Zakładałem kiedys taki post ale chyba umknął gdzieś kiedy strona była nieczynna.
Mój nawiew wogóle nie daje powietrza, ani do kabiny, ani na szyby. Moge go włączyć nawet na czwarty, najwyższy bieg i dopiero na nim cos tam leci z kratek nawiewu, ale przy malejących temperaturach nie da się normlanie rozgrzać wnętrza. To samo z szybą, jak zaparuje to po ptakach - nie przetrę ścierą to nic nie zobaczę bo nawiew jej nie osuszy.
Przy zamknięciu obiegu sytuacja jakby się poprawia bo jakieś tam ciepło już czuć, ale przy czwartm biegu i zamkniętym obiegu nadmuch powinen mi rozczochrać fryzurę, a tak leci jakaś bździna jedynie.
Jeśli nie słyszysz żeby powietrze uciekało gdzieś dołem w wyniku rozszczelnienia, to tak jak sebu obstawiam filtr kabinowy.
Jeśli masz klimę, to zapodaj z klimy na szybę w celu jej osuszenia i jeśli zaraz po wyłączeniu zaparuje znowu, to bardzo możliwe, ze masz dodatkowo filtr MOKRY (wtedy jest takie wrażenie jakbyś dmuchał na szybę parą).
Życie nie jest ani tak złe, ani tak dobre, jak to sobie wyobrażamy.
Dokładnie taki objaw też jest widoczny.
Jak osuszę szybę klimą, i klimę wyłączę to zaraz po minucie szyba jest znowu zaparowana. Tylko że na Boga, filtr wymieniłem kilka dni temu, i przy wymianie nie znalazłem tam grama wilgoci, choć ciągle pada ostatnio. Powietrze też nigdzie bokiem nie ucieka.
Kusi mnie aby odkręcić zamykany schowek w nogach u pasażera i przekonać się dobitnie co jest grane.
kiedyś ci opisywałem ( nie wiem czy sprawdzałes porade ) miałem to samo okazało się że z tył pod deską za radiem jest łączenie tuneli lączenie to jest uszczelniane taką gąbką u mnie wydmuchało tą gąbke i dmuchawa chodziła na ful a z nawiewów prawie nic wszystko szło pod deske wystarczyło wyciągnąc radio i powsadzać z powrotem to uszczelnienie
No to jutro parę kombinerów i leci schowek oraz radio. Bo przy takim poziomie ogrzewania to oprócz paliwa będzie trzeba wydawać po każdej podróży na antybiotyki :|
Dokładnie taki objaw też jest widoczny.
Jak osuszę szybę klimą, i klimę wyłączę to zaraz po minucie szyba jest znowu zaparowana. Tylko że na Boga, filtr wymieniłem kilka dni temu, i przy wymianie nie znalazłem tam grama wilgoci, choć ciągle pada ostatnio. Powietrze też nigdzie bokiem nie ucieka.
Kusi mnie aby odkręcić zamykany schowek w nogach u pasażera i przekonać się dobitnie co jest grane.
Zanim rozbierzesz deskę zdejmij filtr kabinowy i popatrz do srodka na dmuchawe zmieniaj jej obroty i sprawdź czy się rozpedza.
U mnie poprzednik nie miał filtra i miałem brudny wirnik duchawy. Tylko że nawiew był ale zapach powierza był jak brudna szmata.
Po oczyszczeniu wszystko jest Ok.
Oczywiście aby wyczyścić dmuchawę potrzeba zdjąć schowek.
Mam również problem z nawiewem. Pokrętło regulacji kierunku nawiewu mogę obrócić tylko do dolnego położenia. Działa tylko od nawiewu na szybę do nawiewu na nogi. Dalej nie idzie, coś się chyba zablokowało. Nadmuch działa ok, tzn powietrze leci jak trzeba. Może ktoś wie co jest grane zanim zacznę wszystko rozkręcać.
Jakiś czas temu wymieniłem cały układ nawiewów.
W zimę ciężko się nagrzewało w środku,ale gdy tylko silnik był nagrzany wszystko wracało do normy.
Teraz przyszła wiosna czasem wogole nie potrzebuje włączać nawiewów ale zauważyłem ze jeśli ustawię "0" nawiew dalej chodzi, :roll: zacząłem zmieniać cieple powietrze na zimne i odwrotnie, zmiana jest odczuwalna. Co najlepsze im szybciej jadę tym nawiewy chodzą jak szalone (w zimę bardzo często wychodziłem z samochodu z przemarzniętymi stopami :? )
tył pod deską za radiem jest łączenie tuneli lączenie to jest uszczelniane taką gąbką u mnie wydmuchało tą gąbke i dmuchawa chodziła na ful a z nawiewów prawie nic wszystko szło pod deske wystarczyło wyciągnąc radio i powsadzać z powrotem to uszczelnienie
U mnie jest tak, że nawiew na środek (kartki na środku) i na dół działa idealnie, natomiast gdy zamknę te dwa i ustawię tylko na szybę wieje nieco słabiej niż przy ustawieniu tylko przez kratki. Wiatrak na taj samej prędkości, a nadmuch jakby mniejszy. W zimie nawiew na szybę ogrzewa ją "powiedzmy w miarę szybko" niemniej mam wrażenie, ze tego powietrza powinno być więcej. Filtr czysty. Wiatrak też. Zaglądałem dziś za radio, ale jest za nim mocowana osłona, czy ją też trzeba zdjąć żeby sprawdzić czy tam coś nie poprzestawiało się i blokuje trochę nawiew na szybę (bo reszta nawiewów wieje super)?
Nie mogłem znaleźć odpowiedzi na mój problem z nawiewem. Otóż chodzi tylko na 4 biegu. Ponoć jakiś czujnik mógł paść przy wiatraku. Wiem już jak zdemontować schowek i wyciągnąć wiatrak, ale co tam wymieniać to już inna bajka. Jak ktoś coś wie proszę o radę , co wymienić, jak to wygląda i gdzie to kupić ?
OT: Moja skoda ma tyle małych awarii że nie to już zaczyna wk..... (zgrzytająca dwójka, korek przy chłodnicy od klimy, wężyk podciśnienia, czujnik absu, czyszczenie turbiny po poprzednim właścicielu, No kur.... co miesiąc jakiś problem ...
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Tak, faktycznie mam O2. Przepraszam za pomyłkę. Wymieniłem rezystor. Wystarczyło zdjąć gąbkową osłonę od spodu (ta co za nią jest filtr kabinowy). Po wymianie rezystora wszystko ok. Dzięki
Komentarz