TAK, ja i Piotrek bedziemy. Michał też powinien byc
Stefan Batory - czyli czarny kopciuch za furakiem
Zwiń
X
-
Stefan Batory - czyli czarny kopciuch za furakiem
Pytanie w kwestii formalnej:
Co może powodować Stefana Batorego za autem? Zaznaczam że nie mam killerskiego virusa, natomiast auto ma juz swoje nalatane (150.000km). Które elementy moga wpływac na ten odkurzwtryski, turbina, pompa, itp itd... ? nie chce metoda prób i błędów wymieniać połowy samochodu.
Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
-
-
BOV? A co to jest?Leon Top Sport 1.8T ale next bedzie Octavia II TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez QBAA nie chodzi ci o Blow OFF?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Martinezkurna chata to nie topic o BOVie :[ Ktoś jeszcze ma jakiś pomysł co może powodować kopcenie?
A poza tym Master's chyba ma BOVa w Lupku
Ja obstawiam:
- padniętą turbinę - nie trzyma właściwego ładowania, a program przelewa i daje zbyt bogatą mieszankę
- padniętą lambdę - ale to by towarzyszyła temu nierówna praca silnika
- pół-padniętą przepływkę. bo całkowicie padnięta to by sią dała odczuć "drastycznie". Przepływki czasami padają etapami. Może się tak zdarzyć, że "zbiera" błędne informacje o ilości powietrza w dolocie i podaje zbyt bogatą mieszankę - to się jednak nie zdarza zbyt często
- dziura/nieszczelność na odcinku turbo-naleśnik-IC-przepustnica. Powietrze może spieprzać (to raczej słyszalne). Przez to powstaje niewłaściwa proporcja Air Fuel Ratio - jest zbyt dużo paliwa w mieszance
- wina programu
Jaka by to nie była przyczyna, nie jest to niebezpieczne dla silnika. Zalewanie nie skróci jego żywotności. Konsekwencją jest mniej, lub bardziej wyczuwalna strata mocy i większe zużycie paliwa.
Pozdrawiam!
Bartek
EDIT: moja teoria się odnosi oczywiście do 1.8Tbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez QBATo turbina, już od dłuższego czasu wiadomo, że jest na wykończeniu
wiesz, przy modach 1.8T często okazuje się, że naprawiasz jedną rzecz, a okazuje się, że padła następnataki urok tego silnika
dobre jest to, że w nim prawie nic się nie psuje
Pozdr!
BPbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
Ale w dieselku gwizdka nie da rady zalozyc, nie ma takiej potrzebyLeon Top Sport 1.8T ale next bedzie Octavia II TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Martinezkurna chata to nie topic o BOVie :[ Ktoś jeszcze ma jakiś pomysł co może powodować kopcenie?
A poza tym Master's chyba ma BOVa w Lupku
[ Dodano: Pią 29 Paź, 04 16:43 ]
Zamieszczone przez SkotniolAle w dieselku gwizdka nie da rady zalozyc, nie ma takiej potrzeby*** New Auta do 30% Taniej z Salonu PL ***
www.cars4vip.pl
Komentarz
-
-
A ja jednak upieram się że u kolegi w 1.8T za kopcenie przy redukcji odpowiedzialny jest BOV :twisted: Sprawdzcie mu błędy w sterowniku - powinno być coś o przekroczeniu regulacji sondy lambda (notorycznie kasowany u Atur'a :mrgreen
Martinez, na Twoim miejscu podjechałbym do Masters'a lub Diagtronika i oddał furę w dobre ręce w celu zdiagnozowania
Komentarz
-
Komentarz