Podłącz vag. Może któryś z czujników padł.
Bilstein B4 - Sportowe czy normalne.
Zwiń
X
-
Bilstein B4 - Sportowe czy normalne.
Po zakupie Octavii 1.9 TDi 110 KM rok 2001 zaczęło mi przeszkadzać, że na zakrętach podpiera się klamkami stąd lektura forum i prosty wniosek - wymieniam amory.
Cenowo B6 poza zasięgiem więc wybór pada na B4 - znalazłem jednak ofertę B4 w dwóch rodzajach:
1. Normalne na złe drogi :
2. Sportowe
Ktoś może montował już coś takiego?
Generalnie to zależy mi na sztywności nadwozia ale nie chciałbym odwiedzać za często dentysty z wypadającymi plombami.
Co waszym zdaniem warto by wymienić przy przebiegu 120 tysięcy?
W serwisie mówili, że silent bloki są do wymiany.
Pozdrawiam
GrabaR
-
-
Poprzeglądałem trochę internet i wyczytałem, że moje są wersją sportową, kod z amortyzatora to Bilstein F4-VE3-4407-H0.
Jestem bardzo zadowolony z tych amortyzatorów i sytuacja podpierania się klamkami na zakrętach z tymi amortyzatorami już na pewno Cię nie spotkaNie mam porównania do amortyzatorów w wersji normalnej, ale jeżeli przyjdzie czas zmiany to wybiorę te same.
Komentarz
-
-
Eponimos jak wygląda zachowanie przy nagłym omijaniu przeszkód?
Np. Test łosia - czyli najpierw w lewo na sąsiedni pas ruchu a po kilkunastu metrach w powrót na pas pierwotny? Buja, nie buja?
Jak sobie radzą na autobanie szybkich manewrach?
Bo szczerze to skłaniam się do standardowych z dwóch powodów - są tańsze i na pewno bardziej komfortowe. Po autobanie trochę jeżdżę ale wiadomo, że większość tras to standardowe polskie drogi.
Komentarz
-
-
GrabaR, co do amorów to polecam Bistein B4 sport.
Jeżeli będziesz wymieniał silent bloki to polecam z leona cupry. Auto wtedy będzie dużo pewniej się prowadziło.
Twardość zawieszenia w dużej mierze zależy również od kół jakie masz/założysz.
Jeżeli założysz koła 225/45/17 to nawet na seryjnym zawieszeniu będzie twardo.
Na koniec dodam, że jeżeli będziesz zmieniał amortyzatory to może jeszcze pomyśl nad sprężynami, bo do większość/praktycznie wszystkich usportowionych amortyzatorów zaleca się krótsze sprężyny.
Komentarz
-
-
Ja miałem w takiej samej Octavii B4 standard i sprężyny od 4x4 lub z pakietu na bezdroża. Dokładnie nie pamiętam ale to były najdłuższe i najtwardsze spręzyny jakie sie dało do Octy wsadzić. Samochód po modzie ganiał pierwszoklaśnie i dzięki wirusowi w silniku ganiał na tempomacie po Autobahnie 200 km/hSzczerze polecam taka konfigurację
Od 1997 roku Skoda. 97-99 Felicia 1.3 99-01 Octavia 1.9 TDI 90KM 01-08 Octavia 1.9 TDI 110KM 09-.. Superb 1.8 TSI & Octavia 1.6 Mint
www.gprk.pl
Komentarz
-
-
pomykam na b4 juz 3 komplet amorów 150 tys km.
Sa super w sam raz na dziury i dobre przy szybkiej jezdzie. mam szerokie koła 17 i wszystko pracuje ok. musisz miec sprawne zawieszenie, bez stuków i puków.
jedyny mankament przy 50-60 tys wyraznie gorzej pracuja. testy na trzepakach wskazuja 80% sprawnosci ale to bzdura.
amory pasuja do seryjnych sprezyn i kosztuja śmieszną kase jakies 550 za 4 szt.
polecam warto.SPRZEDAM TANIO
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez octaviawrcpomykam na b4 juz 3 komplet amorów 150 tys km.
Sa super w sam raz na dziury i dobre przy szybkiej jezdzie. mam szerokie koła 17 i wszystko pracuje ok. musisz miec sprawne zawieszenie, bez stuków i puków.
jedyny mankament przy 50-60 tys wyraznie gorzej pracuja. testy na trzepakach wskazuja 80% sprawnosci ale to bzdura.
amory pasuja do seryjnych sprezyn i kosztuja śmieszną kase jakies 550 za 4 szt.
polecam warto.Perfect Service by DobryGrześWawa
Octavia 1,9 BXE 105 KM
Uniden PC68XL+SIRIO AS-100
Komentarz
-
Komentarz