TAK, ja i Piotrek bedziemy. Michał też powinien byc
Stefan Batory - czyli czarny kopciuch za furakiem
Zwiń
X
-
Stefan Batory - czyli czarny kopciuch za furakiem
Pytanie w kwestii formalnej :
Co może powodować Stefana Batorego za autem? Zaznaczam że nie mam killerskiego virusa, natomiast auto ma juz swoje nalatane (150.000km). Które elementy moga wpływac na ten odkurz wtryski, turbina, pompa, itp itd... ? nie chce metoda prób i błędów wymieniać połowy samochodu.Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
-
-
BOV? A co to jest?Leon Top Sport 1.8T ale next bedzie Octavia II TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez QBAA nie chodzi ci o Blow OFF?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Martinezkurna chata to nie topic o BOVie :[ Ktoś jeszcze ma jakiś pomysł co może powodować kopcenie?
A poza tym Master's chyba ma BOVa w Lupku
Ja obstawiam:
- padniętą turbinę - nie trzyma właściwego ładowania, a program przelewa i daje zbyt bogatą mieszankę
- padniętą lambdę - ale to by towarzyszyła temu nierówna praca silnika
- pół-padniętą przepływkę. bo całkowicie padnięta to by sią dała odczuć "drastycznie". Przepływki czasami padają etapami. Może się tak zdarzyć, że "zbiera" błędne informacje o ilości powietrza w dolocie i podaje zbyt bogatą mieszankę - to się jednak nie zdarza zbyt często
- dziura/nieszczelność na odcinku turbo-naleśnik-IC-przepustnica. Powietrze może spieprzać (to raczej słyszalne). Przez to powstaje niewłaściwa proporcja Air Fuel Ratio - jest zbyt dużo paliwa w mieszance
- wina programu
Jaka by to nie była przyczyna, nie jest to niebezpieczne dla silnika. Zalewanie nie skróci jego żywotności. Konsekwencją jest mniej, lub bardziej wyczuwalna strata mocy i większe zużycie paliwa.
Pozdrawiam!
Bartek
EDIT: moja teoria się odnosi oczywiście do 1.8Tbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez QBATo turbina, już od dłuższego czasu wiadomo, że jest na wykończeniu
wiesz, przy modach 1.8T często okazuje się, że naprawiasz jedną rzecz, a okazuje się, że padła następna taki urok tego silnika dobre jest to, że w nim prawie nic się nie psuje
Pozdr!
BPbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
Ale w dieselku gwizdka nie da rady zalozyc, nie ma takiej potrzebyLeon Top Sport 1.8T ale next bedzie Octavia II TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Martinezkurna chata to nie topic o BOVie :[ Ktoś jeszcze ma jakiś pomysł co może powodować kopcenie?
A poza tym Master's chyba ma BOVa w Lupku
[ Dodano: Pią 29 Paź, 04 16:43 ]
Zamieszczone przez SkotniolAle w dieselku gwizdka nie da rady zalozyc, nie ma takiej potrzeby*** New Auta do 30% Taniej z Salonu PL ***
www.cars4vip.pl
Komentarz
-
-
A ja jednak upieram się że u kolegi w 1.8T za kopcenie przy redukcji odpowiedzialny jest BOV :twisted: Sprawdzcie mu błędy w sterowniku - powinno być coś o przekroczeniu regulacji sondy lambda (notorycznie kasowany u Atur'a :mrgreen
Martinez, na Twoim miejscu podjechałbym do Masters'a lub Diagtronika i oddał furę w dobre ręce w celu zdiagnozowania
Komentarz
-
Komentarz