rodzaj silnika TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cartel1
    Ambiente
    • 2007
    • 249

    #26
    Silniki BKD z tych wszystkich dwulitrówek bodajże najlepiej się spisują :P
    [center:a5df0a9dad]

    [/center:a5df0a9dad]

    Komentarz

    • karo
      Drive
      • 2009
      • 77

      #27
      Maicroft, nie... ja mam ASV z czerwca 2005.

      pedro, silniki na pompie (VP) sa mniej czule na jakosc paliwa i minimalnie mniej paliwa potrzebuja (niz w miare analogiczne PD).

      Komentarz

      • pedro
        Ambiente
        • 2009
        • 178

        #28
        czyli starsza technologia wydaje sie byc lepsza, a już na pewno tańsza, bo awaria tych nowszych na pompowtryskach jest kosztowna w naprawie - koszt samych pompowtrysków jest duży.

        [ Dodano: Wto 15 Gru, 09 17:06 ]
        Przeglądam rózne fora na temat wyboru jednostki napedowej i rozwiazań w niej zastosowanych. Ja już wybrałem i na pewno bedzie to silnik diesel. Tylko teraz jakiej mocy wybrac? 90km, 110km, czy może młodszy rocznik na pompowtryskach 102km 75kw?
        Auto chce kupic jeszcze w tym roku.
        Pozdrawiam
        pedro

        Komentarz

        • jurczap
          Classic
          • 2010
          • 13

          #29
          Witam,

          przymierzam się do zakupu Octavii (raczej I niż II) i oglądałem dziś dwa egzemplarze (identyczne). Miały one silnik 1.9 z oznaczeniem AXR.

          Co możecie powiedzieć o tym silniku ? Nie znam się na silnikach VW, jak to jest z turbiną, pompowstryskami, kołem dwumasowym w tym silniku ? Jakie niespodzianki serwisowe mnie mogą spotkać jeśli kupię samochód z tym silnikiem i przebiegiem 75-90 tys km ?

          I jeszcze jedno - w jednej z nich przy dodawaniu gazu na biegu jałowym było słychać ciche "pyknięcie" w momencie naciśniecia gazu, w drugie, co to może oznaczać ?

          Z góry dzięki za wszelkie informacje.
          Piotrek

          Komentarz

          • pedro
            Ambiente
            • 2009
            • 178

            #30
            Jurczap taki przebieg jak podajesz do to dopiero rozgrzewka dla tych motorów
            Wszystko zależy od tego jak auto było użytkowane,jeśli ktoś dbał to miał i jeszcze następny właściciel będzie się cieszył z samochodu.
            Oglądałem Octavie z 06r. użytkowaną tylko i wyłącznie przez kobietę i po 140tys km sprzęgło już się kończyło. Potem jeszcze kilka innych sztuk i powiem Ci tylko tyle że wybór naprawdę nie był prosty. W końcu kupiłem od I właściciela z 06r. silnik AXR 101 km z przebiegiem tak zwanym autostradowym prawie 200tys km.
            Pozdrawiam
            pedro

            Komentarz

            • adi747
              L&K
              • 2008
              • 1138

              #31
              Czyli co w2.0 kupic lepiej ?? 8 zaworowe czy 16 zaworowe ?? BMN-A wszyscy skreślają faktycznie taka kicha czy tak sie utarło ?? bkd wynika ze jest ok ale ma 140km a patrzymy za 170km i od ktorego roku w rs czyli bmn bo nie wiem czy był jakis inny typ można nie bac sie ze głowica pęknie ?? 2007juz śmiało czy nie
              http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
              była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
              2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
              JEST
              megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
              octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
              octavia 2 2.0TDI BKD

              Komentarz

              • piramida
                RS
                • 2009
                • 12222
                • Superb III (3V3)

                #32
                Zamieszczone przez adi747
                Czyli co w2.0 kupic lepiej ?? 8 zaworowe czy 16 zaworowe ?? BMN-A wszyscy skreślają faktycznie taka kicha czy tak sie utarło ?? bkd wynika ze jest ok ale ma 140km a patrzymy za 170km i od ktorego roku w rs czyli bmn bo nie wiem czy był jakis inny typ można nie bac sie ze głowica pęknie ?? 2007juz śmiało czy nie
                kupuj bkd, w bmnie chu..we są pierzowtryski siemensa, zrobisz program i bedziesz miał te 170 koni, głowicą sie nie przejmuj, za 50zł można ją podreperować :szeroki_usmiech
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz

                • Biszczu
                  RS
                  • 2011
                  • 5567

                  #33
                  zawsze możesz kupić jeszcze BJB 1,9 TDI 105 KM 77 Kw na pompowtryskiwaczach :P
                  "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                  Komentarz

                  • barteq
                    Rider
                    • 2011
                    • 309
                    • Opel

                    #34
                    Jednak większość 1.9 105KM to BXE :P


                    OneDetailing.pl - Profesjonalne kosmetyki samochodowe. Zapraszam!

                    Komentarz

                    • pawel271182
                      Drive
                      • 2007
                      • 62

                      #35
                      Zamieszczone przez piramida
                      Zamieszczone przez adi747
                      Czyli co w2.0 kupic lepiej ?? 8 zaworowe czy 16 zaworowe ?? BMN-A wszyscy skreślają faktycznie taka kicha czy tak sie utarło ?? bkd wynika ze jest ok ale ma 140km a patrzymy za 170km i od ktorego roku w rs czyli bmn bo nie wiem czy był jakis inny typ można nie bac sie ze głowica pęknie ?? 2007juz śmiało czy nie
                      kupuj bkd, w bmnie chu..we są pierzowtryski siemensa, zrobisz program i bedziesz miał te 170 koni, głowicą sie nie przejmuj, za 50zł można ją podreperować :szeroki_usmiech
                      A w jaki sposób ?

                      Komentarz

                      • Arti23
                        Elegance
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 892
                        • Superb II combi (3T5)
                        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                        #36
                        Zamieszczone przez pawel271182
                        Zamieszczone przez piramida
                        Zamieszczone przez adi747
                        Czyli co w2.0 kupic lepiej ?? 8 zaworowe czy 16 zaworowe ?? BMN-A wszyscy skreślają faktycznie taka kicha czy tak sie utarło ?? bkd wynika ze jest ok ale ma 140km a patrzymy za 170km i od ktorego roku w rs czyli bmn bo nie wiem czy był jakis inny typ można nie bac sie ze głowica pęknie ?? 2007juz śmiało czy nie
                        kupuj bkd, w bmnie chu..we są pierzowtryski siemensa, zrobisz program i bedziesz miał te 170 koni, głowicą sie nie przejmuj, za 50zł można ją podreperować :szeroki_usmiech
                        A w jaki sposób ?
                        szkoda że wcześniej nie wiedziałem że za 50 zł mogę naprawić moje autko a ja głupi wydałem ponad 6000 zł na naprawę silnika. takie bajki to my a nie nam. ja mam BKD z 2008 roku i głowica też poleciała. z 2.0 TDI najbezpieczniej chyba kupić 8V tam z tego co mi wiadomo jest względny spokój.
                        Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                        Komentarz

                        • piramida
                          RS
                          • 2009
                          • 12222
                          • Superb III (3V3)

                          #37
                          Zamieszczone przez Arti23
                          Zamieszczone przez pawel271182
                          Zamieszczone przez piramida
                          Zamieszczone przez adi747
                          Czyli co w2.0 kupic lepiej ?? 8 zaworowe czy 16 zaworowe ?? BMN-A wszyscy skreślają faktycznie taka kicha czy tak sie utarło ?? bkd wynika ze jest ok ale ma 140km a patrzymy za 170km i od ktorego roku w rs czyli bmn bo nie wiem czy był jakis inny typ można nie bac sie ze głowica pęknie ?? 2007juz śmiało czy nie
                          kupuj bkd, w bmnie chu..we są pierzowtryski siemensa, zrobisz program i bedziesz miał te 170 koni, głowicą sie nie przejmuj, za 50zł można ją podreperować :szeroki_usmiech
                          A w jaki sposób ?
                          szkoda że wcześniej nie wiedziałem że za 50 zł mogę naprawić moje autko a ja głupi wydałem ponad 6000 zł na naprawę silnika. takie bajki to my a nie nam. ja mam BKD z 2008 roku i głowica też poleciała. z 2.0 TDI najbezpieczniej chyba kupić 8V tam z tego co mi wiadomo jest względny spokój.
                          ty zapłaciłeś 6tys a ja 50zł :wink:

                          P.S. 6 tys kosztowała cię naprawa głowicy? :shock:

                          Odnośnie bajek to przy następnej analizie oleju się okaże ile w tym bajki a ile prawdy i kto się będzie wtedy śmiał baranim głosem :szeroki_usmiech
                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                          Komentarz

                          • Arti23
                            Elegance
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 892
                            • Superb II combi (3T5)
                            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                            #38
                            Zamieszczone przez piramida
                            P.S. 6 tys kosztowała cię naprawa głowicy? :shock:
                            naprawa głowicy, czyszczenie turbiny, wymiana takiej a'la chłodniczki która znajduje się nad kolektorem wydechowym, dem. i mont. głowicy, wym. uszczelniaczy zaworowych, wym. oleju, usunięcie katalizatora, uszczelki, i inne duperele ... suma sumarum wyszło prawie 6 kzł.

                            z tego co pamiętam to napawa samej głowicy coś około 1300 zł


                            Sorry za OT
                            Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                            Komentarz

                            • piramida
                              RS
                              • 2009
                              • 12222
                              • Superb III (3V3)

                              #39
                              Arti23, to grubo, ile masz zrobione kilosów w tym silniku?
                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                              Komentarz

                              • Biszczu
                                RS
                                • 2011
                                • 5567

                                #40
                                za tą cenę kupiłbym nowy silnik :szeroki_usmiech
                                "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                                Komentarz

                                • piramida
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 12222
                                  • Superb III (3V3)

                                  #41
                                  Zamieszczone przez Biszczu
                                  za tą cenę kupiłbym nowy silnik :szeroki_usmiech
                                  raczej nowy stary który nie wiadomo w jakim jest stanie i ile ma zrobione :wink:
                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                  Komentarz

                                  • Biszczu
                                    RS
                                    • 2011
                                    • 5567

                                    #42
                                    no o właśnie takim mówię, jak się dobrze poszuka to w dobrym stanie się trafi , ale moim zdaniem cena za naprawę silnika 6 tyś kosmos :shock:
                                    "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                                    Komentarz

                                    Pracuję...