprawdzić sprężarke oraz sprzęgło bo to są dwa najsłabsze punkty tego auta ale jak ktoś jeździ normalnie to sprzegło na długo wystarcza i turbo tak samo. Co do trwałości to spokojnie ten silnik może jeździć bez remontu po 300 - 500 tys km takie przebiegi robią na taxówkach a oni nie zawsze dbają o silniki

                Komentarz

                • Dig Dug
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 1306
                  • Seat

                  #9
                  Ja mialem okazje jezdzic dwoma A3 z 1,8T podczas jazd probnych i w jednej podczas puszczanie sprzegla tak dziwnie szarpalo (130k km), jakby tlumiki byly siadniete, a w drugim popiskiwalo jakby lozysko wyciskowe (156k km). Tak wiec uwaga na sprzeglo.
                  Była O1 jest F2.

                  Komentarz

                  • Lacrima
                    Classic
                    • 2005
                    • 35

                    #10
                    Ja kupiłem L&K niecały rok temu. Rocznik 2001 (I rejestracja 2002). Przebieg 132 tyś. Auto kupowałem od znajomego, większość przebiegu to trasa Polska - Niemcy, bo tam prowadzi działalność gospodarczą.

                    Musiałem od razu wymienić przepływomierz. Sprzegło zaczyna mi się powoli ślizgać, amortyzatory z przodu są do wymiany wraz z poduszkami. Troszeczkę "ztyrana" skóra (jasna), ale to niedbalstwo mojego znajomego. Z sumą zmieściłem się w granicach 40 tyś. Tyle, że to TDI 1.9.

                    Najlepiej będzie jak pojedziesz do dobrego ASO, niech dokładnie wszystko sprawdzą.

                    a z auta jestem okroponie zadowolony i nie zamienie go na inne!

                    Zamieszczone przez djczas
                    Co do trwałości to spokojnie ten silnik może jeździć bez remontu po 300 - 500 tys km takie przebiegi robią na taxówkach a oni nie zawsze dbają o silniki
                    ostatnio jechałem taksówką (skoda octavia 1.9 TDI 90KM, rocznik '97), gość miał przebieg 460tyś i jedyne na co narzekał, to elektronika, powiedział, że powoli siada. Do silnika nie miał zastrzeżeń. Powiedział, że takie robią 50-70tyś... a 110KM już mniej w tej samej pojemności oczywiście.
                    dziwne, u mnie to działa

                    Komentarz

                    Pracuję...