W części zaś nie ma takich różnic.
W związku z tym moje pytanie: jak to wygląda w autach szanownych forumowiczów?
Czy jest to normalne zjawisko czy też może być to zaślepka kamuflująca brak poduszki.
Pozdrawiam i czekam na uwagi.
PS. Jest to mój pierwszy post więc jeśli źle go zaadresowałem to proszę o jego przeniesienie lub usunięcie.
Witam
podłączę się pod temat kolegi, również planuje zakup octavii i nurtuje mnie pytanie odnośnie oznaczeń silnika TDI na pokrywie silnika, a mianowicie, na allegro jest bardzo dużo ogłoszen gdzie sprzedawcy opisują silnik 110KM a na klapie same białe literki
np http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9410197
jak to z tymi oznaczeniami jest. Wiem że są tylko dwa silniki 110 ASV i AHF.
Czy sprzedawcy chcą wcisnąć 90-tke w takich ogłoszeniach??
I jeszcze jedno pytanie, w jakich O1 był komputer pokładowy taki duży między zegarami? w jakich rocznikach wersjach? Czy funkcje które posiadał ten duży komputer są takie same jak w tym w "zegarku" ?
z góry dziekuję za odp.
pozdrawiam
mariush19, w skiążce servisowej lub w naklejce w bagażniku jest info o kodzie silnika AHF ASV ASZ itd. pozartm masz tam zapisane np 66kW
CZYLI 66x1.36= 90KM :wink:
Zamieszczone przez mariush19
I jeszcze jedno pytanie, w jakich O1 był komputer pokładowy taki duży między zegarami? w jakich rocznikach wersjach? Czy funkcje które posiadał ten duży komputer są takie same jak w tym w "zegarku" ?
Ten zegar to tzw. maxi dot. był dostępny za dopłatą. pokazuje to co zwykły kom.+ ma graficzne wyświetlanie sylwetki auta i pokazuje otwarte drzwi brak płynu do sprysków itd.
opisują silnik 110KM a na klapie same białe literki
jesli pytasz o napisy na pokrywie silnika to tak niestety, dla zmylki kupujacego, sie zdarza; sam tak mam w swoim asv i jak pytalem w aso a gdzie czerwone "i" to mi odpowiedziano ze tak zamontowano w fabryce, i jest to nierzadka praktyka bo wiecej wyprodukowali z bialymi "i", a jak sie klient upiera to oni pomaluja w salonie na miejscu
jak masz watpliwosci czy to pokrywa z tego egzemplarza to ja odkrec i z drugiej strony masz wybity rok i mies. produkcji, choc to tez nie da Ci ostatecznej odpowiedzi, ale zawsze cos
jesli mialbym sie czepiac tej pokrywy, to bardziej tego gdzie sie podzialy zaslepki na srubach mocujacych, czyzby maly zonk :? :?:
jesli pytasz o napisy na pokrywie silnika to tak niestety
tak oczywiscie o pokrywe silnika mi chodzilo nie wiem czemu tej klapy sie uczepiłem
Ok dzieki za podpowiedzi, jedyna opcja to po numerach silnika sprawdzać bo naklejke w bagażniku też pewnie przeklejają, a może i numery na silniku przebijają, przecież silnik teraz to tylko część wymienna więc można mieć numery jakie się chce
Komentarz