www.opony.com czy to pewny sklep z oponami ? Ktoś z Was u nich kupował ?
OPONY ZIMOWE NA SEZON 2009/10
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez trytonJakub zobacz tylko na cene i date produkcji oponek w tym sklepie u nich UG 7+ 195/65/15 są po 230 z zeszłego roku, a ja kupowałem w zeszłym tygodniu tegoroczne 2409 po 235 więc dobrze sprawdzPozdrawiam
Komentarz
-
-
rekin, 205/55/16 nie kombinuj z 215, nie ma takiego sensu, w koncu ponad 200KM pod maska nie masz
[ Dodano: Pon 28 Wrz, 09 20:41 ]
Jak ktos opony zdziera w sezon albo dwa, to moga byc i takie z ubieglego roku, przeciez guma nie zmeczyla sie az tak, a te z ubieglego roku moga miec DOT z konca 08 albo nawet poczatek 09
Komentarz
-
-
www.opony.com czy to pewny sklep z oponami ? Ktoś z Was u nich kupował ?
Komentarz
-
-
dlaczego nie Kormoran SnowPro B2 lub Sava Eskimo S3 ?
szerokie rowki miedzy klockami bieznika, opony sie nie zamulaja , szczególnie w pośniegowym błocie.
Kto jeździł i pamięta Kormorana Winter S-100 wie o co chodzi
niestety, takiego bieżnika juz nikt nie robi bo nie wyglada lansersko :roll:
Komentarz
-
-
Ja w Fabi miałam Savę Eskimo S3. Bardzo dobrze się na tym w mieście jeździło. I na sypkim, świeżym śniegu i na błocie pośniegowym. Teraz prócz zakupu GoodYear Ultra Grip 7+ biorę pod uwagę też Savę Eskimo s3.AniaM
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
O2 FL 2009 Combi Ambiente 1,8TSI (160KM)
Komentarz
-
-
Z najnowszych testów ADAC http://www1.adac.de/Tests/Reifentest...ePageID=268552
wynika że na deszcz najlepsza Goodyear UG7+, na śnieg Continental TS830 a na lód Dunlop Sp Wintersport 3D...Seria 188KM/270Nm na 95RON
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26Czyli mamy 2 liderów:
Goodyear UG7+ i Continental TS830.
Ja osobiście zawsze w zimie zaliczam góry. I wolę mieć opony nieco mniej komfortowe na miasto i typową polska zimę w trasie (mokry asfalt lub suchy asfalt przy - 20 o C), ale za to chcę mieć pewność podczas jazdy w typowo zimowych górskich warunkach, nie myśląc o wożeniu łańcuchów. Zawsze przebijam się przez niektóre odcinki pod śniegiem szorując spodem - ale zawsze prę do przodu jak czołg. Od czterech sezonów zimowych pomykam na Pilot Alpin Michelina. Jeszcze się nie zawiodłem!
Dobieraj w zależności od potrzeb:
1. albo warunki na nizinach
2. albo wypad w góry (wtedy nawet dla 1 czy 2 tygodni bezpieczeństwa i pewności warto poświęcić trochę komfortu przez resztę jazd).pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
Ja powiem tak. W tym roku kupiłem Continentale TS830. W testach ADAC czołowe miejsca. Dobra marka, pochlebne opinie użytkowników. Co do nalewek nawet najlepszych to myślę, że miałbym w dupie czy tanie i mają gwarancję jak z niej nie skorzystam bo będe leżał 2 metry pod ziemią. Amen "Bracia Oktaviusze".Filiżanka Cappucino
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kruchybossJa powiem tak. W tym roku kupiłem Continentale TS830. W testach ADAC czołowe miejsca. Dobra marka, pochlebne opinie użytkowników. Co do nalewek nawet najlepszych to myślę, że miałbym w dupie czy tanie i mają gwarancję jak z niej nie skorzystam bo będe leżał 2 metry pod ziemią. Amen "Bracia Oktaviusze".pozdrawiam - Darek
Komentarz
-
-
zamówiłem dziś Continentale TS830
Uważam, że osoby które cenią sobie jakość i kupują na kilka sezonów powinny brać najnowsze modele.
Miałem kiedyś taką sytuację, że rozwaliłem opone Dunlopa i nie mogłem nigdzie kupić 1 sztuki - było to zimą 2005 roku.
Poratował mnie Thart z Wrocławia dekompletował 4 sztuki i mogłem jeździć. Rok później w salonie Volvo widziałem auto na oponie zimowej z kupne której rok wcześniej były problemy - tylko się uśmiałem.
Komentarz
-
-
Witajcie,
Jeżdżę od prawie 10 lat na NOKIANach, kiedyś i letnich (tak tak, letnich! :wink: )i zimowych!
Przeszedłem przez różne ich konstrukcje.
Wszystkie były naprawdę bardzo dobre.
Miękkie (czyli nie za twarde przy niższych temperaturach), żadna nigdy nie uległa uszkodzeniu (ani na bokach, ani ząbkowanie), dość ciche ...
Trend w zmianach wydaje się jest stały - kolejne propozycje producentów (w tym także Nokian) coraz bardziej przystosowane do warunków miejskich, coraz mniej - do ekstremalnych.
Jednak ciągle w sprzedaży (w zależności od rozmiarów) są W (polecam na warunki trudniejsze) i WR na warunki raczej miejskie, niewielkie śniegi.
Zachęcam także do nie przesadzania z szerokością opon, na dużo wody, błoto, śnieg zawsze lepiej mieć węższe - mniej wody (błota lub śniegu) do usunięcia spod koła i wyższa możliwa prędkość do utraty przyczepności (np, auqaplaningu).
Pozdrawiam, :szeroki_usmiechStarik, ale jeszcze lata ... SCOUTem
Komentarz
-
Komentarz