1.8TSI vs 2.0TFSI
Zwiń
X
-
1.8TSI vs 2.0TFSI
Szanowne Koleżeństwo,
noszę się z zakupem nowego autka i mam dylemat co wybrać. Na placu boju pozostały 2 silniki 1.8TSI i 2.0TFSI.
Jeśli ktoś z Was miał okazję jeździć octaviami z takimi silnikami to głodny jestem opinii - porównania.
Wg info na stronie skody różnica w mocy to 40KM, a w momencie to 30Nm.
Skodą RS juz jeżdziłem, nie miałem okazji pojeżdzić 1.8TSI.
Pytanie jest czy to jest na tyle dużo że warte jest wydania dodatkowych 18tys PLN /taka wyszła mi różnica w cenie aut po ich odpowiednim doposażeniu/.
Z góry dziękuję za Wasze opinie.
Pozdr
Piotr
-
-
Zamieszczone przez pbiluczy to jest na tyle dużo że warte jest wydania dodatkowych 18tys PLN
ja wychodzę z założenia, że mocniejszy=lepszy, no ale to ja.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Nie mam osobistego doświadczenia, ale jeśli nie widziałeś to polecam: http://blogsilnika.blogspot.com/2009...si-tfsi-i.html
Wynika, że różnić nie jest za wiele (wpływających na trwałość), więc tak jak szkoda brałbym kopytniejszy.
Komentarz
-
-
ja nie jezdziłęm rsem ale obecnie mam porównanie na moim tdi 140KM seria, 170KMchip, 200KM inne turbo i powiem ci ze czuć róznice, jezeli masz kase na wydanie to sie nawet nie zastanawiaj i bierz rsa bo oprócz mocy masz lepsze hamulce inny design, lepsze zawieszenie itd... P.S. z rsa zrobisz bez problemowo około 250KM :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
pbilu, co do różnicy w mocy/momencie to się nie wypowiem, ale weź pod uwagę również to, że oba auta różnią się np. zawieszeniem i chyba układem hamulcowym ( 1,8 TSI ma chyba tarcze 288mm tak jak 2.0 TDI a RS 312mm ). Takie różnice też będą wpływać na jazdę i wydaje mi się, że gdybyś miał okazję od razu po ostrej jeździe testowej RS-em, przejechać się w ten sam sposób 1,8TSI to pewnie poczuł byś tą "różnicę" za którą trzeba dopłacić...
Zupełnie inna sprawa to czy jest to warte aż 18 tyś...Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Brałbym RS`a bez zastanawiania
1) wyglad
2) zawieszenie (jest sztywniejsze auto sie lepiej trzyma i bez przesady... nie jest az tak twarde zeby sie nie dalo jechac po polskich drogach)
3) siedzenia lepiej dupsko trzymaja
4) ma wiekszego kopa - moze 40 km to nie duzo ale jak zachce sie wiecej to RS`a podkreci sie wyzej :P
Komentarz
-
-
Witam. Kupiłem RS-a pół roku temu. Też miałem mini dylemat, ale wystarczyło się przejechać modelem z 1.8 i RS-em. Jak pisze kolega rkb zawieszenie oraz siedziska nie do porównania. Zdecydowanie 2.0TFSI. Przejechałem przez pół roku prawie 40kkm i póki co bez zarzutu. Moim skromnym zdaniem taki wybór to żaden wybór.Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez rkb4) ma wiekszego kopa - moze 40 km to nie duzo ale jak zachce sie wiecej to RS`a podkreci sie wyzej :P
Komentarz
-
jeżdziłem niedawno golfem gti 2.0 tfsi dsg..zwierzęcy :twisted: ...jak ktoś lubi takie coś to na pewno świetna zabawa
co do zawiasu w rs , również uważam że jest bardzo fajnie zestrojony i zgrany z rozmiarem opon , nawet mimo naszych nawierzchni :roll:
a za parę dni będę jeździł golfem VI gti , nówka sztuka , odebrany parę dni temu z salonu, czerwoniutki..był już wczoraj zamówić łoponki :diabelski_usmiech
choć prawdę mówiąc jakaś ta czerwień nie powalająca za bardzo , mało intensywna czy co.w O1 chyba jest ładniejszaO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
pbilu, A przewidujesz w jednym lub drugim aucie DSG ?? Bo ja wolałbym 1,8TSI z DSG niż 2.0TSI ale w manualu. Teoretycznie juz w 1,8TSI osiągi masz odstające in plus od typowego samochodu, wiec ja wolałbym komfort DSG niż 1 sekunda mniej przy przyśpieszeniach na trasie, ale machanie manualem. Zawsze możesz po gwarancji podnieść moc, a skrzyni juz tak latwo nie podmienisz.
Chyba, że masz kase na 2.0TSi w DSG, to wiadomo :diabelski_usmiechByła O1 jest F2.
Komentarz
-
-
co do tematu, tak jak mówiłem, kumpel miał ten sam dylemat silnikowy w passku i włascie zdecydował się na 2.0 na pełnej ku@$#e :twisted:
tzn. ja tu dylematu specjalniego nie widzę -> jak jest kasa to się bierze 2.0 i tyle, nad czym tu się zastanawiać.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
Komentarz