Zamieszczone przez Ziomal
LAURIN&KLEMENT 1.8T 150kkm
Zwiń
X
-
LAURIN&KLEMENT 1.8T 150kkm
Panowie
Mam okazje kupic Octavie w wersji Laurin&Clement 2000 rocznik 150kkm silnik 1.8T. Czy macie jakies sugestie? Ile to może kosztować, żeby powiedzieć iż jest to dobry zakup, jakie są problemy eksploatacyjne, czy nie zaduży przebieg i inne Wasze uwagi będą mile widziane. Pomóżcie prosze w podjęciu decyzji.
PozdrawiamPowered by VSI PRINS
-
-
danielpoz
ponad 150 tys zreszta musze opisac ten fakt w innym topicu
mam rocznki 2001 i wlasciwie to co mam ci napisac??? jesli cala,ladna,bez sladow zbytniego zmeczenia i cena przyzwoita to brac
Komentarz
-
sprawdz dokładnie sprezarkę......posłuchaj uwaznie rozgrzanego silnika czy nie słuchac klekotania ...jak tak mogą być do wymiany szklanki( tak jak u mnie)...koszty jedenej oryginalnej ok 100 zł..a jest ich 20 :evil: ..aha i daj porządnie w palnik i sprawdz sprzęgło..ja mam teraz 150 tys i własnie sie skończyło.... :lol:
Komentarz
-
-
a wiec L&K ma bardzo dobre wykończenie i trwałe jesli ktoś kupił L&K i w piec lat zrobił 150tyskm to dla mnie jest to raczej co najmniej dziwne no chyba że ma pełną dokumentacje
Silnik jest trwałą jednostką i dobrze znosi różne warunki używania wiem coś o tym uwież mi. z tym co na pisał EŁ sie zgadzam trzeba sprawdzić sprężarke oraz sprzęgło bo to są dwa najsłabsze punkty tego auta ale jak ktoś jeździ normalnie to sprzegło na długo wystarcza i turbo tak samo. Co do trwałości to spokojnie ten silnik może jeździć bez remontu po 300 - 500 tys km takie przebiegi robią na taxówkach a oni nie zawsze dbają o silniki
Komentarz
-
-
Ja kupiłem L&K niecały rok temu. Rocznik 2001 (I rejestracja 2002). Przebieg 132 tyś. Auto kupowałem od znajomego, większość przebiegu to trasa Polska - Niemcy, bo tam prowadzi działalność gospodarczą.
Musiałem od razu wymienić przepływomierz. Sprzegło zaczyna mi się powoli ślizgać, amortyzatory z przodu są do wymiany wraz z poduszkami. Troszeczkę "ztyrana" skóra (jasna), ale to niedbalstwo mojego znajomego. Z sumą zmieściłem się w granicach 40 tyś. Tyle, że to TDI 1.9.
Najlepiej będzie jak pojedziesz do dobrego ASO, niech dokładnie wszystko sprawdzą.
a z auta jestem okroponie zadowolony i nie zamienie go na inne!
Zamieszczone przez djczasCo do trwałości to spokojnie ten silnik może jeździć bez remontu po 300 - 500 tys km takie przebiegi robią na taxówkach a oni nie zawsze dbają o silnikidziwne, u mnie to działa
Komentarz
-
Komentarz