Bilstein B4 - Sportowe czy normalne.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • BaaartPL
    Rider
    • 2010
    • 261

    Bilstein B4 - Sportowe czy normalne.

    Podłącz vag. Może któryś z czujników padł.
    Bartek
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=644167#644167
  • GrabaR
    Drive
    • 2009
    • 67

    #2
    Bilstein B4 - Sportowe czy normalne.

    Po zakupie Octavii 1.9 TDi 110 KM rok 2001 zaczęło mi przeszkadzać, że na zakrętach podpiera się klamkami stąd lektura forum i prosty wniosek - wymieniam amory .
    Cenowo B6 poza zasięgiem więc wybór pada na B4 - znalazłem jednak ofertę B4 w dwóch rodzajach:

    1. Normalne na złe drogi :





    2. Sportowe






    Ktoś może montował już coś takiego?
    Generalnie to zależy mi na sztywności nadwozia ale nie chciałbym odwiedzać za często dentysty z wypadającymi plombami.

    Co waszym zdaniem warto by wymienić przy przebiegu 120 tysięcy?
    W serwisie mówili, że silent bloki są do wymiany.

    Pozdrawiam
    GrabaR

    Komentarz

    • Eponimos
      Classic
      • 2005
      • 23

      #3
      Mam wymienione wszystkie amory na Bilsteina w wersji normalnej . Octa trzyma się drogi jak durna i jest twarda . Myślę ze sportowe będą za twarde no chyba ze jeździsz tylko po autostradzie.

      Komentarz

      • Rafał 82
        Ambiente
        S_OCP Member
        • 2007
        • 150
        • Superb II (3T4)

        #4
        Poprzeglądałem trochę internet i wyczytałem, że moje są wersją sportową, kod z amortyzatora to Bilstein F4-VE3-4407-H0.

        Jestem bardzo zadowolony z tych amortyzatorów i sytuacja podpierania się klamkami na zakrętach z tymi amortyzatorami już na pewno Cię nie spotka Nie mam porównania do amortyzatorów w wersji normalnej, ale jeżeli przyjdzie czas zmiany to wybiorę te same.

        Komentarz

        • mizerd
          Ambiente
          • 2007
          • 151

          #5
          Dla GrabaRa to amortyzatory VNE 4575 i BNE 2917 zgodnie z

          Pozdrawiam

          Poprawiony tyle że trzeba jeszce parę razy kliknąć na skoda - octavia ... itd.
          Perfect Service by DobryGrześWawa
          Octavia 1,9 BXE 105 KM
          Uniden PC68XL+SIRIO AS-100

          Komentarz

          • centrino
            Classic
            • 2008
            • 7

            #6
            Zamieszczone przez mizerd
            Dla GrabaRa to amortyzatory VNE 4575 i BNE 2917 zgodnie z

            Pozdrawiam
            popraw link

            Komentarz

            • GrabaR
              Drive
              • 2009
              • 67

              #7
              Eponimos jak wygląda zachowanie przy nagłym omijaniu przeszkód?
              Np. Test łosia - czyli najpierw w lewo na sąsiedni pas ruchu a po kilkunastu metrach w powrót na pas pierwotny? Buja, nie buja?
              Jak sobie radzą na autobanie szybkich manewrach?
              Bo szczerze to skłaniam się do standardowych z dwóch powodów - są tańsze i na pewno bardziej komfortowe. Po autobanie trochę jeżdżę ale wiadomo, że większość tras to standardowe polskie drogi.

              Komentarz

              • czarny_wwa
                Rider
                • 2008
                • 411
                • Octavia III combi (5E5)
                • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                #8
                GrabaR, co do amorów to polecam Bistein B4 sport.

                Jeżeli będziesz wymieniał silent bloki to polecam z leona cupry. Auto wtedy będzie dużo pewniej się prowadziło.

                Twardość zawieszenia w dużej mierze zależy również od kół jakie masz/założysz.
                Jeżeli założysz koła 225/45/17 to nawet na seryjnym zawieszeniu będzie twardo.

                Na koniec dodam, że jeżeli będziesz zmieniał amortyzatory to może jeszcze pomyśl nad sprężynami, bo do większość/praktycznie wszystkich usportowionych amortyzatorów zaleca się krótsze sprężyny.

                Komentarz

                • mizerd
                  Ambiente
                  • 2007
                  • 151

                  #9
                  Te B4 sport mogą chodzić pod ori sprężnami?
                  Perfect Service by DobryGrześWawa
                  Octavia 1,9 BXE 105 KM
                  Uniden PC68XL+SIRIO AS-100

                  Komentarz

                  • Damian.S
                    Drive
                    • 2009
                    • 77

                    #10
                    Ja miałem w takiej samej Octavii B4 standard i sprężyny od 4x4 lub z pakietu na bezdroża. Dokładnie nie pamiętam ale to były najdłuższe i najtwardsze spręzyny jakie sie dało do Octy wsadzić. Samochód po modzie ganiał pierwszoklaśnie i dzięki wirusowi w silniku ganiał na tempomacie po Autobahnie 200 km/h Szczerze polecam taka konfigurację
                    Od 1997 roku Skoda. 97-99 Felicia 1.3 99-01 Octavia 1.9 TDI 90KM 01-08 Octavia 1.9 TDI 110KM 09-.. Superb 1.8 TSI & Octavia 1.6 Mint
                    www.gprk.pl

                    Komentarz

                    • octaviawrc
                      Rider
                      • 2007
                      • 337
                      • Octavia III combi (5E5)
                      • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                      #11
                      pomykam na b4 juz 3 komplet amorów 150 tys km.
                      Sa super w sam raz na dziury i dobre przy szybkiej jezdzie. mam szerokie koła 17 i wszystko pracuje ok. musisz miec sprawne zawieszenie, bez stuków i puków.
                      jedyny mankament przy 50-60 tys wyraznie gorzej pracuja. testy na trzepakach wskazuja 80% sprawnosci ale to bzdura.
                      amory pasuja do seryjnych sprezyn i kosztuja śmieszną kase jakies 550 za 4 szt.
                      polecam warto.
                      SPRZEDAM TANIO

                      Komentarz

                      • mizerd
                        Ambiente
                        • 2007
                        • 151

                        #12
                        Zamieszczone przez octaviawrc
                        pomykam na b4 juz 3 komplet amorów 150 tys km.
                        Sa super w sam raz na dziury i dobre przy szybkiej jezdzie. mam szerokie koła 17 i wszystko pracuje ok. musisz miec sprawne zawieszenie, bez stuków i puków.
                        jedyny mankament przy 50-60 tys wyraznie gorzej pracuja. testy na trzepakach wskazuja 80% sprawnosci ale to bzdura.
                        amory pasuja do seryjnych sprezyn i kosztuja śmieszną kase jakies 550 za 4 szt.
                        polecam warto.
                        Odnowie temat poniewaz nie dugo będę wymieniał amorki. Oczywiście biorę pod uwagę B4 i chciałbym zweryfikować powyższą opinię odnośnie trwałości.60 kkm to zrobię w 2 latai jak mam znów się bawić w wymianę to mi sie nie chce.Jeśli to prawda to chyba zainwestuję w KONI STR.T bo te przynajmniej na 3 lata gwarancji.
                        Perfect Service by DobryGrześWawa
                        Octavia 1,9 BXE 105 KM
                        Uniden PC68XL+SIRIO AS-100

                        Komentarz

                        Pracuję...